Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 16 november 2019 om 20:25
Die zie ik hier in de buurt nog staan. Nog steeds. En het viel me op dat die mensen hun hut ook al in vol kerstornaat hebben. Straatje naar mijn huis is 1 coca cola kerstmanclip.herfstappeltaart schreef: ↑16-11-2019 19:36Zolang de ganzen met strikje in de vensterbank niet terugkomen vind ik alles prima.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 17 november 2019 om 07:05
zondag 17 november 2019 om 07:42
Lady*Voldemort schreef: ↑16-11-2019 20:03Dat komt doordat ik niet meer doe aan vuurwerktopics. Veel te druk met knallen.
zondag 17 november 2019 om 07:45
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
zondag 17 november 2019 om 09:53
Verwijderen ze hun OP omdat ze sneeuwvlokjes zijn? Of zijn het sneeuwvlokjes omdat ze hun OP verwijderen?
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 17 november 2019 om 10:00
Het eerste. Er is een generatie waarvan een groot deel niet is gewend om enige kritiek te krijgen. Als ze dan op dit forum komen blijken ze die kritiek niet aan te kunnen.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
zondag 17 november 2019 om 10:02
Heeft denk ik niet met generatie te maken , maar meer met dat mensen niet weten hoe het er hier aan toe gaat .
zondag 17 november 2019 om 10:43
zondag 17 november 2019 om 11:08
zondag 17 november 2019 om 11:26
zondag 17 november 2019 om 11:46
Alweer zo interessant!
Hier gisteren borrelplank met gevuld gehaktbrood, tonijnballetjes, vijf soorten kaas, droge worst, minder droge worst, dipgroenvoer en van die stokjes met bieslookdip, wat smeersels van de Turk, dolma's, olijven en pide. Ik wilde makkelijk doen, maar dat loopt wel eens uit de hand.
Nu een broodje brokkelkaas, een shaggie en een mok sterke, versgemalen koffie.
En ik heb een experiment met zuurdesem van waterkefir in de laatste rijs. De keuken is dus al een zooi. Het moet later vandaag een stevig donker brood worden met olijven, noten, knoflook en kruiden.
zondag 17 november 2019 om 12:58
PoesinBoots schreef: ↑17-11-2019 12:42Kerstboom is me veel te vroeg maar ik heb al wel zin om de kerstfeestavatar in gebruik te nemen.
Die glittert zo prachtig!
Dan doe je dat toch? Zetten wij je wel op negeer tot half december.
(nee hoor, niet echt
zondag 17 november 2019 om 13:26
Hier ook nog (lang) geen zin in die boom, maar de ava's zijn helemaal leuk!PoesinBoots schreef: ↑17-11-2019 12:42Kerstboom is me veel te vroeg maar ik heb al wel zin om de kerstfeestavatar in gebruik te nemen.
Die glittert zo prachtig!
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 17 november 2019 om 13:50
Grobbekuiken_ schreef: ↑17-11-2019 13:26Hier ook nog (lang) geen zin in die boom, maar de ava's zijn helemaal leuk!
Oh als jij het ook al hebt gedaan doe ik het ook
zondag 17 november 2019 om 14:29
zondag 17 november 2019 om 14:30
Mooi hoor, je laarsjes en sjaal.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 17 november 2019 om 15:25
Dat laatste klinkt spannend. Hoe is het resultaat?yette schreef: ↑17-11-2019 11:46Alweer zo interessant!
Hier gisteren borrelplank met gevuld gehaktbrood, tonijnballetjes, vijf soorten kaas, droge worst, minder droge worst, dipgroenvoer en van die stokjes met bieslookdip, wat smeersels van de Turk, dolma's, olijven en pide. Ik wilde makkelijk doen, maar dat loopt wel eens uit de hand.
Nu een broodje brokkelkaas, een shaggie en een mok sterke, versgemalen koffie.
En ik heb een experiment met zuurdesem van waterkefir in de laatste rijs. De keuken is dus al een zooi. Het moet later vandaag een stevig donker brood worden met olijven, noten, knoflook en kruiden.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“