Wie nog meer aan het wachten tot je kan testen...??

10-04-2009 07:00 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

5 weken geleden ben ik na een korte zwangerschap van 11 weken gecurrateerd...helaas kwamen we er bij de eerste echo achter dat het niet goed was. Het was ons 2de kindje.

Gelukkig was het bloeden erna niet hevig en snel gestopt. Omdat het na een week weer begon met licht bloedverlies moest ik opnieuw met spoed naar de gyn. voor een extra echo. Er was nog een heel klein beetje achter gebleven in de baarmoeder maar dit was niet erg. Meteen even gevraagd hoe het er voor stond met mijn cyclus en toen bleken er 2 eitjes te liggen, klaar voor gebruik....!! Helemaal blij dat de cyclus weer op gang was zijn we meteen weer aan de slag gegaan.

Nu, een weekje later begint de stress van een testen aardig toe te slaan. Heb ik nou weer zere borsten? Of toch niet? Zwaar gevoel in mijn onderbuik of had ik dat al? Had ik wel bij de laatste zwangerschap allemaal maar is dit hetzelfde? Al met al zit ik mezelf gewoon een beetje gek te maken..

Volgens mijn berekeningen kan ik pas rond woensdag testen.

Wie is er nog meer aan het wachten tot je kan testen? En voel je al iets??
Hoi Wolf,

Ik ben ook aan het wachten. Dit is de 4e ronde zonder voorbehoedsmiddel. Erg spannende elke maand weer. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn , maar dit toch behoorlijk lastig.

Elke maand weer die onzekerheden over mijn lichaam..is het toch zo..voel ik daar wat..en dan toch die teleurstelling!

Wat rot dat je een miskraam hebt gehad! Gelukkig lagen er 2 eitjes klaar...hoop voor je dat het raak is!

Ik schrijf me bij: proberen voor een tweede mischien wil je daar met ons meeschrijven? Je bent welkom!

Liefs,

Vina
Ontzettend herkenbaar moet ik zeggen. Ik zit nu niet meer op het wachtbankje (20 weken zwanger) maar heb daar voor mijn gevoel wel heel lang gezeten toen ik 2 keer een miskraam kreeg. Vooral na de 2e miskraam duurde het zo lang voor ik zwanger was en was ik er zo op gefixeert. Tóch als ik er nu achteraf op terug kijk, wel zonde van mijn tijd zeg. Al met al ben ik ruim een jaar alleen maar bezig geweest met zwanger worden. Hoop voor jullie beiden dat het snel raak is, maar blijf (probeer ) wel genieten van het nu.
Hoi Wolf,

We zitten een beetje in hetzelfde schuitje, ik kan ook woensdag testen...heb verleden jaar 2 (vroege) miskramen gehad, spannend he?
Hoi,

Ja spannend zo he......

Aruba, gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan.. Tja ik weet het..moet er niet te veel mee bezig zijn maar gaat me nu nog even niet lukken. Allemaal zo snel gegaan de afgelopen weken en voordat alles weer goed en wel op gang is alweer stress of het misschien alweer raak is..

Nou ik heb sinds net licht bloedverlies...en zwaar gevoel in mijn onderbuik (Niet zo heftig als bij mijn normale menstruatie maar toch..)

Toch menstruatie? Vroege miskraam? Innestelingsbloeding (nog nooit gehad) En als dat zo is, kan je dan ook pijn in je buik hebben?

Karatekitty, hoe ging dat bij jou met de vroege miskramen? Heb je die al gehad voor dat je je menstruatie zou krijgen of daarna?

Spannend zo met dat wachten...

Ps vina bedankt voor je uitnodiging. Miss. later nog even kijken
hey wolf. leuk dit topic!!! ik ben altijd gek om met anderen in spanning te zitten, haha. hoe was het met je bloedverlies verder vandaag??

heb je nog wat afleiding gehad? nog 5 dagen meid........

ik heb vrijdag mijn testdag. dus moet nog ietsje langer wachten dan jij.

ik heb niet echt klachten. zelfde als anders: pijnlijke borsten en soms steken in buik, maar dat hoort dus ook bij de ongesteldheidsklachten van mij.

groetjes!!!
oh hier nog iemand op het bankje, heb vandaag mn nod... spannend dus...
dutchie, ik doe met je mee. Vandaag of morgen NOD.
Ik doe ook mee! Volgende week zaterdag testdag na (meest recente) mk in januari..

Spannend weer allemaal! Heb zelf het gevoel dat ik zwanger ben, dat ik woensdag zelfs de innesteling heb gevoeld.. (hele dag krampjes) Hebben jullie dat wel een meegemaakt?
ja, ongeveer 12 keer Vertrouw niet te veel op de signalen van je lijf, kans is groot dat je er dingen in ziet die je wilt zien, en dan is de teleurstelling des te groter. Zeker na een mk is de wens dat het raak is en goed gaat natuurlijk enorm (ervaringsdeskundige, helaas) en dan zie en voel je vanalles. Dikke tieten, aders, opgeblazen, moe, misselijk, slijm zus, slijm zo, boeren, scheten, alles kun je uitleggen als zwanger, als je effe niet oppast.

Maar ik zal wél voor je duimen, want het zou toch wel leuk zijn, he?
Hoi meiden,

Ik ben half januari gestopt met de pil en in de 2e ronde was het raak! Helaas van korte duur, want ik kreeg een hele vroege miskraam. Was even verdrietig, maar beter meteen dan weken later, dat lijkt me nog erger.

De eerste 1 ronde heb ik de hele tijd buikpijn gehad. Bij de 2e ronde vanaf mijn eisprong tot aan de miskraam. Of het van de zwangerschap was weet ik niet, maar denk ik wel want voelde anders. Nu heb ik begin van de week (als het goed is) mijn eisprong gehad en sinds gisteren weer buikpijn en dat maakt mij zo onzeker. Ben ik dan weer zwanger of is het wat anders etc.

Ik wil heel graag relaxed zijn en niet te veel met het zwanger worden bezig te zijn. Maar ik vrees dat het de komende anderhalf-2 weken erg moeilijk zal zijn er niet mee bezig te zijn.
Hai,

Iedereen in spanning dus en met dezelfde kwaaltjes...Heel irritant dat die zo lijken op menstruatie of dat je nu overal op let... Ja ik zou er ook wel relaxed over willen doen maar ik ben echt niet te stoppen met letten op je lijf en alles maar dan ook alles na zoeken op het internet.

Ik dacht dus gister in eerste instantie ook dat ik de innesteling voelde omdat ik last had van mijn onderbuik maar helaas...

Ik ga door naar de volgende ronde...Het bloeden heeft aardig doorgezet. Nu echt goed bloedverlies en ook helder rood. Huisarts even gebeld of het normaal is zo en die vertelde dat waarschijnlijk mijn baarmoederslijmvlies nog niet helemaal intakt is na de curretage. Vandaar dus al menstruatie een week na de eisprong. Beetje jammer maar aan de andere kant blij dat het na 4 weken redelijk op orde komt...lees soms verhalen dat mensen maanden zitten te wachten op eerste menstruatie na een curretage...
Hier ook in wachtweek. Als ik weer een cyclus van 30 dagen heb zoals vorige keer (1e na pil) dan is 18 april mijn NOD.

Weer spannend!
hey wolf. je bent dus al ongesteld. fijn dat het allemaal weer goed werkt bij je. op naar de volgende ronde dus. over 4 weken NOD??

en dutchie???? hoe is ie vandaag? al nieuws??

en allis dus ook vandaag of morgen. spannend meiden!!

karatekitty..... hoe is het met je klachten??

en jessie.... das dus allemaal heel spannend nu voor je. helemaal als je het gevoel hebt zwanger te zijn. vrijdag moet ik ongesteld worden. zitten we samen in spanning aan het eind van volgende week dus

mariska. logisch dat jij niet meer relaxed kan zijn. jij bent zo heen en weer geslingerd met je gevoel. en dat wil je natuurlijk weer voorkomen. maar je kan ook niet gevoelloos zijn. heel dubbel he. probeer toch afleiding te zoeken. makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

cassidy ook zaterdag!!! we maken het hier weer lekker spannend.

hou je ons op de hoogte wolf van je volgende NOD??

hier alles goed. heb geen kwaaltjes. voel me vol energie, dus denk dat er niks aan de hand is en ik gewoon ongesteld ga worden. we zullen zien!!!!
hi ladies!

hier ook één! vandaag NOD net als dutchie.

Maar het is de 1e ronde na de pil dus ik wacht nog even rustig af.....

succes allemaal!
Zo herkenbaar meiden,

Alleen zit moet ik 2e paasdag naar de gyn voor eimeeting. Dus ook weer spannend in de hopsperiode nu dus.

En meestal bestel ik goedkope testen om vroeger te testen, ik word meestal weer wat rustiger als ik dan getest heb.

Baal alleen want ik altijd 24 t/M 26 dagen cuclus maar dat is sinds de laatste misrkaam verschoven naar 29 dagen.

Maar de eisprong is meestal wel op dag 11 of 12.

Inmiddels 2 jaar bezig en 3 miskramen verder.

En de tijd dringt omdat ik volgende maand ook nog eens 39 jaar word brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Succes meiden
Allis, is dit je eerste cyclus na de HSG? (duim,duim)
Ja blijf schrijven/kijken! Ga gewoon door voor de volgende ronde dus over 2 weken weer aan de slag hahah!'

pppfff ff flink duimen voor allemaal positieve testen deze week!

Anastacia loop jij door de MK bij de Gyn? spannend dan zo. Succes morgen en hopen dat alles er goed uitziet.
ik meld me ook weer over n maand.... helaas op naar de volgende ronde!

Is bij de rest al wat bekend??

Prettige avond nog!!
He balen....zijn jullie al lang bezig?
een jaar... ach positief blijven denken....
He dutchie wat lang al, hoop dat je gauw positief test!
Ja shit dat is dan echt balen..hoop ook voor je dat het snel positief is.

Allis weet jij al meer? Jij kon toch ook een deze dagen testen? Succes, hoop dat het goed is!
succes allemaal meiden!!!
Hee dames, zijn er al leuke nieuwtjes?? Er waren toch een paar woensdagtesters??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven