Ivf/ Icsi
maandag 2 december 2019 om 21:02
Hoi,
Eigen ervaring:
Ik heb een zoon van 7 jaar : spontane zwangerschap en nu bezig met het ivf traject.
Icsi poging 1: miskraam
Icsi poging 2 ; mislukt
Nu heb ik 12 december een gesprek met de ivf arts om te bespreken hoe nu verder.
Wat zijn jullie ervaringen met poging 3? Zijn jullie bijv naar een andere ziekenhuis gegaan? Wie waren er zwanger van de derde poging en heb je andere medicatie gebruikt? Nog andere ervaringen?
Alvast bedankt
Eigen ervaring:
Ik heb een zoon van 7 jaar : spontane zwangerschap en nu bezig met het ivf traject.
Icsi poging 1: miskraam
Icsi poging 2 ; mislukt
Nu heb ik 12 december een gesprek met de ivf arts om te bespreken hoe nu verder.
Wat zijn jullie ervaringen met poging 3? Zijn jullie bijv naar een andere ziekenhuis gegaan? Wie waren er zwanger van de derde poging en heb je andere medicatie gebruikt? Nog andere ervaringen?
Alvast bedankt
maandag 2 december 2019 om 21:15
maandag 2 december 2019 om 21:16
Ik heb vertrouwd op de Nederlandse artsen.
Zwanger uit terugplaatsing 12, dat was de 9e cryo uit icsi poging 2.
Tussen stoppen met de pil en een positieve zwangerschapstest zat 7,5 jaar. Dochter is inmiddels 15 maanden oud.
Maar dat ben ik. Dat zegt eigenlijk niets over jou.
Ik snap dat het je hoop kan geven maar je ook af kan schrikken.
Succes! Leg het vertrouwen bij artsen.
Zwanger uit terugplaatsing 12, dat was de 9e cryo uit icsi poging 2.
Tussen stoppen met de pil en een positieve zwangerschapstest zat 7,5 jaar. Dochter is inmiddels 15 maanden oud.
Maar dat ben ik. Dat zegt eigenlijk niets over jou.
Ik snap dat het je hoop kan geven maar je ook af kan schrikken.
Succes! Leg het vertrouwen bij artsen.
maandag 2 december 2019 om 21:50
Ik ben zwanger geraakt van een cryo uit icsi 3. Icsi 1 maar 1 embryo, niet zwanger; icsi 2 gaf 2 embryo’s, maar ook geen zwangerschap. Icsi 3 gaf 4 embryo’s, waarvan de 2e dus bleef plakken en nu onze zoon van 4 is.
We hebben tussen icsi 2 en 3 ruim 5 maanden pauze genomen om bij te komen (en m’n lijf weer even terug te krijgen na alle hormonen..) en toen we doorgingen naar icsi 3 had ik weer goede moed. Verder gewoon in hetzelfde ziekenhuis gebleven, daar waren we heel tevreden over (Radboud UMC), en ook geen aanpassingen gedaan in medicatie. Wel waren ze daar net overgestapt van 3-daagse naar 5-daagse embryo’s terugplaatsen, dus bij icsi 3 waren het 5-daagse. Geen idee of dat het verschil gemaakt heeft.
Sterkte, het is een rottraject, hopelijk met een mooie afloop uiteindelijk!
We hebben tussen icsi 2 en 3 ruim 5 maanden pauze genomen om bij te komen (en m’n lijf weer even terug te krijgen na alle hormonen..) en toen we doorgingen naar icsi 3 had ik weer goede moed. Verder gewoon in hetzelfde ziekenhuis gebleven, daar waren we heel tevreden over (Radboud UMC), en ook geen aanpassingen gedaan in medicatie. Wel waren ze daar net overgestapt van 3-daagse naar 5-daagse embryo’s terugplaatsen, dus bij icsi 3 waren het 5-daagse. Geen idee of dat het verschil gemaakt heeft.
Sterkte, het is een rottraject, hopelijk met een mooie afloop uiteindelijk!