Bezette man
zondag 30 juni 2019 om 22:14
Er zijn veel topics over de bezette man maar ik moet even mijn verhaal kwijt..
Ongeveer 8 maanden geleden heb ik de relatie met mijn ex verbroken. Vrij kort daarna heb ik tijdens een avond stappen een leuke man leren kennen. Ik had een gezellig gesprek met hem, maar voor de rest geen verwachtingen want ik hoorde via een vriend dat hij al in een relatie zat. Vrij kort daarna kreeg ik van hem een vriendschap verzoek op facebook. Deze heb ik geaccepteerd waarna hij met mij begon te praten via messenger. Na ongeveer een week was het contact afgelopen en ik had daar ook geen moeite mee. De maanden verstreken en telkens kwamen wij elkaar weer tegen op feestjes. Hier hadden we dan altijd contact en meestal daarna ook nog even via messenger, bijna altijd op zijn initiatief. Tot op een avond ik met hem achter bleef en we gezoend hebben. Doordat hij steeds contact met mij zocht is mijn gevoel voor hem gegroeid, daarvoor vond ik vooral de aandacht van z'on aantrekkelijke man fijn. We hadden vier werken nonstop contact en ik leerde hem steeds beter kennen. Mijn gevoel voor hem is toen gegroeid want ondanks dat hij vreemd gaat, en dus niet eerlijk en betrouwbaar is, vind ik hem een ontzettend leuke vent. Naast dat ik hem mega aantrekkelijk vind, vind ik hem nu dus ook leuk waardoor er denk ik wel lichte vlinders zijn ontstaan. Na de vier weken contact hebben we een keer afgesproken waarbij we ook seks hebben gehad. Hierna hadden we nog steeds contact al werd dit in verloop van de week minder.. het contact is er alsnog zeker wel wekelijks. Na elkaar op een ander feestje tegen gekomen te zijn, hebben we nogmaals seks gehad. Hierna heb ik niks meer van hem gehoord.
Ik weet dat heel veel mensen mij nu achterbaks gaan vinden omdat ik met een bezette man het bed ingedoken ben en dat begrijp ik volkomen. Ik had nooit verwacht van mijzelf dat ik dit zou doen. Wellicht is het omdat hij in veel opzichten heeft wat ik in mijn vorige relatie miste. Dat hij ook mega aantrekkelijk is en dat mijn ego streelt en daarnaast ook interessant is (bijv door het werk wat hij doet). Na het verbreken van mij relatie ben ik nog niemand tegen gekomen die ik zo interessant en leuk vind als hem. Ik weet dat er mee moet kappen, dat ik mijzelf hier telkens pijn mee doen door het afstoten en aantrekken.. die onzekerheid. Ik vind het gewoon erg lastig want in mijn hoofd is hij het gewoon helemaal voor mij terwijl ik ergens denk dat hij nooit zijn relatie gaat verbreken voor mij. Ik loop sowieso vaak tegen het feit aan dat de mannen waar ik op af stap al bezet zijn. Heeft iemand ervaring? Tips? Ik zit er zelfs over na te denken om op tinder te gaan voor afleiding en om te bevestigen dat er ook nog leuke mannen zijn die wel vrijgezel zijn.... al wil ik mijzelf niet wanhopig maken. Ik ben gewoon hele dagen bezig met hem in mijn hoofd.
Ongeveer 8 maanden geleden heb ik de relatie met mijn ex verbroken. Vrij kort daarna heb ik tijdens een avond stappen een leuke man leren kennen. Ik had een gezellig gesprek met hem, maar voor de rest geen verwachtingen want ik hoorde via een vriend dat hij al in een relatie zat. Vrij kort daarna kreeg ik van hem een vriendschap verzoek op facebook. Deze heb ik geaccepteerd waarna hij met mij begon te praten via messenger. Na ongeveer een week was het contact afgelopen en ik had daar ook geen moeite mee. De maanden verstreken en telkens kwamen wij elkaar weer tegen op feestjes. Hier hadden we dan altijd contact en meestal daarna ook nog even via messenger, bijna altijd op zijn initiatief. Tot op een avond ik met hem achter bleef en we gezoend hebben. Doordat hij steeds contact met mij zocht is mijn gevoel voor hem gegroeid, daarvoor vond ik vooral de aandacht van z'on aantrekkelijke man fijn. We hadden vier werken nonstop contact en ik leerde hem steeds beter kennen. Mijn gevoel voor hem is toen gegroeid want ondanks dat hij vreemd gaat, en dus niet eerlijk en betrouwbaar is, vind ik hem een ontzettend leuke vent. Naast dat ik hem mega aantrekkelijk vind, vind ik hem nu dus ook leuk waardoor er denk ik wel lichte vlinders zijn ontstaan. Na de vier weken contact hebben we een keer afgesproken waarbij we ook seks hebben gehad. Hierna hadden we nog steeds contact al werd dit in verloop van de week minder.. het contact is er alsnog zeker wel wekelijks. Na elkaar op een ander feestje tegen gekomen te zijn, hebben we nogmaals seks gehad. Hierna heb ik niks meer van hem gehoord.
Ik weet dat heel veel mensen mij nu achterbaks gaan vinden omdat ik met een bezette man het bed ingedoken ben en dat begrijp ik volkomen. Ik had nooit verwacht van mijzelf dat ik dit zou doen. Wellicht is het omdat hij in veel opzichten heeft wat ik in mijn vorige relatie miste. Dat hij ook mega aantrekkelijk is en dat mijn ego streelt en daarnaast ook interessant is (bijv door het werk wat hij doet). Na het verbreken van mij relatie ben ik nog niemand tegen gekomen die ik zo interessant en leuk vind als hem. Ik weet dat er mee moet kappen, dat ik mijzelf hier telkens pijn mee doen door het afstoten en aantrekken.. die onzekerheid. Ik vind het gewoon erg lastig want in mijn hoofd is hij het gewoon helemaal voor mij terwijl ik ergens denk dat hij nooit zijn relatie gaat verbreken voor mij. Ik loop sowieso vaak tegen het feit aan dat de mannen waar ik op af stap al bezet zijn. Heeft iemand ervaring? Tips? Ik zit er zelfs over na te denken om op tinder te gaan voor afleiding en om te bevestigen dat er ook nog leuke mannen zijn die wel vrijgezel zijn.... al wil ik mijzelf niet wanhopig maken. Ik ben gewoon hele dagen bezig met hem in mijn hoofd.
maandag 1 juli 2019 om 10:54
Serieus wat een eikel. Hij heeft zelf bewust contact lopen zoeken met to. Hij is degene met een relatie, niet to. Deze man is gewoon niet zuiver en zal dat voor jou ook nooit worden
Toen ik zelf een hormonale bakvis was van amper 19 heb ik op feestjes van een vereniging achter een bezette man van begin dertig gezeten. Deze werd later ook mijn rij-instructeur. Zijn vrouw kwam maar zelden mee. Het verdient overigens geen schoonheidsprijs, maar ik was er toen stiekem echt op uit. Denk dat hij dat zelf ook wel merkte, dat ik hem niet af zou wijzen. Uitdagend dansen, op schoot klimmen, maar heb er vooral leerzame gesprekken mee gehad. Op avances ging hij nooit in, al zie je echt wel aan iemands ogen dat hij je aantrekkelijk vindt. Deze man was dus wél betrouwbaar.
Toen ik zelf een hormonale bakvis was van amper 19 heb ik op feestjes van een vereniging achter een bezette man van begin dertig gezeten. Deze werd later ook mijn rij-instructeur. Zijn vrouw kwam maar zelden mee. Het verdient overigens geen schoonheidsprijs, maar ik was er toen stiekem echt op uit. Denk dat hij dat zelf ook wel merkte, dat ik hem niet af zou wijzen. Uitdagend dansen, op schoot klimmen, maar heb er vooral leerzame gesprekken mee gehad. Op avances ging hij nooit in, al zie je echt wel aan iemands ogen dat hij je aantrekkelijk vindt. Deze man was dus wél betrouwbaar.
maandag 1 juli 2019 om 10:58
Je zegt dat hij alles heeft wat je ex miste in de relatie, maar je vergelijkt nu avondjes uit met een relatie, bij jou zet ie zijn oh wat ben ik leuk en wat ben jij leuk masker op met drank erin, en de volgende dag ligt ie met een kater te stinken in zijn nest naast zijn vriendin met zijn vieze vreemdgegaande piemel, dat is de echte hij, niet oh kijk eens in de poppetjes van mijn ogen zolang de avond duurt.
dat kun je zelf toch ook wel bedenken.
maandag 1 juli 2019 om 11:01
Zou het kunnen zijn TO dat er ook een aantrekkelijke man met interessante baan op deze aarde rondloopt die niet in een relatie zit? Dan zou ik voor die gaan als ik jou was. Dit gaat in ieder geval niet goed eindigen, tenzij je er snel een punt achter zet...
If it weren't for the amazing double standard, you would have no standard at all...
maandag 1 juli 2019 om 11:02
Ik zeg tegen jou, wat ik tegen vriendinnen zeg, in deze situatie:
Laat je niet kwetsen!
Want, hij gaat niet voor jou kiezen. En je krijgt slechts de kruimeltjes van zijn leven. Neem daar nou geen genoegen mee.
Verder, vind ik je niet achterbaks of zo, hij is alleen verantwoordelijk voor zijn gezin en zijn geluk. Jij bent verantwoordelijk voor jouw leven.
Laat hem dat nou niet verkloten, dat is zo zonde
Laat je niet kwetsen!
Want, hij gaat niet voor jou kiezen. En je krijgt slechts de kruimeltjes van zijn leven. Neem daar nou geen genoegen mee.
Verder, vind ik je niet achterbaks of zo, hij is alleen verantwoordelijk voor zijn gezin en zijn geluk. Jij bent verantwoordelijk voor jouw leven.
maandag 1 juli 2019 om 11:02
Daar heb je ook gelijk in.Snowpink schreef: ↑01-07-2019 10:51Haha het bed in lokken. Echt, hoe krijg je het je toetsenbord uit. Geloven vrouwen echt graag dat hun zielige mannetje wordt gelokt met een snoepje aan een touwtje waar de grote gemene andere vrouw hem opwacht in bed? Hou toch op, de enige die 100% verantwoordelijk is voor het vreemdgaan is degene in een relatie. Niks en niemand anders.
En ja, mijn ex ging ook vreemd maar geen haar op mijn hoofd die de andere vrouw de schuld gaf. Maar goed, ik heb hem ook gelijk vaarwel gezegd want met zo'n idioot wil ik niet samen leven.
Hij is er zelf bij en verantwoordelijk voor, tuurlijk!
Maar dat iemand de andere vrouw niet leuk vind, snap ik nog steeds heel goed hoor. Helemaal als diegene weet van de relatie.
maandag 1 juli 2019 om 11:06
Nu je ervanaf weet TO, van de relatie, zou het einde verhaal moeten zijn. Want het wordt niks en het is fout.
En ik zou, als je belazerd wordt door 2, op alle2 boos zijn. Óók op dat wijf. Ook op mijn vent. Op beide. Ze houden je dan toch beide voor de gek?
Ja de 1e plaats heeft je partner verdiend, maar met stip op 2 dan toch ook echt zo'n wijf die je dan net zo goed een rotstreek levert.
ALS ze weet van je relatie dan hè.
maandag 1 juli 2019 om 11:11
Je bent dus niet de liefde van zijn leven. En wie weet ben jij ook niet leuk. Wat maakt jou een minder ‘stinkwijf’?!Catcats schreef: ↑01-07-2019 08:31Jij bent toch ook niet leuk? Zomaar een bezette vent je nest in lokken. Schaam je diep. Verplaats je eens in zijn vriendin.
Waarom ik dit zeg? Ik een bedrogen vrouw. Liefde van mijn leven heeft me dit dus ook geflikt met een of ander stinkwijf. En geloof me.. ik voelde het vanaf dag 1. Zal voor de vriendin van jouw idioot niet anders zijn. Jullie maken willens en wetens iemands leven kapot. Bravo. Jullie verdienen elkaar.
En leuk dat jullie relatie er nog is, maar dat roepen dat jullie sterker dan ooit is is zo’n onzin. Dan praat je jezelf iets aan wat onmogelijk is.
maandag 1 juli 2019 om 11:16
We zijn alle drie inderdaad begin/midden 20. Feestjes zijn verschillend... Van tent feesten tot festivals. En inderdaad meeste feestjes was zijn vriendin er niet bij.merle78 schreef: ↑01-07-2019 10:36Hallo @TO, Die feestjes waar je hem steeds tegenkomt is zijn vriendin daar nooit bij? Mag ik vragen hoe oud jullie zijn en wat voor feestjes dat zijn?
Jij gaat hier hier niet veel aan hebben hoor, alleen maar teleurstelling. Hij zoekt (denk ik) spanning en seks naast zijn relatie. Jij stond ervoor open om door hem ingepalmd te worden voor dit doel. Wat verwacht je hier verder van? Je zegt dat je al vlinders voelt. Kun je vlinders niet even wegjagen?
Hij is zich bewust van zijn aantrekkelijkheid en z'n interessante baan. Ben je zo snel onder de indruk van uiterlijk vertoon?
Dat is geen schande hoor, dat heeft iedereen wel in meer of mindere mate.
Het lijkt me dat zo'n knappe man met stoere baan vast ook indruk maakt op veel andere vrouwen en dat hij z'n voordeel ermee doet.
Het is niet zuiver van hem en ook niet zuiver van jou. Z'n vriendin verspilt haar tijd aan een man die haar bedriegt. Ik zou erg boos zijn als ik die vriendin was. Je steelt iemands tijd en de tijd gaat al zo snel. Misschien wil zijn vriendin wel graag een gezinnetje.
Of zijn jullie alledrie begin 20 ofzo?
maandag 1 juli 2019 om 11:16
Nou ja, gelokt, gelokt? Die man heeft zelf steeds initiatief genomen volgens TO. Die wilde maar al te graag. En het is niet TO die een overeenkomst heeft met die andere vrouw. Het is die man zelf die de afspraken maakt over de relatie die hij met haar heeft.Catcats schreef: ↑01-07-2019 08:31Jij bent toch ook niet leuk? Zomaar een bezette vent je nest in lokken. Schaam je diep. Verplaats je eens in zijn vriendin.
Waarom ik dit zeg? Ik een bedrogen vrouw. Liefde van mijn leven heeft me dit dus ook geflikt met een of ander stinkwijf. En geloof me.. ik voelde het vanaf dag 1. Zal voor de vriendin van jouw idioot niet anders zijn. Jullie maken willens en wetens iemands leven kapot. Bravo. Jullie verdienen elkaar.
Net zoals jou grote liefde degene was die met jou blijkbaar iets van monogamie had geregeld. Niet dat stinkwijf. Dat stinkwijf had weinig met jou te maken.
maandag 1 juli 2019 om 11:18
Ik zou mijn vent ook niet meer zo noemen nadat hij me had belazerd.
En jij weet niet of zij er sterker uit zijn gekomen, als ze nu veel beter contact hebben en intimiteit opgebouwd, vertrouwen hervonden en echt opnieuw voor elkaar gaan, dan sta je samen wel sterker als daarvoor!
En dat voelt ook zo.
maandag 1 juli 2019 om 11:19
Vast wel dat deze man ergens rondloopt. Misschien is het meer mijn angst dat ik bang ben deze persoon niet tegen te komen omdat je daar niet altijd controle over hebt.
maandag 1 juli 2019 om 11:20
lilalinda schreef: ↑01-07-2019 11:02Ik zeg tegen jou, wat ik tegen vriendinnen zeg, in deze situatie:
Laat je niet kwetsen!
maandag 1 juli 2019 om 11:23
Ja als hij niet telkens aandacht zocht bij mij was deze situatie nooit ontstaan.princessofpersia schreef: ↑01-07-2019 10:54Serieus wat een eikel. Hij heeft zelf bewust contact lopen zoeken met to. Hij is degene met een relatie, niet to. Deze man is gewoon niet zuiver en zal dat voor jou ook nooit worden
maandag 1 juli 2019 om 11:27
hoho, je blijft zelf verantwoordelijk he?Xxhumanxxx schreef: ↑01-07-2019 11:23Ja als hij niet telkens aandacht zocht bij mij was deze situatie nooit ontstaan.
daar kun je je niet achter verschuilen
maandag 1 juli 2019 om 11:32
Tja, maar nu laat je de kans om die man tegen te komen beperken door een man waarvan je zeker weet dat hij dat niet gaat zijn. Wat vind je daar dan van?Xxhumanxxx schreef: ↑01-07-2019 11:19Vast wel dat deze man ergens rondloopt. Misschien is het meer mijn angst dat ik bang ben deze persoon niet tegen te komen omdat je daar niet altijd controle over hebt.
Gewoon lekker wat verschillende single mannen leren kennen, er zit vast wel iemand tussen die jou ook goed op je gemak kan stellen en er ook daadwerkelijk voor je kan zijn.
Succes!
If it weren't for the amazing double standard, you would have no standard at all...
maandag 1 juli 2019 om 11:35
Wat zwak zeg, ben je wils onbekwaam ofzo?Xxhumanxxx schreef: ↑01-07-2019 11:23Ja als hij niet telkens aandacht zocht bij mij was deze situatie nooit ontstaan.
maandag 1 juli 2019 om 11:45
Snowpink schreef: ↑01-07-2019 10:51Haha het bed in lokken. Echt, hoe krijg je het je toetsenbord uit. Geloven vrouwen echt graag dat hun zielige mannetje wordt gelokt met een snoepje aan een touwtje waar de grote gemene andere vrouw hem opwacht in bed?
Hou toch op, de enige die 100% verantwoordelijk is voor het vreemdgaan is degene in een relatie. Niks en niemand anders.
En ja, mijn ex ging ook vreemd maar geen haar op mijn hoofd die de andere vrouw de schuld gaf.
Ik denk dat mannen dat zo zien: niet een snoepje voorhouden, de vrouw IS het snoepje.
Met jouw tweede stelling ben ik het niet eens: dan zijn alle vrijgezelle-vrouwen vrij om op de avances van iemand anders in te gaan of om de jacht op eender wie te openen.
Ik denk ook dat de meeste inzenders hier het niet met jou eens zullen zijn, maar dat gaan we zien aan het soort reacties. Ze zullen TO verwijten met een man-in-relatie iets te zijn begonnen.
maandag 1 juli 2019 om 11:54
inderdaad, HIJ is misschien de liefde van haar leven, maar zij niet die van hem, dat heeft hij bewezen.
En met je tweede stelling ben ik het ook eens. Binnen enkele maanden/jaren een topic: we hebben het geprobeerd maar het is altijd moeilijk gebleven.
Hatchi, er zijn al wat posten geweest waar we van mening verschilden, maar hier ben ik het volkomen eens met je. (Goed hè,)
maandag 1 juli 2019 om 11:59
Als je iets van verantwoordelijkheid, zelfrespect, respect voor anderen, ernst, … in je hebt, dan laat je zoiets vrij.Chocolotje schreef: ↑01-07-2019 11:16Nou ja, gelokt, gelokt? Die man heeft zelf steeds initiatief genomen volgens TO. Die wilde maar al te graag. En het is niet TO die een overeenkomst heeft met die andere vrouw. Het is die man zelf die de afspraken maakt over de relatie die hij met haar heeft.
Net zoals jou grote liefde degene was die met jou blijkbaar iets van monogamie had geregeld. Niet dat stinkwijf. Dat stinkwijf had weinig met jou te maken.
Om een zotte vergelijking te maken: je neemt toch ook niet de auto van iemand anders omdat hij daar met draaiende motor staat, en je kunt zeggen: het is toch niet mijn verantwoordelijkheid dat hij hem onbeheerd heeft achtergelaten. Dat laatste is waar, maar of je daar dan iets mee moet doen is nog een andere vraag.
maandag 1 juli 2019 om 12:06
Ik zit hier gelukkig ook niet om stemmen te verzamelen. Het is altijd makkelijk.om boos te worden op de andere, onbekende partij dan op je eigen partner. Dat komt veel dichterbij en betekent dat je moet erkennen dat je partner niet oke is of dat je relatie niet oke is. Veel mensen steken dan liever hun kop in het zand of botvieren hun woede op de "andere persoon".mammezel schreef: ↑01-07-2019 11:45Ik denk dat mannen dat zo zien: niet een snoepje voorhouden, de vrouw IS het snoepje.
Met jouw tweede stelling ben ik het niet eens: dan zijn alle vrijgezelle-vrouwen vrij om op de avances van iemand anders in te gaan of om de jacht op eender wie te openen.
Ik denk ook dat de meeste inzenders hier het niet met jou eens zullen zijn, maar dat gaan we zien aan het soort reacties. Ze zullen TO verwijten met een man-in-relatie iets te zijn begonnen.
Er gaat er maar 1 vreemd dus die persoon valt de verantwoordelijkheid toe te dichten.
maandag 1 juli 2019 om 12:11
En je weet zeker dat zijn vriendin van niets weet? Ze hebben geen open relatie of zo?
Mijn vriend is een ontzettende flirt, een casanova, een versierder to the max. Monogamie ligt ons allebei niet, dus hebben we afspraken gemaakt. En flirt en versiert en zoent hij er op los als hij alleen op stap is. Een enkele keer belandt hij met een andere dame in bed.
Als hij thuiskomt van zo'n avond stappen, vertelt hij honderduit. Leuke vrouw ontmoet daar-en-daar, ze ziet er zo-en-zo uit, naam en toenaam, foto als hij die heeft. Is geen pronken wat hij doet, is geen bewijsdrang, ook niets dwangmatigs. En voor mij ook niet vernederend of kwetsend. Hij heeft een leuke avond gehad en vertelt daar open over.
Soms ziet hij zo'n dame vaker. Appen ze. Vertelt hij ook open over. En hij vertelt ook aan de dame in kwestie dat hij een relatie heeft. Dat ik zijn nummer één ben. En blijf.
Het is wel eens voorgekomen dat hij wat gedronken had en die eerste ontmoeting niet vertelde een relatie te hebben. Dat verzwijgt hij niet met opzet maar dan is het simpelweg niet ter sprake gekomen. Zodra hij zich dat realiseert, zet hij dat meteen recht.
Als de dame in kwestie op zoek is naar een vaste, huisje-boompje-beestje-relatie, dan is ze bij hem aan het verkeerde adres. Daar laat hij geen misverstand over bestaan. Ze is "leuk voor de neuk" en soms groeit er een vriendschap uit, maar that's it.
Dat maakt hem geen klootzak, maakt mij geen deurmat, maakt haar geen zielig geval. Allemaal volwassen mensen die hun eigen beslissingen nemen in alle openheid. Als zij gevoelens voor hem krijgt of meer zoekt dan hij kan/wil geven, dan is dat vervelend maar niet iemand's fout. Wel is het dan beter om te stoppen.
@TO: jij wil duidelijk iets wat hij je niet kan/wil geven. Dat alleen al is reden om te stoppen met hem. De rest van de omstandigheden, zijn precies dat: omstandigheden. De kern is dat hij je niet kan/zal geven wat jij zoekt. Tijd om verder te gaan en deze man achter je te laten. Wat er verder allemaal aan de hand is, doet er niet toe.
Mijn vriend is een ontzettende flirt, een casanova, een versierder to the max. Monogamie ligt ons allebei niet, dus hebben we afspraken gemaakt. En flirt en versiert en zoent hij er op los als hij alleen op stap is. Een enkele keer belandt hij met een andere dame in bed.
Als hij thuiskomt van zo'n avond stappen, vertelt hij honderduit. Leuke vrouw ontmoet daar-en-daar, ze ziet er zo-en-zo uit, naam en toenaam, foto als hij die heeft. Is geen pronken wat hij doet, is geen bewijsdrang, ook niets dwangmatigs. En voor mij ook niet vernederend of kwetsend. Hij heeft een leuke avond gehad en vertelt daar open over.
Soms ziet hij zo'n dame vaker. Appen ze. Vertelt hij ook open over. En hij vertelt ook aan de dame in kwestie dat hij een relatie heeft. Dat ik zijn nummer één ben. En blijf.
Het is wel eens voorgekomen dat hij wat gedronken had en die eerste ontmoeting niet vertelde een relatie te hebben. Dat verzwijgt hij niet met opzet maar dan is het simpelweg niet ter sprake gekomen. Zodra hij zich dat realiseert, zet hij dat meteen recht.
Als de dame in kwestie op zoek is naar een vaste, huisje-boompje-beestje-relatie, dan is ze bij hem aan het verkeerde adres. Daar laat hij geen misverstand over bestaan. Ze is "leuk voor de neuk" en soms groeit er een vriendschap uit, maar that's it.
Dat maakt hem geen klootzak, maakt mij geen deurmat, maakt haar geen zielig geval. Allemaal volwassen mensen die hun eigen beslissingen nemen in alle openheid. Als zij gevoelens voor hem krijgt of meer zoekt dan hij kan/wil geven, dan is dat vervelend maar niet iemand's fout. Wel is het dan beter om te stoppen.
@TO: jij wil duidelijk iets wat hij je niet kan/wil geven. Dat alleen al is reden om te stoppen met hem. De rest van de omstandigheden, zijn precies dat: omstandigheden. De kern is dat hij je niet kan/zal geven wat jij zoekt. Tijd om verder te gaan en deze man achter je te laten. Wat er verder allemaal aan de hand is, doet er niet toe.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...