Kerstbal in de vorm van een kip?

01-12-2019 21:08 110 berichten
Ik heb even getwijfeld om hem onder psyche te zette. Iemand toevallig een kerstbal in de vorm van een kip gezien? Liefst in een beetje conventionele winkel want ik heb hem woensdag nodig!
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
01-12-2019 21:28
Ik heb een gebraden kipkerstbal besteld, dank je Gatekeeper! Ik hoop wel van harte dat 'ie er echt dinsdag is en dat ze hem in de brievenbus doen, mijn buren nemen geen pakjes aan

Het is voor een vriendin, ik heb beloofd met haar de kerstboom op te komen tuigen en het heeft te maken met een bijnaam die we voor elkaar hebben namelijk Huhn. Eigenlijk is een gebraden misschien nog wel leuker dan een levende!
Haha, cool! :biggrin:
De webmaster van mudinmay vraagt zich af waar al die hits opeens vandaan komen.
Ik denk dat er enkel gebraden kipstukjes in je brievenbus zitten als de postbode die er in propt (O) (O)

Is een PostNL punt geen beter alternatief?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
01-12-2019 21:28
Ik heb een gebraden kipkerstbal besteld, dank je Gatekeeper! Ik hoop wel van harte dat 'ie er echt dinsdag is en dat ze hem in de brievenbus doen, mijn buren nemen geen pakjes aan

Het is voor een vriendin, ik heb beloofd met haar de kerstboom op te komen tuigen en het heeft te maken met een bijnaam die we voor elkaar hebben namelijk Huhn. Eigenlijk is een gebraden misschien nog wel leuker dan een levende!
Bestel die andere dan ook snel en laat hem bij die vriendin leveren! Hij past toch nooit in de brievenbus?
Maartje2016 schreef:
01-12-2019 21:45
Bestel die andere dan ook snel en laat hem bij die vriendin leveren! Hij past toch nooit in de brievenbus?
Stom, ik had hem op mijn werk moeten laten leveren! Ze woont in Duitsland, dat zal wel niet kunnen. Ik kan hem woensdagochtend ook nog ophalen als ze hem op tijd op een afleverpunt droppen. In het ergste geval moet ik hem alsnog naar haar opsturen
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
01-12-2019 21:59
Stom, ik had hem op mijn werk moeten laten leveren! Ze woont in Duitsland, dat zal wel niet kunnen. Ik kan hem woensdagochtend ook nog ophalen als ze hem op tijd op een afleverpunt droppen. In het ergste geval moet ik hem alsnog naar haar opsturen
Kan je je buren niet afkopen met een fles wijn of ze eenmalig wel een pakketje willen aannemen?
Nou ik heb er ook maar 1 op haar adres besteld. Nu krijgen we er allebei 1. Ook maar beter mocht er ooit frictie om ontstaan.
Maartje2016 schreef:
01-12-2019 22:00
Kan je je buren niet afkopen met een fles wijn of ze eenmalig wel een pakketje willen aannemen?
Nah ze doen liever helemaal niet open, de man werkt en de vrouw heeft een baby en is een beetje schichtig. Van de andere bewoners weet ik niet wat hun probleem is, minstens één is werkloos.
Murrmurr schreef:
01-12-2019 22:06
Nou ik heb er ook maar 1 op haar adres besteld. Nu krijgen we er allebei 1. Ook maar beter mocht er ooit frictie om ontstaan.
Geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
01-12-2019 21:10
Afbeelding

:proud:
Oké..... geniaal....
Alle reacties Link kopieren
Grappig die gebraden kip kerstbal. Alleen ben ik hier de enige die ze wel prijzig vind :$ ? 1x laten vallen en hup weg 19,95 :O
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
01-12-2019 22:17
Grappig die gebraden kip kerstbal. Alleen ben ik hier de enige die ze wel prijzig vind :$ ? 1x laten vallen en hup weg 19,95 :O
Nee het is belachelijk, nu heb ik met verzendkosten 55 euro uitgegeven aan twee gebradenkipkerstballen :rofl: Maar het is echt zo'n ding waarvan je eerst niet weet dat het bestaat en dan niet weet hoe je ooit zonder hebt kunnen leven. Als ze hem laat vallen zeg ik de vriendschap op.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
01-12-2019 22:25
Nee het is belachelijk, nu heb ik met verzendkosten 55 euro uitgegeven aan twee gebradenkipkerstballen :rofl: Maar het is echt zo'n ding waarvan je eerst niet weet dat het bestaat en dan niet weet hoe je ooit zonder hebt kunnen leven. Als ze hem laat vallen zeg ik de vriendschap op.
Oef :O , nou dat is haar plicht dat ze die niet laat sneuvelen :whip: :HA:
Voor iedereen een groene tuin
Murrmurr schreef:
01-12-2019 22:25
Nee het is belachelijk, nu heb ik met verzendkosten 55 euro uitgegeven aan twee gebradenkipkerstballen :rofl: Maar het is echt zo'n ding waarvan je eerst niet weet dat het bestaat en dan niet weet hoe je ooit zonder hebt kunnen leven. Als ze hem laat vallen zeg ik de vriendschap op.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
01-12-2019 22:25
Nee het is belachelijk, nu heb ik met verzendkosten 55 euro uitgegeven aan twee gebradenkipkerstballen :rofl: Maar het is echt zo'n ding waarvan je eerst niet weet dat het bestaat en dan niet weet hoe je ooit zonder hebt kunnen leven. Als ze hem laat vallen zeg ik de vriendschap op.

En ik zit me ondertussen af te vragen "Is het geen kalkoen"? Dat is toch veel kersteriger?
Later is nu
Dreamer schreef:
02-12-2019 09:33
En ik zit me ondertussen af te vragen "Is het geen kalkoen"? Dat is toch veel kersteriger?
Ach kip, kalkoen. Het lijkt op elkaar :proud:
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
02-12-2019 09:33
En ik zit me ondertussen af te vragen "Is het geen kalkoen"? Dat is toch veel kersteriger?
Ah “lief kalkoenetje” i.p.v. “lief kippetje” klinkt ook gezellig als koosnaampje voor een goede vriendin :clown: :biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
02-12-2019 09:33
En ik zit me ondertussen af te vragen "Is het geen kalkoen"? Dat is toch veel kersteriger?

:facepalm:

Echt zo duidelijk :proud:
Such fun!1
Als de vorm een kip is dan is het toch geen kerstbal meer?
NEE! HET IS EEN KIP! :furious:
Alle reacties Link kopieren
Koop voor de zekerheid ook nog twee keer die van Nouschi.
Such fun!1
NEE
Traditie van maken! Onze zwager heeft iets met ezels... die krijgt ieder jaar met kerst een nieuwe ezel voor in de boom! Komen inmiddels van over de hele wereld. Hij kan niet wachten tot het weer Kerst is. Is ook begonnen als een lolletje😬
Dreamer schreef:
02-12-2019 09:33
En ik zit me ondertussen af te vragen "Is het geen kalkoen"? Dat is toch veel kersteriger?

:lightbulb:


Nou, stuur maar terug.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
02-12-2019 10:07
NEE! HET IS EEN KIP! :furious:

tuurlijk is het een kip! :there:
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven