Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Hier inderdaad genoeg stof voor een realitysoap alleen zullen ze dat nooit toelaten
He getverdemme...artistieko's hebben mijn prive 06-nummer achterhaald...vind net een acteur op mn voice-mail. Zucht...krijgen we dat...gaat de reality soap ook in mijn vrije tijd door straks

Moet zo naar concert maar ik heb geen zin. *schopt zichzelf onder haar kont* Komaan, actief ontspannen! Niet op de bank blijven zitten! Als je er eenmaal bent is het leuk!

Al bruine benen, Tila?

Goeie titels Lil :-D

Ok. Om te beginnen dan. Reality-soap. Aflevering 1. Scene 1.

Locatie: op de straat voor het bedrijfspand, Darly zit in de zon met een boterhammetje. De sfeer is kalm en gemoedelijk.

Artistieko komt gehaast de straat in benen. Haar in de war, te veel laagjes fel gekleurde kleding aan. Ze kijkt gespannen.

Artistieko (terwijl ze abrupt stilstaat voor bedrijfspand): Ik-had-iets-ik-had-iets-ik-had-iets...

Artistieko ziet Darly: JA JIJ!

Darly verlaagt haar stem een paar tonen alsof ze praat tegen een psychiatrische patient die gekalmeerd moet worden: wat is er?

Artistieko: ik heb een interview vanavond!

Darly (nog steeds lage stem): jaaaa

Artistieko: ik wil niet!

Darly (nog lagere stem): Dat weet ik, dat begrijp ik ook maar je bent de hoofdgast in het programma dus je moet.

Artistieko denkt even na: ... ja.

Darly: Ja.

Artistieko: maar dan moet je het interview wel opnemen

Darly: dat kan, maar waarom?

Artistieko loopt weg, draait haar hoofd om en roept: nou, stel je voor dat ik iets zeg dat goed is.

Darly: ... dan hebben we daar bewijs van?

Artistieko kijkt niet-begrijpend

Darly kijkt rustig terug.

Artistieko loopt bedrijspand in om nog geen 10 sec. later terug te rennen: ehm...begint ze.

Darly glimlacht gerustellend en knikt: ja ik snapte je de eerste keer al.

Artistieko zucht en zegt in 1 adem: en ik wil ook dat je een paar scenefoto's mooi laat uitprinten want die heb ik nodig om aan een belangrijk iemand te geven en die komt over een half uur en het is belangrijk en dat ga jij regelen he dat ga jij regelen he daar kan ik van op aan he dat jij dat dan regelt.

Darly kijkt naar haar boterham en met een schuin oog naar de zon. Ze zucht en slentert naar binnen.
Oh darly meer soap, please dit smaakt naar meer, veel meer.

Ik heb weekend, was vandaag grotendeels schijtsjaggo. Ik had deze week 2x vet kunnen scoren en uiteindelijk werden het laffe doelpuntjes en

alleen maar omdat er geen beeld was en ook niet te maken. Is terugkerende frustratie en leg ik in de kelder nog wel een keer uit.

Nou ja weekend dus. *zucht*
Ghergheghe Darly!

Koffie, iemand?

Lekker uitslapen, Suup, is goed tegen de chagrijn.

Moet naar werk, later!
quote:Darly schreef op 02 april 2009 @ 20:15:

Artistieko: maar dan moet je het interview wel opnemen

Darly: dat kan, maar waarom?

Artistieko loopt weg, draait haar hoofd om en roept: nou, stel je voor dat ik iets zeg dat goed is.

Darly: ... dan hebben we daar bewijs van?

Artistieko kijkt niet-begrijpend

Darly kijkt rustig terug.

[/i]

BULDER Jaa, give me more, báby!! Was het concert leuk?

Ik ga vandaag ook maar eens voorzichtig wat been aan de zon blootstellen, kijken of ik dat vaal-beige een beetje naar acceptabel-beige op kan poetsen
Mogguh,

Ja rokjesdag en bouwvakkers bezig in de huizenrij tegenover mijn tuin , dat wordt lachen. Diezelfde bouwvakkers overoigens die ervoor zorgden dat ik om half 9 uit een zoete droom werd gewekt, das weer wat minder.

Mims wat een mooi mopsfietsverhaal in e kroeg zeg stoere meid.

Lil toch klein drama met Dot gisteren las ik eveneens in kroeg (zullen we de twee topics maar samen voegen .Was ze vanmorgen beetje te pruimen?

Oh en als het weer zo blijft kunnen we binnenkort weer zo'n leuke strandate doen

Tila heel goed dat je vormgever hebt laten doen wat jij wilt.

M'anas en Bloes alles ok?

Ok ik ga maar eens even de tuin in *negeert hardnekkige boorgeluiden* Bijna schafttijd toch?
Is het bij jullie ook zo heerlijk?

Suup, is het boren opgehouden?
Jaaa boren inmiddels (nog niet zo lang) opgehouden, ik ben dus maar eens even de tuin aan het opruimen. Lekker hoor zo'n zonnetje.
Wat kan het leven toch mooi zijn als de zon schijnt . Zou eigenlijk met vriendinnetje naar een lingerieparty gaan, maar thuis trok meer. Vervolgens smst lief vriendinnetje dat ze zin heeft in een borrel. Ondertussen bel ik met voormalige minnaar aan de telefoon omdat ik me morgen wil gaan inschrijven voor en woning in het complex waar hij ook woont (Toet mocht je meelezen, jou ook bekend). Lief vriendinnetje smst dat ze onderweg is en onderussen belt voormalige minnaar weer dat hij een hoop eten heeft dus of ik een hapje wil komen eten.

En nu smst vriendin dat ik schoenen aan moet trekken want we gaan naar de mac

Laters
Haha wat is het uiteindelijk geworden, Suup?

Pfff...hier uiteindelijk aan het eind van de dag kapot dus maar meegegeten met superlekkere cateraar op werk, daarna met paar homo-lega's gecrasht op fatboys in de Schouwburg en vunzig geroddeld over wie er allemaal op werk grote piemels hadden. Ik was zo lui van dat liggen en giechelen dat ik mezelf net pas zover heb gekregen om overeind te komen en naar huis te gaan.

Hmmm...heb een paar metershoge Paastakken meegejat van werk...mn huis is meteen vol
Paastakken.

Ohja.

Pasen....

~schrijft op kalender dat ze nog iets leuks moet bedenken voor Pasen, anders is het ook zo sneu voor Mops~

Echt, zo handig dit Kasteel.

Ik heb geen knoop in mijn zakdoek meer nodig,
Wat wilde ik nou toch typen?
*sjokt mopperend door de Kasteelgangen*

Neeheee het is weekend, wil niet om half 8 al wakker zijn en niet meer kunnen slapen.

*gaat op zoek naar iets om zichzelf mee KO te slaan*
**geeft rubber hamer, fles cognac, een paar valiumpjes**

KIezen he, niet alles tegelijk doen!

Paastakken zijn leuk staan hier al sinds maandag. Ik hou van pasen. Vieren van de lente. Maarreh... ik had eigenlijk hgetzelfde zonnetje als gisteren besteld en dat lijkt mislukt te zijn. Wie heeft het zonnetje? En wil die em aub hier afleveren?

**geeft koffie aan diegenen die wél wakker willen zijn**

Suup, met wie heb je nu wat en hoeveel gegeten? en je inschrijven in dat complex? Waar ik ook wel eens geweest ben, lang lang geleden? Vertel!
Mogguh.

Het werd macdrive en eten in de tuin en drinken en gezellig bijkletsen. Nu slaapt vriendin nog en ik zit met laptop op schoot en een bakkie koffie (op tafel, niet ook op schoot)wakker te worden. En mezelf dezelfde vraag te stellen als jij Tila, waar is de zon? Niet in suupstad in ieder geval.

En inschrijven is niet dat wat jij kent, maar hartje suupstad. Lekker vaag he? Ik zet het zo wel even in de kelder.

Darly nog in slaap gevallen?

Paastakken, mmm heb ik niet zo veel mee, maar ja heb dan ook geen kinderen.

Ok meer koffie, iemand?
*rekt zicht uit* mmmmm...nog even 3 uurtjes geslapen...dat is beter :-)

Ik heb ook niet zo veel met Paastakken maar anders werden ze weggegooid en dat vond ik nou ook weer zonde. Er zitten heel veel knopjes in. Worden dat bloemetjes, Tila?

Klinkt goed de MacDrive, Suup. Sinds ik geen vlees meer eet en de Fishburger niet zo lekker vind kom ik nooit meer bij de Mac. Hoewel ze wel een groentenburger schijnen te hebben. Maar dan ben ik zo bang dat ik de eerste in 30 jaar ben die een groentenburger bij de Mac bestelt en dat ze m uit een stoffig laatje moeten vissen ergens achter in de zaak bij de vuilniszakken
Oh...ik smste Appeltaart-date gisteren, dat resulteerde in wat meer geflirt over de sms en toen smste hij gisterenavond om half 1 plotseling: kom we gaan zuipen,nu!

Ja dahaaag: Darly's zijn niet op afroep beschikbaar als meneer het ineens in zijn bol krijgt
Dat worden blaadjes. Je kan de takken in een vaas met water zetten, dan krijgen ze worteltjes en kan je ze in een pot zetten. Krijg je je eigen wilgeboom!

Heeeel goed! Darly is inderdaad niet op afroep beschikbaar. Maar wel leuk dat het flirterig was

Als je geen vlees eet kun je gerust bij de mac eten hoor ik geloof nooit dat dat echt vlees is En die groenteburger, lees ik op de website, is niet eens in elke mac verkrijgbaar. Salademenu?
Goed gedaan, Darly! Appeltaart mag even in zijn eigen oventje gaarkoken, . Misschien doet het een rozijntje kwartje vallen.

Ik heb ook geen paastakken, maar vind dat wel dingen die bij Pasen horen. Ik ben dol op tradities, maar in een tweepersoonshuishouden is het toch minder leuk. Paaseitjes verstoppen (op het balkon???) bijvoorbeeld; dat heeft toch iets knulligs... ik verstop ze en Mopsey zoekt ze terwijl ik haar aanmoedig. Is toch minder leuk dan met meerdere kinderen en verstoppende volwassenen (qua voorpret).

Hier wel zon.

Er hangen alleen nogal veel wolken voor.

Maar die wolken zijn wel gelig, dus ongetwijfeld zit daar een zonnetje achter. Kan niet missen! Zal ik hem naar je toesturen, Tila?

Dank jullie voor jullie lieve woorden in het nieuwe tuinhuisje. Doet me goed. Maar waaaaaarom zit ik dan nu een chocoladereep te eten???

~legt chocolade weg en gaat op zoek naar een boterham...~

.
* rukt haar neus uit een Paastak* Weet je: volgens mij zijn het geen Paastakken....er zitten witte knopjes in omringd door kleine groene blaadjes...maar ja: ik ben een stadskind he dus misschien zijn die witte knopjes wel gewoon blaadjes Nou ja, wachten tot ze uitkomen dus...ik hou jullie op de hoogte. Wat een spannend leven heb ik toch.

*gaat op het balkon staan en zingt heel hard waar is de zon van Willeke Alberti*

*geeft Mims een wrap met zelfgemaakte tonijnsalade*
Witte knopjes... zijn die misschien een beetje pluizig? Wilgekatjes?

Mims, als je nou die paaseitjes gewoon in huis verstopt? Tussen speelgoed, in haar speelserviesje, speelmagnetron, etc??
Nee ze zijn niet pluizig...bloesem misschien?

Oe Tila: help! Ik moet vanavond een toetje maken voor vrienden. Snel, makkelijk, overheerlijk en het liefst met chocola?
Chocomousse!

2 eiwitten stijf kloppen met een beetje zout

150 gram chocola smelten (met een paar lepels room erdoor, en heel voorzichtig)

slagroom stijfkloppen

evt een borrelglaasje koffielikeur of een half borrelglaasje rum erdoor.

Laat de chocola een beetje afkoelen. Spatel ()dus nietr kloppen, maar voorzichtig spatelen!) de eiwitten en de slagroom door elkaar. Chocola en drank erdoor spatelen. In kommetjes of g;lazen verdelen. 2 uur in de koelkast laten staan.
Thanx :-D
Eventueel twee bolletjes mousse serveren tussen twee kaakjes als zijnde een choco-dessert-tompouce, en bestrooien met een beetje poedersuiker (ziet er heel culi-verantwoord uit)

Waarom gaat het nu over chocolademousse als ik probeer op mijn lijn te letten? Arrggghhhhhh!

Ben nu bij vriendin om haar te helpen met werkplan, balen want ander lief vriendinnetje belde net om te vragen of ik thuis was voor een bakkie koffie. Nee, dus..jammer. Maar nu is werkplan-vriendin als haast een half uur aan de telefoon, aan het wasmachine uitruimen en kind voederen, dus zit ik een beetje haar plan te schrijven en dat vertik ik. Ik ga niet net doen alsof ik intellugent ben voor de cavia haar tepels, zeg maar... Zoveel krediet heeft deze vriendin nog niet opgebouwd.

Oh, komt ze aan, ze zal wel denken; wat typt die Mims veel, gnagnagna. Snel uitloggen, het lijkt de middelbare school wel, hihi....
LOL de cavia haar tepels :-)

Wel een beetje apart Mims, dat jij al het werk zit doen terwijl zij zich niet laat zien. Ze mag blij zijn dat jij op je vrije zaterdag langs komt om te helpen! Is ze er al bij gekomen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven