Waarom ghost men
donderdag 1 augustus 2019 om 17:22
Ghosten, ofwel opeens uit het niets niks meer laten horen. Het overkomt me de afgelopen jaren steeds vaker. Van 'lichte vergrijpen' als niet meer reageren op dating apps, tot niet meer appen na een date. Ook ben ik door meerdere 'vrienden' geghost. Een kreeg een vriendin en blokkeerde mij uit het niks. Twee anderen reageerden opeens niet meer. Er is niks voorgevallen, geen ruzie of drama. Opeens waren ze verdwenen.
Ik vraag me af of ik iets fout doe. Ik ben iemand die, als haar verteld wordt dat een vriendschap niet meer loopt, nuchter en beleefd reageert. Idem met dates. Ik maak geen scene. Het kan altijd niet klikken maar ghosten vind ik echt extreem laag.
Ik vraag me af of ik iets fout doe. Ik ben iemand die, als haar verteld wordt dat een vriendschap niet meer loopt, nuchter en beleefd reageert. Idem met dates. Ik maak geen scene. Het kan altijd niet klikken maar ghosten vind ik echt extreem laag.
Sugar and spice, and everything nice.
woensdag 7 augustus 2019 om 00:24
woensdag 7 augustus 2019 om 09:20
Ging over superveel puisten die hij uitgeknepen wilde hebben toch? Dat is gewoon ranzig.
woensdag 7 augustus 2019 om 10:25
Korte dagen.Kandijsuiker schreef: ↑07-08-2019 09:20Ging over superveel puisten die hij uitgeknepen wilde hebben toch? Dat is gewoon ranzig.
woensdag 7 augustus 2019 om 10:58
???
woensdag 7 augustus 2019 om 11:09
Dit. De dag is nog niet voorbij toch?Kandijsuiker schreef: ↑07-08-2019 00:24Ik lsat dit topic een dag rusten en herlees het dan. Ik vind het echt wel fijn dat jullie reageren en meedenken, soms zit ik niet op jullie golflengte en kan het overkomen als onwil maar dat is het niet.
woensdag 7 augustus 2019 om 11:17
Ik reageer op een opmerking.
woensdag 7 augustus 2019 om 11:25
Dat is dus niet een dag laten rusten.
woensdag 7 augustus 2019 om 12:22
Ik had het over het ghostingonderwerp.
woensdag 7 augustus 2019 om 12:33
Klopt heel ranzige vraag op een heel verkeerd moment aan de verkeerde meid van een jongen die er verder waarschijnlijk niet zelf heel veel aan kon doen dat hij puistjes had die kennelijk wel graag zou willen dat hij er wat aan kon doen.
Maar dit is wat je typte in dat topic;
"Waarom gingen jullie relaties aan met mannen die jullie lelijk vonden? Papperige tieten, puistenrug..."
En dat verraad dus precies hoe jij in elkaar steekt
Je bent het type dat al afhaakt omdat hij de verkeerde sokken aanheeft...
Mannen die bezig zijn met het perfectioneren van hun uiterlijk houden meestal weinig tijd en aandacht over voor hun innerlijk.
Maar dit is wat je typte in dat topic;
"Waarom gingen jullie relaties aan met mannen die jullie lelijk vonden? Papperige tieten, puistenrug..."
En dat verraad dus precies hoe jij in elkaar steekt
Je bent het type dat al afhaakt omdat hij de verkeerde sokken aanheeft...
Mannen die bezig zijn met het perfectioneren van hun uiterlijk houden meestal weinig tijd en aandacht over voor hun innerlijk.
Lorem Ipsum
woensdag 7 augustus 2019 om 15:27
Weet je, je hebt helemaal gelijk. Daarom verloopt je leven ook zo fantastisch en ben je zo gelukkig en hoef je dis ook geen topics meer te openen.Kandijsuiker schreef: ↑07-08-2019 13:22Verkeerde sokken of een stom shirt is wat anders dan slechte hygiene.
Doe wat je altijd doet en het blijft zoals het is.
woensdag 7 augustus 2019 om 15:59
woensdag 7 augustus 2019 om 16:25
Kandijsuiker schreef: ↑05-08-2019 20:30Ze verdient het, net als iedereen liefde verdient. Het is wel zo dat minder mannen haar zouden willen vergeleken met een Amber Heard oid. Dus hoezo word ik, met meer waarde op de markt, als stront behandeld en iemand die weigert aan zichzelf te werken als een godin? Ik snap het niet. Niet dat ik mezelf beter vind als mens verder, ik kijk puur objectief.
Er hier hebben we de kern te pakken.Kandijsuiker schreef: ↑04-08-2019 20:20Ik wil gewoon niet meer genegeerd worden. Scheld me uit, sla me, liever dat dan dat men doet of ik niet besta.
Aan de ene kant vind je jezelf meer waard en aan de andere kant zegt je dat je jezelf zo minderwaardig vind dat uitschelden, slaan beter is dan genegeerd worden.
Het is de perfectie illustratie waarom je nu niet moet gaan daten.
Je hebt een totaal verziekt beeld van jezelf, je eigenwaarde, van relaties en van mannen.
Ga nou eens die berg ellende in therapie verwerken ipv het op autisme te gooien!!
woensdag 7 augustus 2019 om 16:38
Ik heb sinds mijn 11e al therapie en telkens als het goed gaat gebeurt er weer iets. Ik jrijg ook al sinds de diagnose van mijn therapeut hulpmiddelen aangereikt voor autisme.Stormysea schreef: ↑07-08-2019 16:25Er hier hebben we de kern te pakken.
Aan de ene kant vind je jezelf meer waard en aan de andere kant zegt je dat je jezelf zo minderwaardig vind dat uitschelden, slaan beter is dan genegeerd worden.
Het is de perfectie illustratie waarom je nu niet moet gaan daten.
Je hebt een totaal verziekt beeld van jezelf, je eigenwaarde, van relaties en van mannen.
Ga nou eens die berg ellende in therapie verwerken ipv het op autisme te gooien!!
Ja,ik vind mezelf een knappe, slimme vrouw. Niet zo behandeld worden door mannen is verwarrend. Het is ook moeilijk toegeven dat je zeldbeeld niet overeenkomt met dat van de man die je date.
woensdag 7 augustus 2019 om 16:55
Als je in therapie net zo doet als hier, snap ik waarom 't geen zoden aan de dijk zet.
Je luistert niet, je pikt er alleen iets uit waar jij wat mee denkt te kunnen en gaat dan holderdebolder lekker in je eigen denkpatronen verder.
Je zoekt bevestiging van je denkpatronen en als je die niet krijgt, dan creëer je het wel met bizar gedrag om dan daarna te gaan zeuren dat men je niet goed behandeld.
Iedere keer weer krijg je hetzelfde inzicht aangereikt en iedere keer weer sla je het antwoord af.
Dat is ook een keuze, maar ga dan niet lopen miepen dat je ondanks je betere marktwaarde als stront behandeld wordt.
Je luistert niet, je pikt er alleen iets uit waar jij wat mee denkt te kunnen en gaat dan holderdebolder lekker in je eigen denkpatronen verder.
Je zoekt bevestiging van je denkpatronen en als je die niet krijgt, dan creëer je het wel met bizar gedrag om dan daarna te gaan zeuren dat men je niet goed behandeld.
Iedere keer weer krijg je hetzelfde inzicht aangereikt en iedere keer weer sla je het antwoord af.
Dat is ook een keuze, maar ga dan niet lopen miepen dat je ondanks je betere marktwaarde als stront behandeld wordt.
woensdag 7 augustus 2019 om 16:58
Stormysea schreef: ↑07-08-2019 16:55Als je in therapie net zo doet als hier, snap ik waarom 't geen zoden aan de dijk zet.
Hear, hear.
En dat is echt niet alleen op autisme af te schuiven hoor, dat is ook echt voor een groot deel karakter.
woensdag 7 augustus 2019 om 17:05
Dit is weer zo'n bewijs van het feit dat je gewoon niet luistert naar wat je gezegd wordt. Dat deze gedachtengang raar is is eerder uiteengezet, inclusief het waarom. En ik kan wel herhalen wat ik hier dan eerder over schreef, maar het heeft duidelijk echt geen zin bij jou.Kandijsuiker schreef: ↑07-08-2019 16:38Ja,ik vind mezelf een knappe, slimme vrouw. Niet zo behandeld worden door mannen is verwarrend. Het is ook moeilijk toegeven dat je zeldbeeld niet overeenkomt met dat van de man die je date.