Echte warme handschoenen

01-10-2019 16:15 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn koukleum zit sinds een paar weken in de brugklas. Voor het eerst komende winter moet hij een half uur fietsen om op school te komen. Hij klaagt nu af en toe al van koude handen en heeft dus van die dunne handschoenen in zijn tas zitten.

Maar welke handschoenen zijn echt lekker warm om ook bij -10 met behaaglijke handen op school aan te komen? Ook tips over jassen zijn welkom. Hij heeft nu een gewone winterjas, maar die is denk ik niet warm genoeg. In de winter heeft hij nu al vaak een thermohemd en broek aan. Laat staan als hij op de fiets moet. Hij kan zichzelf blijkbaar niet goed warm fietsen als hij het koud heeft.

(Ik heb gegoogeld, maar zie nu door de bomen het bos niet meer. Zelf draag ik nooit handschoenen of sjaals oid. Maar weet dus ook niet wat dan de warmste zijn)
Pozzebok schreef:
01-10-2019 19:02
Maar waarom wil je per se handschoenen? Zoals een paar anderen hier al aangeven zijn wanten echt veel warmer.
Ik hoef niet perse handschoenen. Zoals aangegeven draag ik het zelf nooit en weet dus niet wat het warmste is. Moet ook zeggen dat wanten voor mij onder handschoenen vallen. Maar ik weet wel het verschil hoor ;-D
turquasi schreef:
01-10-2019 16:26

je hebt van die kleine handwarmertjes met zo'n metalen knikdingetje erin... stop die in zijn zakken
Heb je hier mss een linkje van?
chocho schreef:
01-10-2019 19:39
Heb je hier mss een linkje van?

Heb je overal, tot Xenos aan toe.
Maar ik vind ze echt niet handig, koelen snel af en dan moet je ze weer uitkoken voor je ze opnieuw kunt gebruiken.
.
Zorg dat er een flinke boord aanzit.
Anders wordt de pols (tussen de handschoen en de jasmouw) ijzig koud.
Odense2 schreef:
01-10-2019 19:54
Zorg dat er een flinke boord aanzit.
Anders wordt de pols (tussen de handschoen en de jasmouw) ijzig koud.
Of kies een jas met windstopper waarbij je je duim erdoor moet doen.
Anoniem262821034 schreef:
01-10-2019 19:42
Heb je overal, tot Xenos aan toe.
Maar ik vind ze echt niet handig, koelen snel af en dan moet je ze weer uitkoken voor je ze opnieuw kunt gebruiken.
Ik vind ze heerlijk om in mijn handschoenen te doen op wintersport. Of ik heb ze in mijn zakken als ik buiten wandel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven