Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 4!
maandag 11 november 2019 om 11:55
Of Maxima
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 11 november 2019 om 11:55
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
maandag 11 november 2019 om 11:56
maandag 11 november 2019 om 12:00
Allicht. Kleuter Dre denkt dat wij gek zijnMaleficent schreef: ↑11-11-2019 11:56Ik ben team Minniemouse. Je gaat toch eerst een beetje kijken of het serieus is voor je het naar buiten brengt? Vooral als er kinderen in het spel zijn. Na een week al echt verliefd zijn. Tuurlijk joh.
Dit speelt uiteraard al veel langer.
maandag 11 november 2019 om 12:04
Ze hebben het niet naar buiten gebracht. Dat heeft Monique gedaan.Maleficent schreef: ↑11-11-2019 11:56Ik ben team Minniemouse. Je gaat toch eerst een beetje kijken of het serieus is voor je het naar buiten brengt? Vooral als er kinderen in het spel zijn. Na een week al echt verliefd zijn. Tuurlijk joh.
Dit speelt uiteraard al veel langer.
maandag 11 november 2019 om 12:05
Dre lijkt goed voor de pr te zijn. Iedereen kent inmiddels Monique.
Nee zonder dollen, gewoon voor de sex toch? Ben misschien een stuk ouder dan jij. Mijn man mogelijk ook. Naarmate de jaren verstrijken wordt het uithoudingsvermogen wat minder, terwijl je als vrouw nog uren aankunt.
Maar denk dat het vooral ook de aandacht is die er op je af komt. Dat dat het belangrijkste is voor Dre en Monique, sorry bedoel nu ook Bridget. Voor hun carrière is het beter dat er wel over hun geschreven wordt.
Net als Dre zei echt van Monique te houden, is het tussen hem en Bridget ook al zo echt, enorm en overweldigend.
Hopelijk komt er geen liefdesbaby.
maandag 11 november 2019 om 12:06
Nee uit respect voor Moniquethe_Wicked_Witch schreef: ↑11-11-2019 12:04Ik snap niet waarom ze het überhaupt naar buiten hebben gebracht. Omdat je graag zoenend over straat wil?
Als het écht nog maar recent is, leer elkaar dan achter gesloten deuren en zonder kinderen kennen.
Echt, die mensen zijn te dom voor woorden.
maandag 11 november 2019 om 12:18
Dat snap ik dan weer wel ( denk ik )the_Wicked_Witch schreef: ↑11-11-2019 12:04Ik snap niet waarom ze het überhaupt naar buiten hebben gebracht. Omdat je graag zoenend over straat wil?
Als het écht nog maar recent is, leer elkaar dan achter gesloten deuren en zonder kinderen kennen.
Ze wilden niet dat Bridget als de bitch werd neergezet die een jonge vader afpakt van een gezin . En niet dat Dreetje de lullo was .Niet goed voor haar imago , niet goed voor zijn imago , niet goed voor imago van RTL etc. etc.
Dan kun je het beter voor zijn en het op deze manier "spelen" , alleen pakte het dan net niet uit zoals ze graag gewild hadden . Verder hebben ze wel gelijk dat als ze al maanden uitelkaar waren dat er niemand een reet mee te maken heeft dat hij een relatie krijgt met een ander of het nu een vrouw is van 50 , een man van 30 , een bn-er , een golddigger of een meisje van 18 , dat is allemaal legaal . Niet netjes is de manier waarop hij dit naar buiten bracht maar wel legaal .Of Monique daar wel of niet vanaf wist weten we ook niet , laten we eerlijk zijn ; we weten eigenlijk niet veel van wat zich afgespeeld heeft want we waren er niet bij en omdat ik visueel ingesteld ben ben ik daar niet rouwig om. Ik vind het wel sneu voor Monique en voor dat kleine jochie en ook voor de zoon van Bridget dat mensen op zijn social media los gaan . Dàt is echt zielig . Verder vind ik B niet sympathiek overkomen maar het zal haar een worst zijn denk ik .
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
maandag 11 november 2019 om 12:24
maandag 11 november 2019 om 12:26
Omdat Monique op de foto van B met het kettinkje gerageerd had in al haar onwetendheid?Billy_Mean schreef: ↑11-11-2019 11:48Weet iemand waarom het voor Monique extra pijnlijk is dat het om Bridget gaat?
