Date heeft het te druk

06-12-2019 18:01 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
My god. Ik weet niet wat voor mannen ik toch altijd aantrek, maar ik word er een beetje moedeloos van.

Ik heb vorig jaar met iemand gedate en dat is doodgebloed. Ik wilde meer dan hij. Hij wilde alleen beetje seksen en thuis chillen en ik wilde gewoon daten.

Nu heeft ie sinds een tijdje weer contact opgenomen. Dat hij wil daten. Oké. Prima. 2e kans. Er stond een afspraak gepland maar hij was ziek. Toen heeft hij geprobeerd om 2 keer nog op dezelfde dag af te spreken, maar ik kon niet. Dus ik vroeg naar wanneer hij wel kon. Aankomende week super druk. Hij zou niet weten wanneer.

Seriously? We proberen nu al een maand wat in te plannen. Althans proberen.. Ik ben ook druk maar vrij flexibel qua afspraken inplannen. Hij zegt steeds dat ie zo super druk is enz. Leuk en aardig. Maar ik weet niet wat ik hier nou mee moet. Gewoon niet meer reageren? Moet ik maar afwachten tot ie wie weer een keer tijd heeft? Ik heb het gevoel dat ik aan het kortste eind trek op een of andere manier. Omdat ik wel tijd heb en hij schijnbaar zo extreem druk is.
Eens met alle bovenstaande. Als hij ineens een gaatje vrij heeft op een dag, vindt hij jou goed vulmateriaal. Maar speciaal een moment in de nabije toekomst voor je plannen doet hij niet. Trek je conclusies. Je kan vast iemand krijgen die meer moeite voor je wil doen.
Wollensjaal schreef:
06-12-2019 18:31
Ja dat het sex was dat de klok slaat, had ik ook al over nagedacht.

Maar hij gaf heel specifiek aan dat hij toen er niet in stond als in ik heb zin om te daten. Omdat ie een lange relatie had gehad. En nu staat hij daar wel voor open en wil dus echt buitenshuis iets gaan doen.
En daarna sexen. :-)

Joh, ik zou aangeven als hij aankomende paar weken niet kan: Dan gaat het over. Daag.
Niks meer mee doen. Zoals Sjaantje zei, nemen ex dates in de winter weer contact op omdat ze willen scoren. Ze gaan dan hun hele lijstje af, sturen een nikszeggend bericht. Als jij daar serieus op in gaat maar niet op die bootiecall hoor je niks meer. Je weet nu dat je voortaan niet meer hoeft te reageren.
Als hij toen niks meer in je zag ziet hij dat nu ook niet. Anders had hij toen wel moeite gedaan.
Ja wat moet je doen TO? Wat ga je doen?

Hij heeft het druk dus.
Julus schreef:
06-12-2019 19:56
Niks meer mee doen. Zoals Sjaantje zei, nemen ex dates in de winter weer contact op omdat ze willen scoren. Ze gaan dan hun hele lijstje af, sturen een nikszeggend bericht. Als jij daar serieus op in gaat maar niet op die bootiecall hoor je niks meer. Je weet nu dat je voortaan niet meer hoeft te reageren.
Als hij toen niks meer in je zag ziet hij dat nu ook niet. Anders had hij toen wel moeite gedaan.
Ik lees het wel eens vaker maar waarom is dat "wintergerelateerd" dat de dates dan weer contact opzoeken.
Ik heb z’n figuur ook in mn app, beste wat je kunt doen doorgaan en met andere daten, je bent een optie geen prioriteit.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Snow2018 schreef:
06-12-2019 20:24
Ik lees het wel eens vaker maar waarom is dat "wintergerelateerd" dat de dates dan weer contact opzoeken.
Dit vraag ik mezelf ook steeds af, ik denk zelf omdat ze opzoek zijn naar een soort Ego boost/Feestdagen etc etc.

Het is koud buiten en in de zomer scoren is toch makkelijker.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Ik heb geen idee waarom dat in de winter is. Misschien omdat in de lente en zomer mensen eerder willen daten ( de deur uit gaan) dan in de winter? En de mannen dan dus actief moeten hengelen bij oude dates omdat nieuwe niet zo snel te krijgen zijn?

Ik heb in de winter veel minder zin in daten. En al helemaal geen trek in dates die op hun retour zijn.
Honingdropje2 schreef:
06-12-2019 19:02
Eens met alle bovenstaande. Als hij ineens een gaatje vrij heeft op een dag, vindt hij jou goed vulmateriaal. Maar speciaal een moment in de nabije toekomst voor je plannen doet hij niet. Trek je conclusies. Je kan vast iemand krijgen die meer moeite voor je wil doen.
Eens.
Dit wil je toch niet? Je verdient beter.
Als hij je echt leuk had gevonden en serieus met je wilde daten was hij in die maand al lang een keer (of twee) bij je langs geweest.
benmamma schreef:
06-12-2019 18:34
Tijd van het jaar, oude dates nemen contact op. Idd eigenlijk altijd alleen voir seks.

Is echt zo. 3 gehad. Ik verwacht de komende week nog 2 of ze moeten inmiddels aan de vrouw zijn.

Dus sorry.. Denk dat je beter niks kunt verwachten.
Echt? Ik had er ook eentje vandaag. Na twee jaar niets te hebben gehoord...
smulrol schreef:
06-12-2019 18:35
Dan was er al lang een date geweest. Je bent echt niet zo interessant als je hoopt
Zij is vast wel interessant. Waarom die opmerking? Hij zou echter niet interssant moeten zijn!
benmamma schreef:
06-12-2019 18:34
Tijd van het jaar, oude dates nemen contact op. Idd eigenlijk altijd alleen voir seks.

Is echt zo. 3 gehad. Ik verwacht de komende week nog 2 of ze moeten inmiddels aan de vrouw zijn.
Nou nee, niet enkel voor seks denk ik want ik heb veel dates maar zelden seks en krijg ook van die berichten.
Gewoon uit verveling, niets op de planning en hengelen naar wat appen of een date.
Grappig, kreeg er net nog een van iemand waar ik jaren geleden lang mee appte maar er is nooit een date van gekomen. Heb intussen een relatie van 2,5 Jaar achter de rug.
O ja de lang appers. Ga je met hem afspreken?
Julus schreef:
07-12-2019 08:51
O ja de lang appers. Ga je met hem afspreken?
Heb je het tegen mij?
Ik herinner me nauwelijks waar we het over hadden en waarom het nooit tot een date kwam. Geen zin om hier weer tijd in te stoppen, er zal wel een goede reden geweest zijn waarom het doodliep.
Hij vroeg trouwens gewoon hoe het met me gaat. Nog niet geantwoord, geen zin.
RosainVietnam schreef:
07-12-2019 01:48
Zij is vast wel interessant. Waarom die opmerking? Hij zou echter niet interssant moeten zijn!
Voor hem niet bedoel ik dus.
heel simpel, je bent gewoon zijn tweede of derde keus, hij wil daten wanneer het hem uitkomet, en komt er wat tussen ? dan is hij gewoon "ziek"
If you're not a priority, don't be an option.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
ik vind dat zo kansloos. Waarom zou je na jaren weer contact opnemen met een date? Ben je dan zo wanhopig denk ik dan. Ik heb het zelf ook meegemaakt met een date. Ik had het na 2 mnd afgekapt omdat ik doorhad dat hij anders deed en dus niet eerlijk was. Na 2 weken een app gestuurd te hebben reageerde ik niet, en een jaar later een brief in me brievenbus gooien of ik hem wou bellen (had een ander nr genomen) Nou niet dus..wat denk je zelf!
Ik snap ook niet waarom die gasten de nummers bewaren. Ik verwijder het meteen. Ik hoef hun niet in mijn lijst weer.

Anyway.. Om even bij het topic te blijven. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje TO, maar dan andersom. Ik heb contact met een jongen die echt stapelgek op me is. Beetje op het wanhopige af. Hij weet dat ik een paar maanden pas vrijgezel ben. Heb hem zelfs tot 2x toe verteld dat.ik niet verliefd op hem ben. Dat ik mijn ex nog steeds.mis blabla. En dan nog doet hij er alles aan om mijn hart te veroveren.
Ik maak dus ook amper tijd.voor hem, maar als ik echt gek op hem was, denk je serieus nou dat ik dan geen gaatje vrij had om af te spreken? Tuurlijk wel, dan zou ik er tijd voor.vrij maken. Dus die jongen is denk ik gewoon niet echt in je geïnteresseerd.
Ik ga het definitief afkappen. Hij is het niet voor mij hoe lief hij ook is.

En hoe ouder iemand is hoe groter de rugzak wordt. Ik merk na 2 lange relaties dat ik echt voorlopig geen trek heb in een relatie.
Snow2018 schreef:
07-12-2019 09:59
ik vind dat zo kansloos. Waarom zou je na jaren weer contact opnemen met een date? Ben je dan zo wanhopig denk ik dan. Ik heb het zelf ook meegemaakt met een date. Ik had het na 2 mnd afgekapt omdat ik doorhad dat hij anders deed en dus niet eerlijk was. Na 2 weken een app gestuurd te hebben reageerde ik niet, en een jaar later een brief in me brievenbus gooien of ik hem wou bellen (had een ander nr genomen) Nou niet dus..wat denk je zelf!
Ik snap ook niet waarom die gasten de nummers bewaren. Ik verwijder het meteen. Ik hoef hun niet in mijn lijst weer.

Anyway.. Om even bij het topic te blijven. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje TO, maar dan andersom. Ik heb contact met een jongen die echt stapelgek op me is. Beetje op het wanhopige af. Hij weet dat ik een paar maanden pas vrijgezel ben. Heb hem zelfs tot 2x toe verteld dat.ik niet verliefd op hem ben. Dat ik mijn ex nog steeds.mis blabla. En dan nog doet hij er alles aan om mijn hart te veroveren.
Ik maak dus ook amper tijd.voor hem, maar als ik echt gek op hem was, denk je serieus nou dat ik dan geen gaatje vrij had om af te spreken? Tuurlijk wel, dan zou ik er tijd voor.vrij maken. Dus die jongen is denk ik gewoon niet echt in je geïnteresseerd.
Ik ga het definitief afkappen. Hij is het niet voor mij hoe lief hij ook is.

En hoe ouder iemand is hoe groter de rugzak wordt. Ik merk na 2 lange relaties dat ik echt voorlopig geen trek heb in een relatie.
gewoon lekker voor je eigen geluk gaan eerst ! daarna verder kijken, good luck!
NEXT

Als je er nog iets aan wilt proberen te redden zou ik zeggen dat hij niet meer hoeft te reageren voordat hij tijd (voor je maakt) en er serieus iets van wil maken
Ja, gewoon niet meer reageren.
En komt hij zelf weer dan zeg je NEE.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven