Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Coconuts12 schreef:
15-10-2019 16:26
Vreemd.

Wil niet zeggen dat de media vanochtend geen andere dingen schreef. Want dat deden ze wel.
Blij dat het nu duidelijk is ;-D
Politie zelf twitterde dat het om een man van 58 jaar ging, vader ( die ook eigenaar was van de boerderij) met zijn kinderen.

Dus dat mensen ( of de NOS) dat dan voor waar aannemen lijkt me best logisch.

En het heeft verder niks met eventuele ramptoerisme en speculatie in zo'n topic waar ik wat over zei.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 15-10-2019 16:38
23.00% gewijzigd
Gevalletje 2012 kwam en er gebeurde niks?

Wel naar dat die kinderen daarin meegesleurd worden door zo'n gek.
We reden vandaag een jonge kat dood op de snelweg. Hij kwam uit de middenberm en aan beide kanten geluidsschermen. Ik begrijp maar niet hoe hij daar dan is gekomen.

:'(
Coconuts12 schreef:
15-10-2019 16:26
Blij dat het nu duidelijk is ;-D

Nou het is nu nog onduidelijker dan wat de kranten allemaal hadden verzonnen ;-D
Oh wat naar Su :'(
Suðri schreef:
15-10-2019 16:36
We reden vandaag een jonge kat dood op de snelweg. Hij kwam uit de middenberm en aan beide kanten geluidsschermen. Ik begrijp maar niet hoe hij daar dan is gekomen.

O dat is zo kut :cry:
Suðri schreef:

Ah, shit zeg!
There is always something happening, and it's usually right now
Suðri schreef:

He bah, wat naar :(
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 15-10-2019 16:52
2.42% gewijzigd
Klote Su :cry:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Suðri schreef:

Och wat naar!
O wat vreselijk, Su.
Geen bijzonderheden
Gatver Su, wat naar!
Het was echt heel erg :'(
Suðri schreef:
15-10-2019 17:33
Vreselijk en je kan er gewoon niets aan doen. Shit zeg. Ik hoop zelf niet in gevaar gekomen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lucifer2018 schreef:
15-10-2019 16:06
Nee hoor. Dan vult de nieuwsmedia dat in.

Voel je je een beetje aangesproken ofzo? Schrijf je in dat topic misschien?

Waarom denk je dat ik me aangesproken voelde? Ik was alleen maar aan het laten zien dat speculeren en aannames doen heel normaal is in zo'n geval. Dat het ontzettend lastig is om op dat moment alleen maar feiten te bespreken, aangezien er geen feiten bekend waren nog.

Dat de media ook speculeren is niet nieuw voor je hoop ik?
Lucifer2018 schreef:
15-10-2019 16:33
Politie zelf twitterde dat het om een man van 58 jaar ging, vader ( die ook eigenaar was van de boerderij) met zijn kinderen.

Dus dat mensen ( of de NOS) dat dan voor waar aannemen lijkt me best logisch.

En het heeft verder niks met eventuele ramptoerisme en speculatie in zo'n topic waar ik wat over zei.

Zei de NOS, of de politie, dan ook dat de vader gestoord was, wat jij ook schreef?
Getver Su, wat verdrietig :(
wat rot Su :|
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Suðri schreef:
15-10-2019 17:33
Ow, wat erg. :|
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Marana schreef:
15-10-2019 17:46
Zei de NOS, of de politie, dan ook dat de vader gestoord was, wat jij ook schreef?
Een gezond weldenkend iemand zou daar zitten met zijn kinderen op die manier volgens jou? :there:
Wat rot Su, heel erg balen.
Lucifer2018 schreef:
15-10-2019 17:57
Een gezond weldenkend iemand zou daar zitten met zijn kinderen op die manier volgens jou? :there:
Doe niet zo neerbuigend zeg! Heb je vaker last van de laatste tijd, siert je niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oudblond schreef:
15-10-2019 17:45
Vreselijk en je kan er gewoon niets aan doen. Shit zeg. Ik hoop zelf niet in gevaar gekomen?
Wij niet, de poes wel :| Bumper wel kapot, maar ach.
Ik heb geen liefdesverdriet, dus nu kan ik niet in een Whatsappgroepje. Iemand nog een idee voor een ander groepje?
Suðri schreef:
15-10-2019 18:20
Wij niet, de poes wel :| Bumper wel kapot, maar ach.
Ach gossie, arm beestje. Hopelijk op slag dood en dus niet geleden. Lijkt me een vreselijke ervaring!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven