Vertrek collega
woensdag 31 juli 2019 om 20:06
Hoi,
Vandaag had een hele fijne collega zijn laatste dag. Ik merk aan mezelf dat ik hier erg veel moeite mee heb. Ik denk namelijk dat ik hem wel meer dan gewoon leuk vind. Ik ben denk ik niet verliefd, maar ik heb wel interesse. Is er nu nog een manier om met hem in contact te komen? Geen idee of hij ook interesse heeft. We hebben ook nooit nummer uitgewisseld o.i.d. het enige contact was op het werk, wat ook wel eens bestond uit flirten(knipogen/oogcontact/compliment over e.e.a. vanuit zijn kant). Ik heb dus vandaag in principe 'afscheid' van hem genomen, maar ik voel heel erg de behoefte aan contact met hem. Is dat raar? Zo nee, wat zou ik hem kunnen sturen (via social media) zodat het niet raar overkomt?
Vandaag had een hele fijne collega zijn laatste dag. Ik merk aan mezelf dat ik hier erg veel moeite mee heb. Ik denk namelijk dat ik hem wel meer dan gewoon leuk vind. Ik ben denk ik niet verliefd, maar ik heb wel interesse. Is er nu nog een manier om met hem in contact te komen? Geen idee of hij ook interesse heeft. We hebben ook nooit nummer uitgewisseld o.i.d. het enige contact was op het werk, wat ook wel eens bestond uit flirten(knipogen/oogcontact/compliment over e.e.a. vanuit zijn kant). Ik heb dus vandaag in principe 'afscheid' van hem genomen, maar ik voel heel erg de behoefte aan contact met hem. Is dat raar? Zo nee, wat zou ik hem kunnen sturen (via social media) zodat het niet raar overkomt?
woensdag 31 juli 2019 om 20:30
@Heldens, want mannen doen dat altijd? Die denken nooit achteraf, he jammer dat ik dat ben vergeten ze was eigenlijk toch best wel leuk.
@TO, het ergste wat je kan overkomen is dat hij toch geen interesse heeft. Je ziet hem waarschijnlijk nooit meer dus dat is dan ook even balen en weer verder. Het leukste wat je kan overkomen is dat je over 10 jaar op je bruiloft verteld dat je hem een berichtje stuurde omdat je hem toch wel erg leuk vond en kijk waar je terecht bent gekomen.... ik wist het wel!
woensdag 31 juli 2019 om 20:49
Als hij interesse had, had hij onder de mom van - dan bel ik wel eens om te weten hoe het hier op het bedrijf verder gaat - waarschijnlijk jouw telefoonnummer gevraagd.
Misschien had je op zijn laatste dag ook een persoonlijk en neutraal afscheidskaartje van jezelf aan hem kunnen geven en kijken hoe hij daarop zou reageren in de toekomst.
Persoonlijk denk ik dat er weinig kans is, maar ik vergis me dikwijls.
Misschien had je op zijn laatste dag ook een persoonlijk en neutraal afscheidskaartje van jezelf aan hem kunnen geven en kijken hoe hij daarop zou reageren in de toekomst.
Persoonlijk denk ik dat er weinig kans is, maar ik vergis me dikwijls.
woensdag 31 juli 2019 om 21:01
Ze heeft zijn nummer niet, dus dat wordt een vliegtuig huren met zo'n sleep er achter.Calamitycat schreef: ↑31-07-2019 20:11Ik zou zoiets sturen als
Hey, we zijn vergeten te neuken!
Wanneer kan je?
woensdag 31 juli 2019 om 21:01
Mwah, toen mijn toenmalige collega vertrok duurde het een week voordat hij mij via Facebook een berichtje stuurde. Inmiddels zijn we getrouwd en hebben 2 kinderen.
woensdag 31 juli 2019 om 21:13
SjaanRoeispaan schreef: ↑31-07-2019 21:01Ze heeft zijn nummer niet, dus dat wordt een vliegtuig huren met zo'n sleep er achter.
cat |kat| n.
The furry little sociopath who rules your household and manages to look innocent while doing so.
The furry little sociopath who rules your household and manages to look innocent while doing so.
woensdag 31 juli 2019 om 21:29
Je betaalt wel per letter voor zo'n sleep dus dan misschien de tekst iets inkorten: Neuken? 0612345678
woensdag 31 juli 2019 om 21:31
Calamitycat schreef: ↑31-07-2019 20:11Ik zou zoiets sturen als
Hey, we zijn vergeten te neuken!
Wanneer kan je?
woensdag 31 juli 2019 om 21:34
SjaanRoeispaan schreef: ↑31-07-2019 21:29Je betaalt wel per letter voor zo'n sleep dus dan misschien de tekst iets inkorten: Neuken? 0612345678
cat |kat| n.
woensdag 31 juli 2019 om 21:37