Leuk en rustig restaurant in Scheveningen.
donderdag 4 juli 2019 om 13:08
Mijn oma is in Scheveningen opgegroeid en dus ga ik met mijn moeder en haar binnenkort een dagje naar Scheveningen. Nu willen we daar ook eten maar aangezien mijn oma ondanks de hoortoestellen niet veel hoort en snel last heeft van omgevingsgeluid ben ik op zoek naar een leuk en rustig restaurant.
Het zou leuk zijn als het ergens aan zee of in de haven of zo is. Niet te duur asjeblieft.
Heeft iemand leuke ideeën voor ons? We gaan op een doordeweekse avond maar ik kan me voorstellen dat het dan toch nog druk is. Bedankt alvast!
Het zou leuk zijn als het ergens aan zee of in de haven of zo is. Niet te duur asjeblieft.
Heeft iemand leuke ideeën voor ons? We gaan op een doordeweekse avond maar ik kan me voorstellen dat het dan toch nog druk is. Bedankt alvast!
donderdag 4 juli 2019 om 13:50
Hou je er rekening mee dat de zomervakantie morgen in een deel van Nederland begint? En volgende week voor het volgende deel en de week erna voor de rest. Het is nu hoogseizoen dus zal door de week ook druk zijn de komende weken denk ik.
Wij zijn wel eens in september geweest en dat was wat drukte betreft wel te doen. Helaas geen concrete tips.
Wij zijn wel eens in september geweest en dat was wat drukte betreft wel te doen. Helaas geen concrete tips.
donderdag 4 juli 2019 om 14:31
Scheveningen en rustig en dan ook nog haven/ strand bestaat niet.
Meeste kans maak je nog bij de strandtenten aan de ‘uiteinden’, dus het verst weg bij de boulevard, maar ik weet niet hoe mobiel je oma is?
Kijkduin anders een optie? Strandtent ‘People’ daar is rustig (maar ook wel een stukje lopen).
Meeste kans maak je nog bij de strandtenten aan de ‘uiteinden’, dus het verst weg bij de boulevard, maar ik weet niet hoe mobiel je oma is?
Kijkduin anders een optie? Strandtent ‘People’ daar is rustig (maar ook wel een stukje lopen).
.
donderdag 4 juli 2019 om 14:56
drominique schreef: ↑04-07-2019 14:45Toplocatie, niet te duur en rustig: je zoekt dus een restaurant dat op het punt staat failliet te gaan?
Wat een rare offtopic reactie.
TO, heb je al op IENS gekeken?
donderdag 4 juli 2019 om 14:56
Wat een onaardige reactie.drominique schreef: ↑04-07-2019 14:45Toplocatie, niet te duur en rustig: je zoekt dus een restaurant dat op het punt staat failliet te gaan?
Ze is niet meer goed ter been en nog wel eens in Scheveningen geweest. Alleen we we niet meer hoe lang ze nog leeft ivm ziekte en dus willen we het graag volgende week of de week erna doen.
Met rustig bedoel ik natuurlijk geen keiharde muziek zoals je in sommige strandtenten wel hebt. Simonis bij de visafslag ken ik maar daar is het vaak druk en veel herrie. Is Simonis in de haven goed en betaalbaar en wat stiller of is dat gelijk heel sjieke?
donderdag 4 juli 2019 om 15:01
https://www.simonisvis.nl/vestigingen/a ... /menukaartXenosdoos schreef: ↑04-07-2019 14:56Wat een onaardige reactie.
Ze is niet meer goed ter been en nog wel eens in Scheveningen geweest. Alleen we we niet meer hoe lang ze nog leeft ivm ziekte en dus willen we het graag volgende week of de week erna doen.
Met rustig bedoel ik natuurlijk geen keiharde muziek zoals je in sommige strandtenten wel hebt. Simonis bij de visafslag ken ik maar daar is het vaak druk en veel herrie. Is Simonis in de haven goed en betaalbaar en wat stiller of is dat gelijk heel sjieke?
Ik vond het er wel redelijk rustig, zeker als je binnen zit en niet te laat gaat eten. Je kunt altijd om een rustige plaats vragen.
donderdag 4 juli 2019 om 15:04
Dat is fijn om te lezen. We gaan zeker niet laat eten. Iens had ik niet aan gedacht, ik ga nooit uit eten dus dan denk je daar niet zo snel aan.MadameJean schreef: ↑04-07-2019 15:01https://www.simonisvis.nl/vestigingen/a ... /menukaart
Ik vond het er wel redelijk rustig, zeker als je binnen zit en niet te laat gaat eten. Je kunt altijd om een rustige plaats vragen.
donderdag 4 juli 2019 om 15:09
Ik ben in oktober met mijn moeder naar the lion king geweest en wij hebben toen bij restaurant Columbus gegeten. Mijn moeder had via social deal ofzo een deal voor 2x een 5-gangendiner voor €30,-. Kwam dan nog wel drank bij, maar was echt goed te doen. Voldoende keus en wij vonden het eten ook boven verwachting! Hadden er ons niet zo veel van voorgesteld voor die prijs, maar het was heerlijk
het restaurant zit vlak bij de pier op de boulevard.
donderdag 4 juli 2019 om 15:24
Als ze op Scheveningen is opgegroeid, is het dan niet juist leuker om in het dorp te zitten i.p.v. aan het strand? Bijvoorbeeld bij de Eetkamer van Scheveningen of de Maatschappij?
Scheveningen is behoorlijk toeristisch geworden de laatste jaren, zeker in de zomer. Dus ik ben bang dat het heel moeilijk wordt om aan zee of de haven iets rustigs en niet te duur te vinden.
Als je echt graag aan het strand wilt, kun je ook een strandtent bellen en vragen om een rustig plekje. Strandtenten zijn over het algemeen niet zo duur.
Scheveningen is behoorlijk toeristisch geworden de laatste jaren, zeker in de zomer. Dus ik ben bang dat het heel moeilijk wordt om aan zee of de haven iets rustigs en niet te duur te vinden.
Als je echt graag aan het strand wilt, kun je ook een strandtent bellen en vragen om een rustig plekje. Strandtenten zijn over het algemeen niet zo duur.
donderdag 4 juli 2019 om 15:41
borboletas schreef: ↑04-07-2019 15:24Als ze op Scheveningen is opgegroeid, is het dan niet juist leuker om in het dorp te zitten i.p.v. aan het strand? Bijvoorbeeld bij de Eetkamer van Scheveningen of de Maatschappij?
Nou..
.
donderdag 4 juli 2019 om 15:46
Strandtenten op Scheveningen zijn haske duur. Of beter gezegd: de prijs-kwaliteitverhouding is nogal zoek, als het betaalbaar is, is de kwaliteit van het eten om te huilen. Dat gaat op Kijkduin beter, maar daar is oma niet opgegroeid dus dat lijkt me geen optie.
Borboletas heeft volgens mij een goede suggestie: zit er in het dorp zelf niks leuks? Herkenbaarder voor oma ook waarschijnlijk. Ik ken zelf van Scheveningen helaas alleen de Boulevard.
Borboletas heeft volgens mij een goede suggestie: zit er in het dorp zelf niks leuks? Herkenbaarder voor oma ook waarschijnlijk. Ik ken zelf van Scheveningen helaas alleen de Boulevard.
The owls are not what they seem
donderdag 4 juli 2019 om 22:24
Ik zou deze doen. Reviews zijn goed, de stoelen zien er comfortabel uit en ze hebben een linnen gedekte tafel. Vind ik zelf altijd net een tandje meer sfeer geven. En niet te duur voor iemand die niet meer zo lang te leven heeft? Mooie herinneringen maken lijkt me belangrijker.Xenosdoos schreef: ↑04-07-2019 14:56Wat een onaardige reactie.
https://www.thefork.nl/restaurant/spijs/222221#reviews
“Don’t look back – you’re not going that way.”
donderdag 4 juli 2019 om 23:02
Desalniette- schreef: ↑04-07-2019 22:44Kijkduin wordt momenteel verbouwd. Niet echt gezellig met oma denk ik.
Om rond te lopen was het toch al niks, en als je eenmaal op een terras zit merk je niks van de bouw.
.