vakantie

12-04-2009 17:13 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
nog even een reactie voor de mensen die op mijn forum hadden gereageerd,

een 5* hotel in turkije hadden wij geboekt in december voor de meivakantie omdat het toen in de aanbieding was helaas kon je geen pakket reizen krijgen dus hadden wij alles apart gereserveerd ook de tickets waren in de aanbieding

dus nu vind ik raar waarom mensen zeggen dat 5* heel anders is dan je verwacht wil je goedkope vakantie dan moet je lekker eerder boeken zoals wij het gedaan hebben ,,,,,
?
Vind ik nou ook!
Jaajaa

Los van het feit dat ik denk dat ik een reactie op een ander bericht is, snap ik dit bericht an sich niet eens
Peas on earth!

tuurlijk

vind ik ook !
Ah, heb even in dat 'hoe duur is jouw vakantie'-topic gekeken en nu snap ik het. TO, mensen zeggen niet uit afgunst dat jouw 5*-hotel anders is, maar uit ervaring. Vijf sterren in Turkije staat niet gelijk aan vijf sterren in Nederland. Tuurlijk, je hebt waarschijnlijk een prima hotel, maar verwacht geen vijfsterrenhotel zoals een vijfsterrenhotel in Nederland zou zijn.
Peas on earth!
En hier moet een apart topic voor geopend worden? Was het niet handiger geweest om je irritatie bij je andere topic te dumpen?
Luister naar Prinses op de Erwt.
Ik ben zeker niet jaloers op jouw 5* hotel in Turkije hoor!

Ik probeerde uit te leggen dat als je een 5* verwacht dat je van een koude kermis thuis komt.

In Turkije denken ze dat groot en veel zwembad, gecombineerd met een animatie team voor 5* staat.

In een "echt" 5* hotel is er bijvoorbeeld geen animatieteam, hoef je niet in de rij voor je eten, hoef je niet te tekenen voor het ontvangen van een handdoek bij het zwembad, krijg je geen drankjes uit plastic glazen etc etc etc.

Van jaloezie dus geen sprake.....Ik moet niet denken aan een all inclusive vakantie maar ieder zijn ding dus veel plezier!
quote:neele schreef op 12 april 2009 @ 19:43:

Van jaloezie dus geen sprake.....Ik moet niet denken aan een all inclusive vakantie maar ieder zijn ding dus veel plezier!Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n all inclusive in Turkije.

By the way, Mona, heb je al gedacht aan Hepatitis injecties voor jou en je gezin? Die moeten wel een paar weken van te voren hoor, en voor Turkije wordt dat zeker geadviseerd.

Gezien de zorgen die je hebt over het eten van je baby (potjes) in Turkije, en de 4 kilo die je nog voor die tijd wilt afvallen met Modifast, en het feit dat je een dergelijke vakantie boekt terwijl je vliegangst hebt ..... Lijkt me een supervakantie te worden
Wauw Joyce, jij hebt wel héél goed achtergrondinformatie verzameld
Peas on earth!
Dacht dat het een openbaar forum is maar ik zie dat het van mona is...
Mijn god, Mona, dit had je toch in dat andere topic kunnen zetten???

En vijf sterren in Turkije is wel iets heel anders dan vijf sterren hier. Dus. Maar veel plezier.
Trouwens Mona... Je kunt met die 2-4 kg ook wachten tot je in Turkije bent: daar kots en poep je die paar kilo's binnen no time uit, gewoon lekker vaak langs het buffet.

Voor de duidelijkheid: ik heb niks tegen all inclusive, denk dat wij dat dit jaar ook gaan doen.
5 sterren buikloop
Ik moet nog een kilo of 8 kwijt en begin nu toch ook ernstig aan een all inclusive vakantie te denken......

Ik ken iemand die op hele dure "ontslakkingsreis" naar Yemen is geweest.

Voor 400 eurie zit je all inclusive in Egypte, veel beter plan!

Thanks Fleur
quote:neele schreef op 14 april 2009 @ 12:56:

Ik ken iemand die op hele dure "ontslakkingsreis" naar Yemen is geweest.

Je bedoelt toch niet dat stel dat vandaag terugkomt?
quote:fleurtje schreef op 14 april 2009 @ 14:12:

[...]

Je bedoelt toch niet dat stel dat vandaag terugkomt?

Nee, die werden goed verzorgd zag ik ze gisteren op het journaal vertellen...

Het betreft hier iemand die te veel geld heeft en dus "op dieet in Yemen gaat".

Waar ga jij eigenlijk op all inclusive?
ideaal eten wat je wilt en niet aankomen, het spuit er van onder net zo hard weer uit. Stinken die hotels... brrr
Joyce, ben je van de AIVD???
@smurfi: neen, maar soms wel heel erg nieuwsgierig ..... En bij bepaalde posts wil ik dan wel eens even kijken wat voor mens er achter de TO zit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven