Mode & Beauty alle pijlers

ouderdom botsructuur

27-07-2019 20:22 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een onderontwikkelde onderkaak en een overbeet ondanks ik 2 beugels gehad heb.

Hoe zit het nu wordt een overbeet erger naarmate je ouder wordt?

Ook heb ik het idee mijn neus groter geworden is.. Ik zit er wel vaak aan uit soort van stress kan ik hiermee het kraakbeen stimuleren om te groeien of is dat niet mogelijk?:

Ik heb hem namelijk het idee dat het profiel van mijn gezicht minder in verhouding is tegenover een paar jaar terug. En dat mijn neus dominanter aanwezig is dan mijn onderkaak.

ben nu 27 en had het idee op mijn 22 mijn neus ook kleiner was......
Je neus en oren groeien niet ‘echt’ door. Het kraakbeen verliest elasticiteit en dat in combinatie met de de zwaartekracht zorgt voor een groter resultaat. Dat gebeurt dus niet tussen je 22e en 27e. Ben je vaak -op een onrustige/zorgelijke manier- bezig met je uiterlijk?
Desperatewomen schreef:
27-07-2019 20:37
Ik vind het uiterlijk een zeer belangrijk aspect om me gelukkig te kunnen voelen

Waarom? Het is niet iets waarvoor je iets hebt gepresteerd. Je hebt het gekregen en je hebt het er maar mee te doen. En hoe mooi je ook bent, het wordt altijd minder met het ouder worden. Accepteer dat en kijk naar datgene van jou wat jou speciaal maakt, dat maakt je een stuk gelukkiger.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
2019 schreef:
27-07-2019 20:43
Nou daar heeft ze wat aan zeg. :facepalm:
Wel om te relativeren... 27 zijn en je druk maken om ouder dom botstructuur..

Misschien moeten zeggen dat ze eens met een psycholoog moet gaan praten?
Desperatewomen schreef:
27-07-2019 20:37
Ik vind het uiterlijk een zeer belangrijk aspect om me gelukkig te kunnen voelen
Daar zou ik dan maar eens hulp voor gaan zoeken, want het wordt er niet beter op, botstructuur-gewijs.
You can achieve anything that doesn't require skill or knowledge.
Week 6 van de Extremely Demotivational Calendar
To,ik zou hulp gaan zoeken. Vind je nogal obsessief overkomen.
Geraldine schreef:
27-07-2019 22:17
To,ik zou hulp gaan zoeken. Vind je nogal obsessief overkomen.
Ben erg obsessief, uiterlijk, ex vriendje(ook al topics over), werk.

Wellicht door vorm van autisme of borderline.

Maar denk weinig autisten zo met uiterlijk bezig zijn als mij.....
Google eens op body dysmorphia
Desperatewomen schreef:
27-07-2019 22:43
Ben erg obsessief, uiterlijk, ex vriendje(ook al topics over), werk.

Wellicht door vorm van autisme of borderline.

Maar denk weinig autisten zo met uiterlijk bezig zijn als mij.....
Maar ga je daar wat aan doen?
You can achieve anything that doesn't require skill or knowledge.
Week 6 van de Extremely Demotivational Calendar
Desperatewomen schreef:
27-07-2019 20:50
heb soms van die buien dat ik selfies ga maken zonder make up van dichtbij, zijkant, schijns recht van voren...…

daarna natuurlijk meteen depressief bahbah.

Er zijn vrouwen die er best goed uitzien op selfies door een goed botstructuur en veel symmetrie.
Die vrouwen zien er beter uit op selfies omdat ze betere fotobewerkingsapp hebben, Photoshop superdeluxe gold ofzo Geloof niet alle foto's die je op het internet ziet.

https://www.metronieuws.nl/xl/digitaal/ ... rkte-fotos
anoniem_65040f032be10 wijzigde dit bericht op 28-07-2019 12:05
Reden: Typfout
0.34% gewijzigd
Desperatewomen, jij opent alleen maar topics met problemen. Heftige problemen. Jouw leven is één groot drama. Van alles in het leven maak je een probleem. Je kunt over niets anders praten dan ellende. Eigenlijk klaag je maar over alles en nog wat en onderneem je nul actie.
Waarom heb jij geen psychische hulp? En wat wil je met je topics hier als je toch niet bereid bent om je problemen op te lossen? De tijd die je hier verspilt met je topics kun je ook besteden aan wel nuttige dingen. Ga naar de sportschool, ga wandelen. Ga een boek lezen. De krant. Ga een taal leren. Ga je huis opruimen. Koop een doek en verf en leef je uit. Ga een film kijken. Ga mensen kaarten sturen. Ga vrijwilligerswerk doen.
Nou ik ben de 30 gepasseerd en echt niet dat ik niet meer aantrekkelijk ben! Sterker nog ik schijn er steeds lekkerder uit te zien :) Kom maar op met dat ouder worden!

Ik zou als ik jou was hier wel wat mee doen, hulp aanvragen je bent teveel met je uiterlijk bezig, dat geeft opzich niet, maar wel als je er onder gaat lijden. Meis, je bent 27! Geniet van het leven!
''Geen woorden maar daden''
Eens met alle reacties dat je hulp moet zoeken voor je psychologisch welzijn.

Maar ook even praktisch, gerelateerd aan je overbeet: wat is je tongpositie in rust en wat doe je met je tong wanneer je slikt ?
Dat is nogal een belangrijke determinant van onderkaakstructuur, en kan misschien een overbeet verklaren. Bij mij was dat althans het geval, en dat is pas heel laat in mijn leven door een tandarts aangedragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven