ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
varisha bedoel je een dymo labelwriter?
quote:Marels schreef op 07 april 2009 @ 12:47:

Sommige mensen doen dat he?

Ik doe alsof

je hebt mail
oow kan t plaatje niet plaatsen...vaag
quote:Biba72 schreef op 07 april 2009 @ 13:23:

varisha bedoel je een dymo labelwriter?

heet dat zo?kan je daar van die hele kleine etiketjes mee maken??

zo ja dan bedoel ik dat haha
Varisha, je pakketje is zojuist gearriveerd, super al die spulletjes, dankjewel.

Ben iets minder blij met je glitteralfabet, haha
geactiveerd??? wuhahahahahah

de beertjes stijgen naar je hoofd
oow je hebt t al veranderd hihi..

hoezo vond je t alfabet niet leuk??
eerder jouw glitters
hoezo??? het zat toch niet door het hele pakje heen ofzo?
ik vond ze zo mooi...d8 daar zal je vet blij mee zijn haha sorry
heel leuk, heb alleen het zakje nog maar vast gehad, en zit van top tot teen onder de glitters, haha
Ik schitter de wel de rest van de dag;)
oepssss sorry haha
Lisey,

Je pakket is binnen! Wat lief dat je er nog andere dingen bij had gedaan. Was echt een heel leuk pakket om te ontvangen.

Heel erg bedankt!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:vlinder1987 schreef op 07 april 2009 @ 12:51:

meiske je pakketje is hier aangekomen! heb je mijn boekjes ook al?

ik ga even boodschappen doen, vanavond drukke avond...misschien tot straks en anders tot morgen...Ja ik heb het je net gemaild. Ik heb ze rond 13.30 uur ontvangen.
quote:Marels schreef op 07 april 2009 @ 09:29:

Ik heb eens een heeeeeele stomme vraag.

Een hele tijd geleden had een forummerT een blauw afsluitbaar bakje hier in een van de albums staan.

Was volgens mij een babyvoermeeneemenopwarmbakje.

Weet iemand nog wie dat was en zo ja is het ding er nog, want ik zou hem graag willen hebben!Dat was ik maar hij is al(laaaaang) weg
quote:maroon5 schreef op 07 april 2009 @ 13:22:

Schravelvot, bedankt voor je pakketje!

Snaak is er al druk mee aan de knutsel, en de stickers waren helemaal geweldig! Ze was er helemaal verbaasd over dat het allemaal voor haar was, haha.

Ontzettend leuk, heel erg bedankt!

*word blij van berichtje*

Graag gedaan! De choco was voor jou he hahaha
Was echt een welkome verrassing hoor Schravel, Snaak zat even beetje in de lappenmand, dus dit maakte haar hele dag weer goed!

(en de chocola is al op, smaakte erg goed bij een kopje thee )
Haai!

Leuk om te lezen hier, al die blije mensen!!
Goedemiddag dames!!

Zo,ik ben weer bijgelezen!

Parel en Vlinder: jullie hebben mail!
ik heb bij het uitmesten van de kast zojuist weer wat zooi gevonden, wist dus echt niet meer dat ik dat nog had.....

zal zo even updaten!
bam'sZOOIupdate

er komen ook nog laarsjes en croq's aan, moet ik eerst even zin maken voor foto's te maken ;)
quote:maroon5 schreef op 07 april 2009 @ 15:49:

Was echt een welkome verrassing hoor Schravel, Snaak zat even beetje in de lappenmand, dus dit maakte haar hele dag weer goed!

(en de chocola is al op, smaakte erg goed bij een kopje thee )Ah kijk, dat kwam dus perfect uit zo. Fijn dat ik haar heb kunnen opbeuren. Enne, die choco was hier ook niet lang blijven liggen hoor hahaha.
Goedemiddag!

Schravelvot, lief dat je aan me denkt. Mijn schuur staat alleen momenteel propvol met meubels die ik nog moet opknappen. Die moeten eerst verkocht en/of geruild voor ik plaats heb voor nieuwe opknappers. (Ondertussen moeten de fietsen ook nog in de schuur blijven passen )

Op zich heb ik dus wel interesse maar in een later stadium en wil nog wel foto's zien voor ik beslis of ik ze wil.....

Sterretje, qua boeken hou ik van chicklit en literaire thrillers. Dvd's ook wel in die genres en ook comedy. Kun je daar wat mee?

Verrassingspakketje mag natuurlijk ook hé!?
Maar het is dus wel te gebruiken? Ik twijfelde nl. omdat het al een bewerkt/gelakt/etc is. Mocht je in een later stadium nog interesse hebben dan kun je het altijd nog eens vragen. Kan zijn dat het hier nog tijden blijft staan maar het zou ook zomaar ineens opgeruimd kunnen worden. Ons kennende

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven