Is dit raar om te doen ?
dinsdag 18 juni 2019 om 18:55
Hengelo daar woont de leukste man in mijn leven .Jullie zijn bijna van de zelfde leeftijd.
Vindt het niet echt stalkerig wat je hebt gedaan en best wel origineel.
Maar dat vindt elke vrouw waarschijnlijk anders.
Het was handiger geweest om via datingsite gewoon contact te zoeken.
En het kan natuurlijk dat je niet haar type bent wat je anders had uitgevonden via praten via de datingsite.
Maak je niet druk probeer een andere vrouw of beter ga naar buiten met het mooie weer en probeer persoonlijk contact te zoeken.
Vindt het niet echt stalkerig wat je hebt gedaan en best wel origineel.
Maar dat vindt elke vrouw waarschijnlijk anders.
Het was handiger geweest om via datingsite gewoon contact te zoeken.
En het kan natuurlijk dat je niet haar type bent wat je anders had uitgevonden via praten via de datingsite.
Maak je niet druk probeer een andere vrouw of beter ga naar buiten met het mooie weer en probeer persoonlijk contact te zoeken.
anoniem_386781 wijzigde dit bericht op 18-06-2019 19:07
4.13% gewijzigd
dinsdag 18 juni 2019 om 19:02
Ik hoop eigenlijk dat TS van puzzelen houdt en een maand terug een leuk meisje heeft ontmoet. Er wordt gesproken over een kaartje, dus misschien heeft hij haar wel een kaartje gestuurd op haar werk waarin hij haar vraagt of ze zijn laatste puzzelstukje wil zijn.
dinsdag 18 juni 2019 om 19:17
Ik heb ook weleens dit soort rare fratsen meegemaakt. Berichten met een man die in het gebouw naast bleek te werken. Zou hij voor de date tijdens de lunch even langs komen op mijn werk. Toen ik nee zei deed hij lastig. Heb ik hem direct geblokkeerd en de beveiliging ingeschakeld. Er zijn veel gekken op de wereld die denken dat werkelijk alles leuk is al eerste contact.
viva-amber wijzigde dit bericht op 18-06-2019 19:18
3.27% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 18 juni 2019 om 19:18
TO komt een leuke vrouw tegen op happn, die op haar profiel heeft staan dat zij op een school werkt. TO denkt leuk en origineel te zijn door haar op haar werk een kaartje te sturen. Vrouw wijst m uiteindelijk af, niet eens vanwege de kaart maar omdat z'n whatsapp-foto niets doet voor haar. TO vraagt zich af of wij het ook heel normaal vinden om een online match op werk post te sturen.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
dinsdag 18 juni 2019 om 19:20
Piepert!
Samenvatting:
TO vond op Happn een leuke meid die - ja heel erg dom- in haar profiel had staan waar zij werkte. TO heeft toen een kaartje geschreven en door de brievenbus van haar werk (een school) gedaan. Leuke meid appte hem vervolgens met de vraag waar zij elkaar van kenden (nergens van dus). Na veel "nee ik ben geen enge stalker" van TO heeft hij op haar verzoek een foto geappt en toen gaf zij aan geen interesse te hebben.
TO vindt leuke meid nu onbeschoft want ze zei geen dank je wel voor het kaartje en ze heeft het bruut afgekapt
Is TO echt een beetje raar?
Samenvatting:
TO vond op Happn een leuke meid die - ja heel erg dom- in haar profiel had staan waar zij werkte. TO heeft toen een kaartje geschreven en door de brievenbus van haar werk (een school) gedaan. Leuke meid appte hem vervolgens met de vraag waar zij elkaar van kenden (nergens van dus). Na veel "nee ik ben geen enge stalker" van TO heeft hij op haar verzoek een foto geappt en toen gaf zij aan geen interesse te hebben.
TO vindt leuke meid nu onbeschoft want ze zei geen dank je wel voor het kaartje en ze heeft het bruut afgekapt
dinsdag 18 juni 2019 om 19:36
Ach, ga die arme jongen nou niet zo onzeker maken,
TO, blijkbaar vond die vrouw jouw actie niet raar want ze wilde toch je foto zien, ze had je anders ook meteen kunnen blokkeren.
Het is leuk geprobeerd, maar helaas bleek het geen succes. Het was van haar natuurlijk ook niet slim om op haar profiel te vermelden waar ze werkt.
TO, blijkbaar vond die vrouw jouw actie niet raar want ze wilde toch je foto zien, ze had je anders ook meteen kunnen blokkeren.
Het is leuk geprobeerd, maar helaas bleek het geen succes. Het was van haar natuurlijk ook niet slim om op haar profiel te vermelden waar ze werkt.
dinsdag 18 juni 2019 om 20:38
hevig schreef: ↑18-06-2019 19:36Ach, ga die arme jongen nou niet zo onzeker maken,
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
dinsdag 18 juni 2019 om 21:48
dinsdag 18 juni 2019 om 21:50
Ik vind dat ze het nog netjes heeft gebracht. Ik denk niet dat ik zo zou reageren.Pergamon schreef: ↑18-06-2019 19:20Piepert!
Samenvatting:
dinsdag 18 juni 2019 om 22:04
Je ziet niet wat er mogelijk lachwekkend is aan het feit dat je iemand die wildvreemde vrouwen op hun werk kaarten stuurt een arme jongen noemt en de schuld deels bij de vrouw legt omdat zij haar werk deelt? Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld was
dinsdag 18 juni 2019 om 22:08
Ook vrouwen die dat niet meegemaakt hebben, kunnen die gedachtes krijgen. Ik zou ook niet weten wat ik ermee moet doen. Vind het een beetje eng eigenlijk, zoiets doe je gewoon niet.
dinsdag 18 juni 2019 om 22:21
Dan verkoop je dat kaartje van Brad Pitt toch.Suzan_1991 schreef: ↑18-06-2019 21:48Ik wel, ik vind hem helemaal niet knap![]()
Verder vind ik het eng, stalkerig gedrag. (Dit afgaande op de berichten die ik lees, aangezien de OP foetsie is).
Daar ben je echt wel blij mee hoor.
dinsdag 18 juni 2019 om 22:25
Oja, daar had ik nog niet aan gedacht. Nu maar hopen dat ik een kaartje krijgjustagirly schreef: ↑18-06-2019 22:21Dan verkoop je dat kaartje van Brad Pitt toch.
Daar ben je echt wel blij mee hoor.