Maar los daarvan; tussen de regels door lees ik dat het met name fout ging tussen Dreetje en Monique omdat zijn aandacht vooral bij zijn carierre ligt en amper bij zijn gezin. Zou hij voor B dan wel tijd maken? Dat zou wel heel zuur zijn voor Monique.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 11-11-2019 15:18
0.30% gewijzigd
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
maandag 11 november 2019 om 12:31
Ik hoop dat ze kleine Andrè er buiten houden. Hij moet contact blijven houden met zijn vader. Ik denk dat Andrè zijn zoon ook wil blijven zien. Waarschijnlijk wel alleen op momenten dan het hem uitkomt.yasmijn schreef: ↑11-11-2019 12:24Ik zie ook nog aankomen dat André jr over een tijdje André de derde niet meer gaat zien. Net zoals André sr Nathalie en Melvin niet meer zag.
Je voelt hem aankomen. Monique komt een goede vent tegen en duikt in de anonimiteit.
De geschiedenis gaat zich hier heel erg herhalen ben ik bang.
maandag 11 november 2019 om 12:32
Dat vind ik nog steeds zo laag van Andre senior. Daarom snap ik die aanbidding ook niet. Voor zijn eerste twee kinderen was hij een waardeloze vader. Roggel wilde shinen en de twee eerstgeborenen pasten niet in het plaatje dat zij wilde en nog steeds krampachtig in stand houdt. Waarom heeft Andre senior dat allemaal toegelaten....
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
maandag 11 november 2019 om 12:44
Omdat het een slappe zak was.SweetFirefly schreef: ↑11-11-2019 12:32Dat vind ik nog steeds zo laag van Andre senior. Daarom snap ik die aanbidding ook niet. Voor zijn eerste twee kinderen was hij een waardeloze vader. Roggel wilde shinen en de twee eerstgeborenen pasten niet in het plaatje dat zij wilde en nog steeds krampachtig in stand houdt. Waarom heeft Andre senior dat allemaal toegelaten....
maandag 11 november 2019 om 12:45
Die aanbidding snapte ik sowieso al niet, aangezien hij het met de oppas van 13 jaar aanlegde als volwassen vent. Een andere vent zou als crimineel beschouwd worden.SweetFirefly schreef: ↑11-11-2019 12:32Dat vind ik nog steeds zo laag van Andre senior. Daarom snap ik die aanbidding ook niet. Voor zijn eerste twee kinderen was hij een waardeloze vader. Roggel wilde shinen en de twee eerstgeborenen pasten niet in het plaatje dat zij wilde en nog steeds krampachtig in stand houdt. Waarom heeft Andre senior dat allemaal toegelaten....
maandag 11 november 2019 om 12:45
https://www.ad.nl/show/andre-hazes-verk ... ~afb059aa/
Nu weten we ook waarom het huis niet op beide namen staat.
Nu weten we ook waarom het huis niet op beide namen staat.
maandag 11 november 2019 om 12:50
Ik snap de aanbidding ook niet .Ik kom nog uit de tijd dat "fan zijn" van André Hazes echt niet "tof" was . Het was een mollige , niet knappe oude man die oudbollige liedjes zong en waar lacherig over gedaan werd . Hij kreeg op zijn herdenking meer aandacht dan dat hij in zijn leven gehad heeft . Veel BN-ers die er een graantje meepikten om even in de picture te komen . En nog steeds.. nog steeds zijn er die meeliften op die nummers van Hazes , tv shows noem maar op .SweetFirefly schreef: ↑11-11-2019 12:32Dat vind ik nog steeds zo laag van Andre senior. Daarom snap ik die aanbidding ook niet. Voor zijn eerste twee kinderen was hij een waardeloze vader. Roggel wilde shinen en de twee eerstgeborenen pasten niet in het plaatje dat zij wilde en nog steeds krampachtig in stand houdt. Waarom heeft Andre senior dat allemaal toegelaten....
Daarnaast is het ieuwk dat hij een relatie begon met een 13 jarig meisje en de rest van dat huwelijk en gedrag toen is ook niet prijzenswaardig . Doordat er zoveel nummers van hem zijn gecoverd en tot in den treure ten gehore zijn gebracht vind ik nu sommige nummers van die man wel mooi
Ik kom nog uit die tijd en heb de leeftijd van vrouwen waar zijn jongste zoon op valt .
Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.