Vriend heeft het uitgemaakt
woensdag 18 december 2019 om 12:40
Hoi, ik wil graag mijn verhaal delen met jullie. Gisteren heeft mijn vriend het uitgemaakt. We hadden bijna een jaar een relatie. Hij zegt dat hij nog steeds evenveel van me houdt, dat hij me nog steeds mooi vindt en dat hij me nog leuk vindt. Maar hij ziet er geen toekomst meer in. De afgelopen tijd hadden we inderdaad wat vaker discussies, maar er was gisteren geen aanleiding op het zo opeens uit te maken. We zijn het hele weekend nog samen geweest en dat was heel gezellig. Ook wou hij nog graag dat ik bij hem bleef slapen en hij vroeg of ik gister avond bij hem wou eten, terwijl hij dus een paar uur later het uit heeft gemaakt. Ik ben echt heel erg van slag nu. Ik snap gewoon niet wat ik verkeerd heb gedaan en ik vind dat we best wat meer kunnen ‘strijden’ voor elkaar. Want we houden nog steeds heel veel van elkaar. We gaan nog wel een keer praten, maar ik weet eigenlijk niet wat ik dan moet zeggen of vragen. Ik vind hem nog steeds wel heel leuk maar ben nu compleet van slag. Heeft iemand misschien advies?
woensdag 18 december 2019 om 12:43
woensdag 18 december 2019 om 12:49
Wat rot voor je, altijd pijnlijk als een relatie tegen je zin wordt beëindigd
Het was duidelijk niet jouw keus, begrijp ik. Wat ik me afvraag: behalve dat jij de relatie nog wilde voortzetten; waarom zou je nog moeite willen doen voor iemand die geen relatie met jou meer wil? Mijn punt is: stop met analyseren, geef toe aan je liefdesverdriet en ik hoop voor je dat je het op jouw moment kunt loslaten.
Het was duidelijk niet jouw keus, begrijp ik. Wat ik me afvraag: behalve dat jij de relatie nog wilde voortzetten; waarom zou je nog moeite willen doen voor iemand die geen relatie met jou meer wil? Mijn punt is: stop met analyseren, geef toe aan je liefdesverdriet en ik hoop voor je dat je het op jouw moment kunt loslaten.
woensdag 18 december 2019 om 12:51
woensdag 18 december 2019 om 13:02
Discussies gaan 9 van de 10 keer over wie er gelijk heeft, misschien is het goed om daar eens naar te kijken? Misschien is dat voor deze relatie te laat maar bij een volgende relatie zou je hier baat bij kunnen hebben.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook niet op een discussie relatie zit te wachten.
Waarom gaan jullie nog een keer praten? Wat is daar het nut van?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook niet op een discussie relatie zit te wachten.
Waarom gaan jullie nog een keer praten? Wat is daar het nut van?
woensdag 18 december 2019 om 14:39
Ja, wel balen maar volgens mij is de timing nooit goed als een relatie tegen je zin in wordt beëindigd..Madeliefjees schreef: ↑18-12-2019 14:16Je hebt niks verkeerd gedaan. En op t moment dat ik moet gaan strijden voor een relatie, trek ik de stekker eruit.
Wel lekker kut, zo vlak voor de feestdagen.
woensdag 18 december 2019 om 14:39
Herkenbaar. Dit meegemaakt in het verleden. Alleen was het niet onverwachts. Pas later kon ik het echt begrijpen. Soms pas je niet bij elkaar, ook al voelt het anders. Accepteer je verdriet en probeer het stapje voor stapje te accepteren. Het is moeilijk, het is pijnlijk, maar het gaat over. Echt waar.
woensdag 18 december 2019 om 15:22
Kan me niet voorstellen dat hij exact hetzelfde voor je voelt als voorheen en het vanwege een aantal discussies nu uitmaakt. Hij is niet meer verliefd op je en er is voor hem niet genoeg houden van. Hij zegt dit denk ik om je te sparen/niet onzeker te maken. Pijnlijk TO, maar niet jouw schuld o.i.d. Laat hem gaan
.
donderdag 19 december 2019 om 10:12
Hij liegt of hij is zichzelf niet bewust van het feit dat zijn gevoel voor jou verdwenen is. Anders had hij het gewoon nooit uitgemaakt.
Misschien houdt hij van jou maar niet op de juiste manier.
Laat het gaan. Er is geen waarom. Jij bent niet anders, hij ook niet. Zijn gevoel echter wél. En daar heeft hij zelf niet eens invloed op. Daarom is er geen waarom. Het is hard, zeker net voor de kerst. Maar je overleeft het wel en er komt ooit wel weer iemand anders op je pad.
Laat het gaan. Er is geen waarom. Jij bent niet anders, hij ook niet. Zijn gevoel echter wél. En daar heeft hij zelf niet eens invloed op. Daarom is er geen waarom. Het is hard, zeker net voor de kerst. Maar je overleeft het wel en er komt ooit wel weer iemand anders op je pad.
donderdag 19 december 2019 om 12:41
Tsja, als iemand niet verder wil met de relatie houdt het gewoon op. Ik zou aan iets dat als een dood paard is verworden niet meer gaan trekken. Zolang je het blijft analyseren wil je het ook oplossen. Dat kost volgens mij veel te veel energie.iones schreef: ↑19-12-2019 10:12Hij liegt of hij is zichzelf niet bewust van het feit dat zijn gevoel voor jou verdwenen is. Anders had hij het gewoon nooit uitgemaakt.