Entertainment alle pijlers

Fans

21-03-2009 22:06 1627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik zie net het aanvangsstukje.

Kende het programma nog niet.

't Eerste wat ik dacht, arme kleine kindertjes die erachter zitten.... met al die brede heupen ineens in hun gezichtsveld.

Plus, ik begrijp niet zo heul erg goed welke aantrekkingskracht K3 heeft op haar leeftijd.
Known to cause insanity in laboratory mice
Ik ga even gluren LGDM:
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 08-04-2009 21:26
Reden: Helemaal niets!
% gewijzigd
Niet uitlachen, heur!
Potverdeurie da's mooie meel zeg!!! Net vers binnengekomen.
Die bank is dan WEL weer mooi

raar jong die zanger, dat ie daar in meegaat trouwens, en raar wijf dat ze denkt dat dat normaal gedrag is voor iemand ouder dan 14
waarom moest ik nou toch zo nieuwsgierig zijn om ook even te gaan kijken?

Dacht na de aflevering over K3 en Thomas al heel wat gewend te zijn, maar dit stukje Shownieuws is echt te erg. Hier kom ik nooit meer overheen, ben ik bang.

Kan SBS6 ook weer een programma over maken, alle getraumatiseerde kijkers en de gevolgende daarvan.
Die bank is nu al afgekeurd, zit vast een grote vlek/ plek op en die is niet van Thomas (hoop ik)
ik bedoel ook een nieuwe Dushi en een ander kleurtje

Vraag me af hoeveel ze die Thomas betaald hebben om hier aan mee te doen

yack
Whahah Pemb, ik dacht al je wilt toch geen bank van hen he...

Ik vind Thomas net iets te gemaakt vrolijk, blij en huppelig doen in het filmpje..
quote:Dushi74 schreef op 08 april 2009 @ 21:37:

Die bank is nu al afgekeurd, zit vast een grote vlek/ plek op en die is niet van Thomas (hoop ik)Dubbel-ieeeuuuuwww. *rilt*
Vriend vertelde net dat er gisteren bij rtl boulevard ook een stukje was over het programma Fans.

Eerst wat over de jongen die het maakt,dan een klein stukje van dat enge mens van zaterdag waarop Albert zegt dat hij haar vindt lijken op het typetjes van Koefnoen(die eenzame vrouw..) daarna komt Ali B erbij en zegt dat die vrouw alle afleveringen van zijn programma De flat heeft bijgewoond en altijd een kadootje bij zich had....

Hier het fragment:boulevard
Dus als ik het goed begrijp, dan stalkt ze Thomas, Uri en Ali B.

Heeft die vrouw verder wel een leven ofzo? Waar haal je de tijd vandaan? Dat die man van haar dat allemaal maar leuk vindt!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 09 april 2009 @ 08:57:

Waar haal je de tijd vandaan? Dat die man van haar dat allemaal maar leuk vindt!Voor hem alleen maar een fijne bijkomstigheid: zolang ze aan het stalken is, is ze tenminste niet thuis.
Die man van dr is zoooooooooo blij als hij het huis voor zichzelf heeft. Kan hij eindelijk zijn eigen muziek opzetten zonder getetter....
Er is nu shownieuws op sbs en daarin komt een klein stukje van Andrea Hazes (de Fan die in de nieuwste uitzending van Fans te zien is)
Niets gemist hoor mensen. De uitzending is morgen! Dan kunnen we weer een half uurtje genieten/ ergeren en ons verbazen.
Wat een naar mens die Marga, idd net een bulldog die zeker 10 jaar ouder lijkt dan dat ze is en dat chagerijnige verongelijkte hooft, maar die Thomas klopt ook niet zoals hij deed in dat stukje bij Shownieuws.Ik vond haar ook nog ondankbaar overkomen toen ze de gesigneerde foto kreeg die hij van de muur rukte. Maar goed ze had al diverse foto's met Thomas samen en dan nog word ze boos als ze niet aan de beurt komt, volgens mij heeft ze een EQ en IQ van een vingerhoedje. Het is mij wel opgevallen dat ze in dit programma alleen fans van baggerartiesten volgen. Van die artiesten die blij mogen zijn dat ze uberhaupt fans hebben die hun baggerplaatjes kopen!. Het valt mij nog mee dat ze niet de fans van die irritante aandacht zoekende Dries Gloorvink volgen, maar ik denk dat hij deze niet heeft!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Ik kijk vandaag niet, ga lekker een avondje stappen. Veel plezier met Dries en zijn idiote fan.
Jammer Steph, maar een avondje stappen is natuurlijk veel leuker.

Vanavond is het niet Dries, maar Andre (of eigenlijk "andrea" ) Hazes.Aankondiging heb ik vorige week al geplakt in dit topic.
Nog 8,5 uur. Ik kan niet wachten.

Dat wordt vast weer een heerlijk verkneukel halfuurtje vanavond.

Ik heb de chips al in huis. Zou Marga ook kijken?
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Mutsje78 schreef op 11 april 2009 @ 00:32:

Wat een naar mens die Marga, idd net een bulldog die zeker 10 jaar ouder lijkt dan dat ze is en dat chagerijnige verongelijkte hooft, maar die Thomas klopt ook niet zoals hij deed in dat stukje bij Shownieuws.Ik vond haar ook nog ondankbaar overkomen toen ze de gesigneerde foto kreeg die hij van de muur rukte. Maar goed ze had al diverse foto's met Thomas samen en dan nog word ze boos als ze niet aan de beurt komt, volgens mij heeft ze een EQ en IQ van een vingerhoedje. Het is mij wel opgevallen dat ze in dit programma alleen fans van baggerartiesten volgen. Van die artiesten die blij mogen zijn dat ze uberhaupt fans hebben die hun baggerplaatjes kopen!. Het valt mij nog mee dat ze niet de fans van die irritante aandacht zoekende Dries Gloorvink volgen, maar ik denk dat hij deze niet heeft!

Niet helemaal terecht

Ze gaan ook nog fans van Hazes,en Nick en Simon volgen.

Misschien niet jouw (en mijn smaak) maar toch behoorlijk populair.

K3 trouwens ook.
Frankly my dear, I don"t give a damn
kortom: bagger.

geintje!
Net even het filmpje gekeken van Marga bij Shownieuws met Thomas Berge, echt schocking!!

Begrijp eerlijk waar niet waarom die Thomas zich daarvoor leent. Waarschijnlijk een idee van zijn management ofzo, kan me niet voorstellen dat hij hier uit zichzelf akkoord mee is gegaan

Ga zo zeker weer even kijken, hahahaha!!

Vind het toch wel heel bijzonder hoe sommige fans zich zo op hun idool storten. Ben je onder de 18 jr dan begrijp ik dat nog enigszins maar als volwassene is dat toch wel een bietske sielug
Nog een half uurtje...
Ik zit er ook al klaar voor.
quote:Dushi74 schreef op 11 april 2009 @ 22:00:

Ik zit er ook al klaar voor......"..."..."...."...."....."......"..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven