Hartstilstand partner
dinsdag 22 oktober 2019 om 13:37
Heb je hulp? Komen er mensen met eten langs? Hoe gaat het met de kinderen?Keerzoveel schreef: ↑22-10-2019 13:16Dank je wel voor de steunende berichten.
Kinderen zijn bij mij gelukkig, hun zijn de enige reden dat ik door moet. En daar zal ik alles voor doen wat in mijn macht ligt.
Ik moet door, maar zo onwerkelijk allemaal. Ik probeer te eten, havermoutpap ed. Al ruim 3 kilo afgevallen inmiddels. En normaal eten doe ik wel, maar weinig. Voel me constant misselijk.
Ik probeer me voor te stellen hoe je je voelt maar ik denk dat mijn duisterste nachtmerrie niet eens in de buurt komt.
Heb ontzettend met jullie te doen.
woensdag 23 oktober 2019 om 07:28
Goed van je je dat je doorgaat voor je kinderen. Hoe donker het ook voor je is, voor hen ben je altijd waardevol.
Laat je wel voor je zorgen? Dat er mensen voor je koken of dat je niet alleen bent als je dat niet wil?
En als tip die ik hier op het forum ooit las: misschien kun je fruit of groente klein snijden en in een bakje voor je zetten. Zodat je ongemerkt toch wat binnenkrijgt?
Sterkte
Laat je wel voor je zorgen? Dat er mensen voor je koken of dat je niet alleen bent als je dat niet wil?
En als tip die ik hier op het forum ooit las: misschien kun je fruit of groente klein snijden en in een bakje voor je zetten. Zodat je ongemerkt toch wat binnenkrijgt?
Sterkte
woensdag 23 oktober 2019 om 08:03
Ook hier even een knuffel! Ik vind de tips van Griebus67 erg goed en fijn. Idd probeer wat te eten. Je moet idd door voor je kinderen vrouw, dat doe je goed!
Die roddels snap ik gewoon niet, waarom roddels tegen iemand die in de rouw zit en haar grote liefde is verloren? Hebben die vervelende mensen niets beter te doen? Walgelijk!
Leef bij de dag of het moment. Ik wil je ontzettend veel kracht toewensen!
Sterkte
Die roddels snap ik gewoon niet, waarom roddels tegen iemand die in de rouw zit en haar grote liefde is verloren? Hebben die vervelende mensen niets beter te doen? Walgelijk!
Leef bij de dag of het moment. Ik wil je ontzettend veel kracht toewensen!
Sterkte
''Geen woorden maar daden''
zondag 10 november 2019 om 15:21
Update
Het is nu een maand geleden dat hij overleden is. En wat gaat de rouw mij makkelijk af, klinkt hard hé...
Ik zal uitleggen hoe dat komt, er zijn dingen verzwegen, ik ben voorgelogen, over financieen, over meerdere accounts en zo nog meer. De man waarvan ik dacht zo open en eerlijk te zijn was dus iemand anders. Dus ik ben boos, heel erg boos. Eerlijkheid staat bij mij heel hoog in het vaandel en dat wist hij, de twijfel die ik bij bepaalde dingen had klopten dus toch.
Het is nu een maand geleden dat hij overleden is. En wat gaat de rouw mij makkelijk af, klinkt hard hé...
Ik zal uitleggen hoe dat komt, er zijn dingen verzwegen, ik ben voorgelogen, over financieen, over meerdere accounts en zo nog meer. De man waarvan ik dacht zo open en eerlijk te zijn was dus iemand anders. Dus ik ben boos, heel erg boos. Eerlijkheid staat bij mij heel hoog in het vaandel en dat wist hij, de twijfel die ik bij bepaalde dingen had klopten dus toch.
anoniem_390510 wijzigde dit bericht op 10-11-2019 15:49
Reden: Geen
Reden: Geen
53.59% gewijzigd
zondag 10 november 2019 om 15:41
Dit. Een maand na het overlijden van een partner, zeker als je ook achter bedrog bent gekomen, ben je te kwetsbaar voor een nieuwe relatie. Dit is niet ok. En dat hoort je nieuwe 'partner' ook te snappen.
zondag 10 november 2019 om 15:47
Jeetje mens toch! Dus toen je partner was overleden kwam er een beerput open, snap ik dat goed?
Wat een schok moet dat zijn!
Ik snap ook dat je nu helemaal verliefd bent op een ander. Je kunt je verhaal nergens kwijt, ze nemen jou zaken uit handen als ik het goed begrijp, wat jij niet wil. Kun je dat van het bedrog wel aan je eigen familie en vriendinnen kwijt?
Wat je nieuwe liefde betreft: ja, ik begrijp het echt. Maar het is niet verstandig. Tenzij je het inderdaad geheim houdt, buiten de kinderen om. Maar realiseer je wel dat deze liefde is ontstaan op een moment dat je leven volledig op de kop stond, en dan ben je op je allerkwetsbaarst. Zie het voorlopig dan ook nog niet als "de nieuwe liefde van mijn leven". Hou het stil, maar geniet er ook van, misschien is dit lichtpuntje net wat je nodig hebt om te overleven.
Leef wat deze klik betreft wel met de dag en maak absoluut nog geen plannen voor de toekomst, dit is werkelijk het allerslechtste moment om daar over te dromen. Dit is niet het moment (en de komende tijd waarschijnlijk ook nog niet) voor een serieuze duurzame relatie.
Wat een schok moet dat zijn!
Ik snap ook dat je nu helemaal verliefd bent op een ander. Je kunt je verhaal nergens kwijt, ze nemen jou zaken uit handen als ik het goed begrijp, wat jij niet wil. Kun je dat van het bedrog wel aan je eigen familie en vriendinnen kwijt?
Wat je nieuwe liefde betreft: ja, ik begrijp het echt. Maar het is niet verstandig. Tenzij je het inderdaad geheim houdt, buiten de kinderen om. Maar realiseer je wel dat deze liefde is ontstaan op een moment dat je leven volledig op de kop stond, en dan ben je op je allerkwetsbaarst. Zie het voorlopig dan ook nog niet als "de nieuwe liefde van mijn leven". Hou het stil, maar geniet er ook van, misschien is dit lichtpuntje net wat je nodig hebt om te overleven.
Leef wat deze klik betreft wel met de dag en maak absoluut nog geen plannen voor de toekomst, dit is werkelijk het allerslechtste moment om daar over te dromen. Dit is niet het moment (en de komende tijd waarschijnlijk ook nog niet) voor een serieuze duurzame relatie.
zondag 10 november 2019 om 15:54
Dat is nog moeilijker... niet alleen voor jou, maar ook voor de kinderen. Want rouw en verdriet om iemand die overleden is al ingewikkeld genoeg. En nóg ingewikkelder wanneer je ontdekt dat hij anders was dan je wist toen hij nog leefde.Keerzoveel schreef: ↑10-11-2019 15:21Update
Wat akelig allemaal! Heel veel sterkte
zondag 10 november 2019 om 16:39
Ik begrijp dat de man waar je mee zou gaan trouwen en waar je zielsveel van hield, niets was, wie je dacht dat hij was.
En nu binnen een maand na zijn overlijden is er een man waar je helemaal verliefd op bent.
TO, dit klopt niet, je gevoelens gaan met je aan de haal.
Je verward verliefd zijn met troost zoeken/krijgen.
Je bent in de rouw, ook al wil je dat niet. Jij denkt dat hij jouw rouw niet waard is want je voelt je bedrogen.
Maar rouwen doe je voor jezelf, je moet afscheid nemen van iemand en dat heeft tijd nodig.
Ook moet je verwerken dat je bent bedrogen, dus eigenlijk ben je dubbel aan het rouwen.
Je bent nu o zo kwetsbaar en elke schouder is welkom, alle aandacht is balsem op je ziel, maar verwar deze gevoelens niet met liefde.
En nu binnen een maand na zijn overlijden is er een man waar je helemaal verliefd op bent.
TO, dit klopt niet, je gevoelens gaan met je aan de haal.
Je verward verliefd zijn met troost zoeken/krijgen.
Je bent in de rouw, ook al wil je dat niet. Jij denkt dat hij jouw rouw niet waard is want je voelt je bedrogen.
Maar rouwen doe je voor jezelf, je moet afscheid nemen van iemand en dat heeft tijd nodig.
Ook moet je verwerken dat je bent bedrogen, dus eigenlijk ben je dubbel aan het rouwen.
Je bent nu o zo kwetsbaar en elke schouder is welkom, alle aandacht is balsem op je ziel, maar verwar deze gevoelens niet met liefde.
zondag 10 november 2019 om 18:28
De roddels die je hoorde waren dus geen verzinsels? Wat ellendig zeg. Ook al ben je boos, je bent ook in rouw. Na zo een korte tijd een nieuwe liefde toe te laten is erg onverstandig denk ik. Is je overleden man ook de vader van je kinderen? Dan helemaal.... probeer eerst tot jezelf te komen en alles te verwerken.