Ervaringen met korte nepnagels gezocht.
woensdag 31 juli 2019 om 11:50
Gisteren had mijn collega mooie korte, verzorgde nagels, netjes french manicure gelakt, blijkt dus dat zij click and go nails van de Kruidvat had opgeplakt, die dingen kosten €2,99 en ze blijven iets van 3 dagen zitten, wat mij vooral aansprak was de lengte, heel kort maar het stond niet raar, de reden waarom ik nooit nepnagels heb gehad is omdat ik geen klauwen wil, want nepnagels stond voor mij gelijk aan het verlengen van je nagels, waarom zou je anders nep nagels zetten, maar nu ik zie dat korte nepnagels er best leuk uitzien, wil ik mij wel op het pad der nepnagels begeven.
Ik heb wel een paar tips en handvaten nodig van ervaringsdeskundigen,: Kan ik gel of acrylnagels laten zetten in een (Chinese) salon, en dan vragen ze deze kort willen knippen ? Of is het beter dat ik op Aliexpress een zak korte nageltjes koop, een tube lijm en thuis ga doe-het-zelven? Bij korte nagels kan je immers niet zo heel veel fout doen denk ik.
Wat denken jullie dames ( heren mag ook)
-Kunnen korte nepnagels anno 2019 of is dat not done
-Kan ik voor korte nagels i.c.m nail art naar een salon, of kan ik het thuis zelf doen, en wat is wijsheid acrryl of gel?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Ik heb wel een paar tips en handvaten nodig van ervaringsdeskundigen,: Kan ik gel of acrylnagels laten zetten in een (Chinese) salon, en dan vragen ze deze kort willen knippen ? Of is het beter dat ik op Aliexpress een zak korte nageltjes koop, een tube lijm en thuis ga doe-het-zelven? Bij korte nagels kan je immers niet zo heel veel fout doen denk ik.
Wat denken jullie dames ( heren mag ook)
-Kunnen korte nepnagels anno 2019 of is dat not done
-Kan ik voor korte nagels i.c.m nail art naar een salon, of kan ik het thuis zelf doen, en wat is wijsheid acrryl of gel?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
woensdag 31 juli 2019 om 20:40
donderdag 1 augustus 2019 om 07:18
Op het eind wel haha. Maar alles aanschaffen is prijzig. Ik kan alleen beter lakken dan de gemiddelde salon dus ik doe het liever zelf + ik wissel graag van kleurtjes dus dat kan dan gewoon wanneer ik wil.
Daarbij vind ik het ook gewoon leuk, heb altijd gelakt.
Internagelaktisch

donderdag 1 augustus 2019 om 12:49
Hey Turquasi. Ja hihi, nagellak is ook een soort make up toch.
Ik word er gek van dat mijn nagels steeds scheuren zodra ze wat langer worden.
Heb al acrylnagels gehad maar geen zin om dat steeds bij te laten vullen.
donderdag 1 augustus 2019 om 13:01
Gebruik nooit een metalen vijl maar liever kartonnen vijltjes of glas. Vijl naar één kant, dus niet 'zagend' heen en weer. Wissel een verzorgende basecoat en nagelverharder af als onderlaagje, neem een bij voorkeur niet-metallic lakje (die zijn namelijk vaak net iets dunner) en maak het af met een (sneldrogende) topcoat. Rimmel, OPI en Ciaté kan ik aanbevelen. Omdat het erg tijdrovend kan zijn deel ik dit proces soms op in 3 dagen trouwens... oh en haal een remover in huis die ook verzorgend is en geen of weinig aceton bevat. Succes!
Lorem Ipsum

donderdag 1 augustus 2019 om 13:12
Bedankt voor de tips Turquasi
Van de meeste tips ben ik op de hoogte, behalve die van de remover.
Logisch ook, aceton droogt uit.. maar ik wist niet dat er ook verzorgende removers waren.
Ik ga vanmiddag bij een salon gellak laten zetten
. Helaas zijn mijn nagels nu niet lang. Hoop dat ze door kunnen groeien.

Van de meeste tips ben ik op de hoogte, behalve die van de remover.
Logisch ook, aceton droogt uit.. maar ik wist niet dat er ook verzorgende removers waren.
Ik ga vanmiddag bij een salon gellak laten zetten

donderdag 1 augustus 2019 om 14:38
Zojuist heb ik een een Chinees winkeltje een doos nagels gekocht van 100 stuks voor € 1,50 de nagels zijn wel erg lang dus ik ga ze van het weekend opplakken, knippen en netjes vijlen en dan mooi lakken, ik heb al een tutorial gekeken op You tube dus het gaat goedkomen, en wanneer ik naar een feestje ga dan wil ik wel naar een salon.
Dus ik ben benieuwd hoe ik het ervan af ga brengen.
Dus ik ben benieuwd hoe ik het ervan af ga brengen.

donderdag 1 augustus 2019 om 20:07
Doe ik ook weleens.
De kunst is om de juiste nagels te kopen (dun genoeg om het zo natuurlijk mogelijk te laten ogen) en stevig genoeg zodat ze niet bij de minste weerstand afbreken.
Kiss full cover short bijvoorbeeld, te koop bij het kruidvat.
En daarnaast een goede nagellijm.
Salon nails pink nail glue is een goeie.
Lichtjes vijlen voor het aanbrengen.
Doe het zelf tegenwoordig niet meer zo vaak omdat de nagels te lang erop blijven zitten.
Wordt daar op een gegeven moment kierewiet van waardoor ik ze eraf ga pulken.
Heb een tomboy en girlygirl in me leven die af entoe de strijd aangaan met elkaar. (that doesn't sound crazy at all)
De kunst is om de juiste nagels te kopen (dun genoeg om het zo natuurlijk mogelijk te laten ogen) en stevig genoeg zodat ze niet bij de minste weerstand afbreken.
Kiss full cover short bijvoorbeeld, te koop bij het kruidvat.
En daarnaast een goede nagellijm.
Salon nails pink nail glue is een goeie.
Lichtjes vijlen voor het aanbrengen.
Doe het zelf tegenwoordig niet meer zo vaak omdat de nagels te lang erop blijven zitten.
Wordt daar op een gegeven moment kierewiet van waardoor ik ze eraf ga pulken.
Heb een tomboy en girlygirl in me leven die af entoe de strijd aangaan met elkaar. (that doesn't sound crazy at all)

vrijdag 2 augustus 2019 om 07:45

vrijdag 2 augustus 2019 om 08:34
Ik heb gisteren mijn nagels laten lakken bij een salon met CND shellak.
Volgens mij is deze versie niet zo slecht voor je nagels, omdat deze snel en makkelijk te verwijderen is.
Ben igg blij met het resultaat
https://www.mupload.nl/img/2w2xcxyz4vs.jpg
Volgens mij is deze versie niet zo slecht voor je nagels, omdat deze snel en makkelijk te verwijderen is.

maandag 5 augustus 2019 om 12:02
Eviva_83 schreef: ↑02-08-2019 08:34Ik heb gisteren mijn nagels laten lakken bij een salon met CND shellak.
Heel netjes en mooi. Zo heb ik ze ook het liefst, gewoon kort. Ik lak ze trouwens zelf.
maandag 5 augustus 2019 om 12:31
Wat ziet dat er netjes uit zeg, ik ben benieuwd hoe lang de lak erop blijft zitten krijgen wij nog een update van je ?Eviva_83 schreef: ↑02-08-2019 08:34Ik heb gisteren mijn nagels laten lakken bij een salon met CND shellak.
dinsdag 6 augustus 2019 om 12:28
Als je het zelf wil doen zou ik een gellakset kopen (pinkgellac,sensationails) , geen plaknagels of alie en dan zelf prutsen dan loop je grote kans op een bacterie en dan ben je verder van huis. Als je echt stevigheid wil zou ik een laagje gel met daaroverheen gellak in een salon laten zetten (liefst geen chinese want die vijlen je nagels vaak kapot)
Groetjes, een nagelstyliste
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
donderdag 8 augustus 2019 om 10:48
ik heb bij die Chinezen inderdaad vaak de indruk dat ze geen opleiding manicure/pedicure nagelstyliste hebben gevolgd.DivaMommy94 schreef: ↑06-08-2019 12:28Als je het zelf wil doen zou ik een gellakset kopen (pinkgellac,sensationails) , geen plaknagels of alie en dan zelf prutsen dan loop je grote kans op een bacterie en dan ben je verder van huis. Als je echt stevigheid wil zou ik een laagje gel met daaroverheen gellak in een salon laten zetten (liefst geen chinese want die vijlen je nagels vaak kapot)
zondag 8 september 2019 om 17:04
Even een update, na een paar keer doe-het- zelven met Kruidvatnagels, ben ik toch naar een Chinese salon toegegaan, het resultaat vind ik geweldig, ik heb een medium lengte, met roze parelmoer nagellak.
Even off topic: Ligt het aan mij of zijn die medewerkers gewoon erg klantonvriendelijk?
Even off topic: Ligt het aan mij of zijn die medewerkers gewoon erg klantonvriendelijk?