Nacht kletstopic
vrijdag 20 december 2019 om 01:37
Hier ook wakker, werd in een herbeleving wakker net, dus dat was top. Daarstraks bij de vpk gezeten om even wakker te worden zodat ik zodra ik in slaap val, niet verder ga waar ik gebleven ben.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
vrijdag 20 december 2019 om 01:41
Ik ben nu 34 weken zwanger.
Ja, schrijf het van je af.
vrijdag 20 december 2019 om 01:45
Ohh laatste loodjes! Spannend. Hoe slaap je verder afgelopen dagen?DuchessMeganMarkle schreef: ↑20-12-2019 01:41Ik ben nu 34 weken zwanger.
Ja, schrijf het van je af.
Ach.. soms gewoon zo boos. Zo oneerlijk wat er in een half jaar allemaal mis kan gaan. Van zo’n jonge fitte, actieve, slimme vent naar doodziek.. Doet me gewoon heel veel zeer. Zeker de laatste periode.. hij kon steeds minder, was zo mensonterend.
Op zulke momenten lastig om de mooie en fijne momenten te herinneren. De ziekte en alles daaromheen blijven telkens zo opspelen in m’n hoofd.
vrijdag 20 december 2019 om 02:48
Heel vervelend als je niet kunt slapen, omdat je niet weet hoe je liggen moet. Anders misschien straks nog ff wat rust pakken? Later op de dag? Of nu lekker ff onder de warme douche, misschien dat je daar wat rozig van word?
Ik had vandaag mega drukke dag, was kapot toen ik uiteindelijk om 20.00 op de bank plofte met een welverdiend wijntje. Om 20.45 kon ik mijn ogen niet meer open houden dus naar boven, net op tijd mijn bed gehaald....coma. Om vervolgens wakker te worden vd hond die beneden blafte. Ze is normaal s,nachts stil dus toch maar even gaan kijken. Was ik dus met mijn vermoeide kop vergeten de achterdeur dicht te doen, stond wagenwijd open. Gelukkig woon ik in een dorp en is mijn achtertuin afgesloten. Maar ze heeft het kot goed bewaakt.
Maar ja nu dus klaarwakker en morgen moe.
Ik had vandaag mega drukke dag, was kapot toen ik uiteindelijk om 20.00 op de bank plofte met een welverdiend wijntje. Om 20.45 kon ik mijn ogen niet meer open houden dus naar boven, net op tijd mijn bed gehaald....coma. Om vervolgens wakker te worden vd hond die beneden blafte. Ze is normaal s,nachts stil dus toch maar even gaan kijken. Was ik dus met mijn vermoeide kop vergeten de achterdeur dicht te doen, stond wagenwijd open. Gelukkig woon ik in een dorp en is mijn achtertuin afgesloten. Maar ze heeft het kot goed bewaakt.
Maar ja nu dus klaarwakker en morgen moe.
vrijdag 20 december 2019 om 02:50
Ik schrijf ook mee.
4 maanden geleden bevallen van een prachtig tweede kindje. Sindsdien kamp ik met slapeloosheid. Mijn dochter slaapt inmiddels behoorlijk door, maar ik kan de slaap niet vatten. Ben nog met verlof en zorg ook fulltime voor een dreumesje van 19 maanden. Ik ben kapot, maar slapen ho maar. Geeft veel wrijving met partner ook. Hij snapt t niet en kan niks voor me doen. Dochter weigert fles dus hij kan dr niet overnemen, al is dat ook niet echt nodig want zij slaapt wel.
Wel voel ik me daardoor vaak opgesloten in huis. Hij gaat nu de ene na de andere kerstborrel af en ik zit in de regen met een baby en opstandige dreumes thuis. Dat voelt soms oneerlijk.
(Hoewel ik ook enorm geniet en dankbaar ben zo lang thuis te kunnen zijn - maar die gevoelens overheersen niet met zo weinig slaap en zware dagen)
4 maanden geleden bevallen van een prachtig tweede kindje. Sindsdien kamp ik met slapeloosheid. Mijn dochter slaapt inmiddels behoorlijk door, maar ik kan de slaap niet vatten. Ben nog met verlof en zorg ook fulltime voor een dreumesje van 19 maanden. Ik ben kapot, maar slapen ho maar. Geeft veel wrijving met partner ook. Hij snapt t niet en kan niks voor me doen. Dochter weigert fles dus hij kan dr niet overnemen, al is dat ook niet echt nodig want zij slaapt wel.
Wel voel ik me daardoor vaak opgesloten in huis. Hij gaat nu de ene na de andere kerstborrel af en ik zit in de regen met een baby en opstandige dreumes thuis. Dat voelt soms oneerlijk.
(Hoewel ik ook enorm geniet en dankbaar ben zo lang thuis te kunnen zijn - maar die gevoelens overheersen niet met zo weinig slaap en zware dagen)
vrijdag 20 december 2019 om 03:01
vrijdag 20 december 2019 om 03:03
Wat heftig Nina! Ik kan me goed voorstellen dat je helemaal kapot bent. Helpt een goed gesprek niet? Of is er geen vriendin die even wat zorg van je kan overnemen zodat je kunt bijslapen?nina210 schreef: ↑20-12-2019 02:50Ik schrijf ook mee.
vrijdag 20 december 2019 om 03:37
Ik ben ook allang op. Vanaf kwart over twee al. Mijn lieve oude kat maakte me wakker om te knuffelen. Denk dat hij niet helemaal lekker was na de dierenarts gisteren. Hij ligt nu weer lekker te ronken maar als ik op ben dan ben ik ook op.
Dus slapen zit er niet meer in. Ga er zo maar uit denk ik.
Ben doodmoe maar goed ik hoef gelukkig niet veel vandaag.
Sterkte voor iedereen die ook wakker ligt.
Dus slapen zit er niet meer in. Ga er zo maar uit denk ik.
Ben doodmoe maar goed ik hoef gelukkig niet veel vandaag.
Sterkte voor iedereen die ook wakker ligt.
vrijdag 20 december 2019 om 04:33
Vervelend
Je bent in de kliniek begrijp ik?
Hoop dat je intussen alweer slaapt
vrijdag 20 december 2019 om 04:51
Wat vervelend voor je. Waarom heb je angst?
vrijdag 20 december 2019 om 04:54
vrijdag 20 december 2019 om 05:08
Hier ook een wakkere. Ik ben sowieso een hele slechte slaper en gebruik regelmatig slaapmiddelen. Vandaag lag ik er laat in en moet er vroeg uit. Dus geen pil. Dus wakker. Daarbij heb tinitus als bijwerking van mijn medicatie. Dus én wakker en een vreselijk lawaai in mijn oren. Over 1 1/2 uur moet ik er uit
vrijdag 20 december 2019 om 05:12
vrijdag 20 december 2019 om 05:36
Moeilijk voor je. Ken het helaas
vrijdag 20 december 2019 om 05:36
Wat vervelend. Weet je ook waarom je zo slecht slaapt?
vrijdag 20 december 2019 om 05:42
Ja, ik heb een zware medicijnkuur gehad met als bijwerking slapeloosheid