Mode & Beauty alle pijlers

Kan deze jurk?

21-06-2019 00:10 45 berichten
Ik heb over een paar weken een bruiloft, en overweeg deze jurk daarvoor te kopen. Maar kan dat eigenlijk wel? Ik weet dat wit niet kan naar een bruiloft, maar een jurk waar wit en andere kleuren in zit ... twijfel. Wat vinden jullie?

https://www.notoriousclothing.nl/gracie ... -rose.html
Enn schreef:
22-06-2019 20:20
Huh? Waarom niet?
Ik vind de jurk te veel wit
Macaron_ schreef:
22-06-2019 20:12
In tegenstelling tot alle andere reacties, ik zou het niet tof vinden als je in die jurk op mijn bruiloft zou verschijnen. Dus wellicht vragen aan de bruid?
Dan mag je jezelf met recht een huilie noemen zeg.
Alle reacties Link kopieren
Prachtige jurk TO!

Wat betreft de betrouwbaarheid van de webshop: dit is mijn favoriete winkel 😄 Vreselijk goede service ook. Dus hij is echt absoluut betrouwbaar.

De eigenaresse is een superleuke vrouw, al is spelling niet haar sterkste kant. Maar als je een keer met haar praat en pasadvies krijgt, dan vergeef je haar dat meteen hoor 😉

Ik heb trouwens geen aandelen maar wel echt hele goede ervaringen!
Macaron_ schreef:
22-06-2019 20:25

Het is een bonte toestand van wit en roze en no way dat ik aan een bruid toestemming voor mijn kledingkeuze zou gaan vragen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heel mooi! Zeker doen.
IBIopviva schreef:
22-06-2019 20:07
De jurk kan prima alleen als er veel spelfouten op de site staan zou ik eerst heel goed nakijken of deze site wel betrouwbaar is.
Eens.
thee_leutje101 schreef:
22-06-2019 20:32
Prachtige jurk TO!

Wat betreft de betrouwbaarheid van de webshop: dit is mijn favoriete winkel 😄 Vreselijk goede service ook. Dus hij is echt absoluut betrouwbaar.

De eigenaresse is een superleuke vrouw, al is spelling niet haar sterkste kant. Maar als je een keer met haar praat en pasadvies krijgt, dan vergeef je haar dat meteen hoor 😉

Ik heb trouwens geen aandelen maar wel echt hele goede ervaringen!
Waarom laat ze haar teksten niet nakijken door iemand die goed is in spelling? Het komt onbetrouwbaar over. Ik zou ook nooit iets kopen bij een website waar de teksten er zo uitzien. Raar ook dat niemand in haar omgeving haar wijst op haar schrijffouten. Kijkt haar omgeving niet naar haar website?
Macaron_ schreef:
22-06-2019 20:25
Dan kijk je toch niet goed.

Leuke roze schoenen eronder en het is af.
Prima! Deze jurk is mooi vrolijk
Maar ik vraag me of deze ook kan?
Hij is mooi zwart.
https://www.notoriousclothing.nl/trixie ... black.html
Ik zou zelf echt niet voor zwart kiezen voor een bruiloft (net als wit ‘Not done’) maar ik zie het wel vaker voorbij

Ik ben net getrouwd en had zelf een hele kleurrijke outfit aan en iedereen mocht komen zoals ze wilden. Meest heerlijke ontspannen bruiloft gehad.

En de jurk van TO zou ik heel mooi hebben gevonden, ook met een traditionele bruid in het wit.
Perfectfemalebody schreef:
04-07-2019 02:25
Hij is mooi zwart.
Hmm, is de bruiloft in de zomer? Ik vind het een beetje mehh.
die eerste vind ik mooi. lijkt toch niet op een trouwjurk dus kan prima. mijn schoonzus had ook een jurkje aan op mijn bruiloft met witte ondergrond en mijn getuige had een lichtblauwe kanten jurk aan. ik heb er geen moment bij stil gestaan, ik vond alleen maar dat iedereen er prachtig uit zag.

Die zwarte zou ik niet doen. die eerste is veeeeeel mooier.
Don't cry, buy a bag and move on.
Nee, niet die zwarte. De eerste was echt mooi en zeer geschikt voor een bruiloft.
Ik zou het niet doen. De jurk is wit-wit. Bruidsjurken zijn vaak gebroken wit, of wat "warmer" wit. Als je samen met de bruid op de foto staat kan haar jurk wat grauw of gelig lijken naast jouw spierwit.
Perfectfemalebody schreef:
04-07-2019 02:25
Hij is mooi zwart.
Dit is geen feestjurk.

Ik hoop dat TO in haar eerste keuze gaat!
Orișa schreef:
07-07-2019 11:54
Dit is geen feestjurk.

waarom is dit geen feestjurk/
S-Meds schreef:
07-07-2019 11:56
waarom is dit geen feestjurk/
Zwarte saaie jurk. Leuk voor je werk of een begrafenis.
Orișa schreef:
07-07-2019 11:57
Zwarte saaie jurk. Leuk voor je werk of een begrafenis.
ik vind hem niet saai, veel te frivool voor werk met dat decolleté en die klokrok
S-Meds schreef:
07-07-2019 12:00
ik vind hem niet saai, veel te frivool voor werk met dat decolleté en die klokrok
Ik wel. En dan vooral het zwart. Niet voor een bruiloft.
Orișa schreef:
07-07-2019 11:54
Dit is geen feestjurk.

Dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven