Napraattopic deel 119

25-10-2019 22:23 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
RikM schreef:
31-10-2019 15:29
Serieus mensen, laster? Omdat ze het provocerend vinden en dat in de huisregels onder het kopje bedreiging staat? Het wordt nou wel een beetje lachwekkend, hoor.

Waarvan akte.
RikM schreef:
31-10-2019 15:29
Serieus mensen, laster? Omdat ze het provocerend vinden en dat in de huisregels onder het kopje bedreiging staat? Het wordt nou wel een beetje lachwekkend, hoor.
Ik vind het niet om te lachen
fasionvictim werd laatst ook beschuldigd van laster, door het modteam
Suðri schreef:
31-10-2019 14:08
Ik vraag me ineens af of ze thuis bij hun vriendje ook aan de silent treatment en pikstraf doen.

Ik heb lekker een kop erwtensoep!
Dat denk ik wel. Ze zitten dagenlang met pruillip op de bank hun vriend dood te zwijgen of ze zeggen schatje omdat jij het niet mij eens bent(op een Calimerotoon) voorlopig geen seks de komende tijd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
S-Meds schreef:
31-10-2019 15:36
fasionvictim werd laatst ook beschuldigd van laster, door het modteam
Ik 2x van aanzetten tot moord. Ook zo'n bijzondere.
Suðri schreef:
31-10-2019 15:38
Ik 2x van aanzetten tot moord. Ook zo'n bijzondere.

Ja, maar jij had ook iemand de waterpokken toegewenst toch? Heul gevaahlijk
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Wel meelezen en niet reageren.
Malagueña schreef:
31-10-2019 15:39
Ja :rofl:
Dat was geen aanzetten tot moord trouwens.
anoniem_389813 wijzigde dit bericht op 31-10-2019 15:42
11.72% gewijzigd
Suðri schreef:
31-10-2019 15:40
Wel meelezen en niet reageren.

Niks nieuws onder de zon. Ook al in geen tijden een Juun gezien trouwens.
Malagueña schreef:
31-10-2019 15:39
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
31-10-2019 15:37
Dat denk ik wel. Ze zitten dagenlang met pruillip op de bank hun vriend dood te zwijgen of ze zeggen schatje omdat jij het niet mij eens bent(op een Calimerotoon) voorlopig geen seks de komende tijd.
Ik weet nu opeens waarom ze die paarse vibrators hebben! Voor tijdens de zoveelste pikstraf!
quattro-stagioni schreef:
31-10-2019 15:41
Ik weet nu opeens waarom ze die paarse vibrators hebben! Voor tijdens de zoveelste pikstraf!
Met bijbehorende verhaaltjes.
Suðri schreef:
31-10-2019 15:42
Met bijbehorende verhaaltjes.
En emmers.
Ah, daar is Shifty afgeserveerd.
lindybopophelia schreef:
31-10-2019 15:09
Maar de VIVA-columniste is ook niet netjes geweest door deze kwestie met een forummer naar buiten te gooien op internet en daar dan ook nog eens hartelijk om lachen. Dat noem ik geen integriteit hebben. Krijgt deze medewerker ook hier nog wat over te horen? Of worden alleen de forummers gepakt?
Ik quote mezelf even.
S-Meds schreef:
31-10-2019 15:34
Ik vind het niet om te lachen

Ten eerste zit je hier anoniem op een forum dus het kan helemaal geen laster zijn.

En ten tweede hebben de mods helemaal niet gezegd dat je hen bedreigd hebt, ze zeiden dat ze het provocerend vonden en het daarom hebben verwijderd.
Suðri schreef:
31-10-2019 15:40
Ja :rofl:
Dat was geen aanzetten tot moord trouwens.

Oh was het dan die keer dat je iets zei over een niet nader te noemen geldbedrag mbt het klikken bij de mods?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
RikM schreef:
31-10-2019 15:47
Ten eerste zit je hier anoniem op een forum dus het kan helemaal geen laster zijn.

En ten tweede hebben de mods helemaal niet gezegd dat je hen bedreigd hebt, ze zeiden dat ze het provocerend vonden en het daarom hebben verwijderd.

Nee, ze zeggen dat provoceren voor hen onder bedreiging valt.
Malagueña schreef:
31-10-2019 15:49
Oh was het dan die keer dat je iets zei over een niet nader te noemen geldbedrag mbt het klikken bij de mods?
Nee. Het was gewoon een uitspraak in het ‘luchtledige’ niet op iemand gericht en een vrij gangbare uitspraak ook nog. Was overduidelijk een grapje.

De andere keer was nog meer dan overduidelijk een grapje.
Suðri schreef:
31-10-2019 15:44
Ah, daar is Shifty afgeserveerd.
Voor provoceren richting medewekers :rofl:
In de huisregels staat onder andere dit: Sanoma biedt op Viva.nl een forum aan. Viva.nl vindt respectvolle communicatie de sfeer op haar website en de veiligheid van haar bezoekers uitermate belangrijk.

Omdat jullie respectvolle communicatie uitermate belangrijk vinden, zou het netjes van jullie zijn antwoord te geven op bovenstaande posts. En deze niet te wissen. Want het wissen van post vind ik geen vorm van respectvolle communicatie.
Ik vraag mij af of ik een ban krijg voor mijn vraag op het Modtopic. Ik zwaai vast naar jullie mocht het zo zijn :hello:
the_Wicked_Witch schreef:
31-10-2019 15:51
Voor provoceren richting medewekers :rofl:
Afwashulp dus (geserveerd ha hah).
Ik zwaai terug, want zoals hun pet nu staat ben ik misschien ook aan de beurt. :hello:
the_Wicked_Witch schreef:
31-10-2019 15:49
Nee, ze zeggen dat provoceren voor hen onder bedreiging valt.

Tja, en nu? Een advocaat bellen dan maar? Ze zien je al aankomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven