verhouding
vrijdag 8 november 2019 om 09:38
hallo allemaal,
ik ben een vrouw van 44 getrouwd(22jr.) en heb twee thuiswonende dochters. Sinds een maand of 3 heb ik een verhouding met een collega van werk. Hij is 10jaar ouder ook getrouwd heeft geen thuiswonende kinderen meer. hij heeft wel al 2 kleinkinderen.
we zijn 3 mnd geleden dus verliefd geworden. Ik heb het hem moeten vertellen, dat hij op mijn verliefd was, want hij kende die gevoelens niet. We hebben allebei een broer-zus relatie met onze partners. We zien elkaar elke pauze een half op een parkeerplaats. We zijn fysiek , en geestlijk erg tot elkaar aangetrokken. ik vind hem heel erg leuk en hij mij ook. wat hij met mij meemaakt, heeft hij nog nooit meegemaakt zeg hij. Ik voel mij soms heel verward. De relatie van mij is echt broer zus. In het verleden al relatietherapie gehad. Geregeld tegen hem gezegd wat mij dwarszit in de relatie, maar hij kan er niks mee. Ik en mijn man zijn al 27jaar bij elkaar. De dingen die mijn liefde mij zegt , heeft mijn man nooit gezegd. Ik weet dat het vroeg is, maar soms zal ik verder willen met mijn nieuwe liefde. misschien hebben jullie advies?
ik ben een vrouw van 44 getrouwd(22jr.) en heb twee thuiswonende dochters. Sinds een maand of 3 heb ik een verhouding met een collega van werk. Hij is 10jaar ouder ook getrouwd heeft geen thuiswonende kinderen meer. hij heeft wel al 2 kleinkinderen.
we zijn 3 mnd geleden dus verliefd geworden. Ik heb het hem moeten vertellen, dat hij op mijn verliefd was, want hij kende die gevoelens niet. We hebben allebei een broer-zus relatie met onze partners. We zien elkaar elke pauze een half op een parkeerplaats. We zijn fysiek , en geestlijk erg tot elkaar aangetrokken. ik vind hem heel erg leuk en hij mij ook. wat hij met mij meemaakt, heeft hij nog nooit meegemaakt zeg hij. Ik voel mij soms heel verward. De relatie van mij is echt broer zus. In het verleden al relatietherapie gehad. Geregeld tegen hem gezegd wat mij dwarszit in de relatie, maar hij kan er niks mee. Ik en mijn man zijn al 27jaar bij elkaar. De dingen die mijn liefde mij zegt , heeft mijn man nooit gezegd. Ik weet dat het vroeg is, maar soms zal ik verder willen met mijn nieuwe liefde. misschien hebben jullie advies?
vrijdag 8 november 2019 om 11:10
Hoe lastig ook, verbreek de affaire.
Als je huwelijk niet is wat je ervan hoopte, werk daar dan aan of besteed er iig aandacht aan.
Verlieft worden is niet zo moeilijk maar er niks mee doen is tweede en daar zit juist de grens.
Negeer deze collega, pauzes niet meer met hem etc.
Wens je veel wijsheid.
Als je huwelijk niet is wat je ervan hoopte, werk daar dan aan of besteed er iig aandacht aan.
Verlieft worden is niet zo moeilijk maar er niks mee doen is tweede en daar zit juist de grens.
Negeer deze collega, pauzes niet meer met hem etc.
Wens je veel wijsheid.
vrijdag 8 november 2019 om 11:22
Drie maanden al... echt een affaire. Als het gras bij je collega echt groener is bespreek dan eens met elkaar hoe jullie je toekomst samen voor je zien en ondertussen bespreek je met je man dat je niet meer verder wil. Van twee walletjes eten kan echt niet, tenzij je man daar ook voor open staat.
Verliefd op een ander kan echt iedereen overkomen, maar wat doe je er vervolgens mee?
Ik werd ook verliefd tijdens een relatie maar heb dat voorbij laten gaan, niets mee gedaan. Sluit eerst je andere relatie af voor je een nieuwe begint.
Verliefd op een ander kan echt iedereen overkomen, maar wat doe je er vervolgens mee?
Ik werd ook verliefd tijdens een relatie maar heb dat voorbij laten gaan, niets mee gedaan. Sluit eerst je andere relatie af voor je een nieuwe begint.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
vrijdag 8 november 2019 om 11:42
Honingbij_ schreef: ↑08-11-2019 11:27Mijn advies? Stoppen met elkaar zien op een parkeerplaats. Je denkt dat jullie veilig zijn, maar ik kan je met enige zekerheid vertellen dat het hele kantoor op de hoogte is en het erover heeft.
Misschien gaan er al filmpjes rond in een kantoor-app. Gezellig
Later is nu
vrijdag 8 november 2019 om 11:48
Nou dat ook nog ja. Mijn voormalige baas had een affaire met de dochter (!!!) van een oudere medewerker. (Ja, ze was wel meerderjarig, maar leeftijdsverschil was nog steeds 35 jaar ofzo) Dacht dat niemand het doorhad, maar van alle medewerkers, zo’n 50 stuk wist zo’n 95% wat er aan de hand was. Wat super gênant was dat toen zeg... niemand had ook meer respect voor hem.
vrijdag 8 november 2019 om 12:07
Ik zou je eens goed afvragen of het wel zo perfect is als je iemand moet uitleggen dat ie verliefd op je is. Die lusten nu is leuk, maar dat kan ook overgaan in een broer-zus relatie zodra de spanning eraf is. Daar zou ik goed over nadenken.
En met nadenken bedoel ik: niet meer vreemdgaan maar het eerst voor jezelf op een rijtje zetten en dan voor 1 iemand kiezen. Denk ajb ook aan je kinderen, ze zullen maar horen dat hun moeder in de auto op de parkeerplaats een collega een pijpbeurt geeft terwijl ze nog getrouwd is met hun vader. Als je er dan toch mee door moet gaan, wees dan op z'n minst discreet.
En met nadenken bedoel ik: niet meer vreemdgaan maar het eerst voor jezelf op een rijtje zetten en dan voor 1 iemand kiezen. Denk ajb ook aan je kinderen, ze zullen maar horen dat hun moeder in de auto op de parkeerplaats een collega een pijpbeurt geeft terwijl ze nog getrouwd is met hun vader. Als je er dan toch mee door moet gaan, wees dan op z'n minst discreet.
vrijdag 8 november 2019 om 12:11
Ze zijn 22jr getrouwd en 27jr samen, met tussenkomst van George Michael en de collega.viva-amber schreef: ↑08-11-2019 11:12Ben je 22 of 27 jaar getrouwd? Ik ben ook op mijn verliefd op goud mijnen bijvoorbeeld.
Wat bedoel je met je tweede zin.
vrijdag 8 november 2019 om 12:23
Wat een triestheid. En straks heb je spijt, want je kinderen willen niets meer met je te maken hebben. De man die je door en door kent en weet wat je er aan hebt ben je kwijt en dan valt het tegen. Want wat ken je je collega nu eenmaal?? Helemaal niet. Steek al die moeite eens in je relatie, ipv het buiten de deur te gaan zoeken.
vrijdag 8 november 2019 om 13:44
Je hebt aleen relatiethetapie gedaan. Er is gewoon niks meer. Jullie kunnen met elkaar overweg, maar dat is het dan ook.
En je partner vindt dat ook? Dan is een gedprekje over een open relatie of een minaar/ minares toch niet zo moeilijk?
Iedereen roept: denk aan he kinderen. Dat s nap ik, maar.... denk ook aan jezelf. Je leeft niet enkel om jezelf weg te cijferen en anderen het naar hun zin te maken.
Indien geen minaar o.i.d. mogenlijk is, zou ik uit elkaar gaan.
Niet perse om met je collega verder te gaan (dat gaat toch niet werken), maar om voor mijzelf te kiezen.
Zielig voor je kinderen, maar je word er zelf vrolijker van en dan vast ook een leukere mama.
Voor de band tussen jou en de vader van je kinderen is het ook fijner als je het een eerst afsluit, eer je het volgende opent. Is voor je kinderen vast ook fijner als hun ouders gewoon kunnen communiceren.
En je partner vindt dat ook? Dan is een gedprekje over een open relatie of een minaar/ minares toch niet zo moeilijk?
Iedereen roept: denk aan he kinderen. Dat s nap ik, maar.... denk ook aan jezelf. Je leeft niet enkel om jezelf weg te cijferen en anderen het naar hun zin te maken.
Niet perse om met je collega verder te gaan (dat gaat toch niet werken), maar om voor mijzelf te kiezen.
Zielig voor je kinderen, maar je word er zelf vrolijker van en dan vast ook een leukere mama.
Voor de band tussen jou en de vader van je kinderen is het ook fijner als je het een eerst afsluit, eer je het volgende opent. Is voor je kinderen vast ook fijner als hun ouders gewoon kunnen communiceren.
de wereld wacht om ontdekt te worden
vrijdag 8 november 2019 om 14:52
Een broer-zus relatie is in mijn ogen toch iets anders dan gewoon met elkaar overweg kunnen, dat houdt toch gewoon in dat er een heel diepe band is, eentje dat je met haast niemand anders hebt. Word je echt vrolijker van te breken met iemand waarmee je een diepe band hebt? Word je een leukere mama als je dat misschien maar halftijds bent?thanx schreef: ↑08-11-2019 13:44Je hebt aleen relatiethetapie gedaan. Er is gewoon niks meer. Jullie kunnen met elkaar overweg, maar dat is het dan ook.
Weet je waar je een leukere mama van wordt? Als je je tijd en aandacht aan je kinderen kan geven ipv te zwijmelen over geheime parkingseks.
vrijdag 8 november 2019 om 14:58
Een broer-zus-relatie hoeft toch niet een hele diepgaande relatie te zijn? Kan ook zijn dat je leuk met elkaar om kunt gaan, uitstekend samen in 1 huis kunt wonen, dezelfde soort interesses hebt, maar dat is het dan.
Dan zou je met die 'broer' nog andere opties kunnen bespreken. Uit elkaar is volgens mij ook niet echt gelijk nodig, een gesprek wel. En misschien dat broer zegt "blij dat je erover begint, want ik héb me toch een leuke collega" óf.. broer wil er écht aan gaan werken óf broer gooit je het huis uit. Dat zijn zo de opties.
Stiekeme seks op een parkeerplaats en dat zien als beter dan je relatie is óók een optie, maar niet één die ik zo netjes vind.
Dan zou je met die 'broer' nog andere opties kunnen bespreken. Uit elkaar is volgens mij ook niet echt gelijk nodig, een gesprek wel. En misschien dat broer zegt "blij dat je erover begint, want ik héb me toch een leuke collega" óf.. broer wil er écht aan gaan werken óf broer gooit je het huis uit. Dat zijn zo de opties.
Stiekeme seks op een parkeerplaats en dat zien als beter dan je relatie is óók een optie, maar niet één die ik zo netjes vind.
Later is nu
vrijdag 8 november 2019 om 15:03
Goed bezig TO, leuk ook voor je nog thuiswonende kinderen. Wat zal jij je lekker voelen als je weer met je minnaar hebt afgesproken en je 's avonds na een wilde geile middag op de parkeerplaats naast je bloedeigen broer echtgenoot in bed stapt. Top bezig...
Even serieus: maak een keus. Als je niet meer met je man verder wil en de koek op is dan stel je of een open relatie voor of je gaat scheiden. Maak dat alleen niet afhankelijk van je huidige positie: het zou er los van moeten staan.
Meer smaken zijn er niet (behalve door gaan met je stiekeme gedrag, maar dat komt waarschuinlijk vroeg of laat uit).
Even serieus: maak een keus. Als je niet meer met je man verder wil en de koek op is dan stel je of een open relatie voor of je gaat scheiden. Maak dat alleen niet afhankelijk van je huidige positie: het zou er los van moeten staan.
Meer smaken zijn er niet (behalve door gaan met je stiekeme gedrag, maar dat komt waarschuinlijk vroeg of laat uit).
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
vrijdag 8 november 2019 om 15:24
Hormonen doen rare dingen met je en verliefdheid is een beetje een gekte. Er zijn al wat mensen gevallen over het pauze-vunzen in de auto met een oudere collega en dat jij hem moet vertellen dat hij verliefd is. Ik denk dat jij het allemaal niet zo ziet en dat komt omdat je verliefd bent- zo te lezen.
Mijn advies is: houd je affaire vooral goed geheim. Als het uitkomt, gaat dit niet alleen je gezin uiteen laten vallen, ook je werkomgeving kan onprettig voor je worden.
Bekijk na een jaar nog eens of je écht met hem verder wilt. Na een jaar gaat die hormonenstorm een beetje liggen.
Vertellen aan je man en kinderen en collega’s heeft geen toegevoegde waarde op dit moment. Je zit met je hoofd in de wolken en alle rationele argumenten landen toch niet bij je.
Mijn advies is: houd je affaire vooral goed geheim. Als het uitkomt, gaat dit niet alleen je gezin uiteen laten vallen, ook je werkomgeving kan onprettig voor je worden.
Bekijk na een jaar nog eens of je écht met hem verder wilt. Na een jaar gaat die hormonenstorm een beetje liggen.
Vertellen aan je man en kinderen en collega’s heeft geen toegevoegde waarde op dit moment. Je zit met je hoofd in de wolken en alle rationele argumenten landen toch niet bij je.
zondag 10 november 2019 om 20:01
Stop met liegen en gooi je relatie open, dat zou mijn advies zijn. Ik neem aan dat je met broer/zus relatie ook bedoelt dat je al lang geen seks meer hebt samen, dus dan is het waarschijnlijk ook niet echt een verrassing voor je man. Misschien wil hij ook wel wat aan jou vertellen!
Maar van bedrog wordt niemand vrolijk.
Maar van bedrog wordt niemand vrolijk.