gezoend en nu?

22-12-2019 14:57 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik heb een probleem en weet niet wat ik ermee moet!
Er is een jongen die ik al een tijdje leuk vind, onze vriendengroepen zijn goed bevriend en we werken soms met elkaar. We hebben de laatste tijd veel contact en hebben zelfs na een avondje stappen met elkaar gezoend (waarbij we allebei een drankje teveel op hadden;)). Ik wilde daarom niet teveel hopen op meer, het was maar een zoen. Totdat hij een berichtje stuurde dat die al langere tijd spanning tussen ons voelde en het al eerder iets wilde doen maar niet wist of ik er ook zo in stond. Ik weet dat hij door de break-up met z'n ex, zich niet snel gebonden wilt zijn en voelt alsof die niks meer te verliezen heeft en dat heeft die ook eerlijk naar mij uitgesproken. Na twee weken elkaar niet gezien te hebben maar wel contact hadden gehad en signalen te geven dat die me leuk vond, hadden we gister weer een feestje. Na een leuk gesprek zei die dat die de week ervoor met een ander had gezoend, hij wilde dat ik het wist. We hebben we alsnog aan het einde van de avond gezoend. Wat moet ik met deze jongen? Hij zegt en laat namelijk aan de ene kant wel merken dat die me leuk vind en goed voor me is. Maar aan de andere kant zegt die dat die door de break-up niks te verliezen heeft!

Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Waarom vraagt hij je niet mee uit?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
22-12-2019 15:02
& waarom vraag jij hem niet mee uit? Hij geeft aan een bepaalde spanning te voelen, doe er dan wat mee..
viva-amber schreef:
22-12-2019 15:02
Jaa, dat weet ik niet!
anoniem_393856 wijzigde dit bericht op 22-12-2019 15:19
Reden: verkeerd antwoord
19.37% gewijzigd
Letsgetlosttonight schreef:
22-12-2019 15:08
& waarom vraag jij hem niet mee uit? Hij geeft aan een bepaalde spanning te voelen, doe er dan wat mee..
Jaa, dat kan ik wel doen ben alleen wel bang dat ik er meer achter zoek dat dat hij doet.
vraag hem mee uit, de dag dat de vrouwen braaf op mannen wachten is allang voorbij ze, nee heb je een ja kun je krijgen...
Die arme jongen heeft al gezegd dat hij meer spanning voelt. En van jouw kant komt daar nou niet echt reactie op.
Hup! Vraag hem mee uit!
Hij heeft de voorzet gegeven, nu is het aan jou.
Zeg dan dat je er open voor staat. Dat vraagt hij toch?
biancavanderkuil schreef:
22-12-2019 15:20
Jaa, dat kan ik wel doen ben alleen wel bang dat ik er meer achter zoek dat dat hij doet.

Is het erg dat hij dat weet? Wat kan er gebeuren als hij weet dat jij hem heel leuk vindt?
biancavanderkuil schreef:
22-12-2019 15:20
Ik zou zeggen, nee heb je, ja kun je krijgen. Vraag hem dus gewoon uit maar wees wel voorbereid dat hij vraagt : "verwacht er niet teveel van". Als dat zo is, weet je genoeg.
Je probeert jezelf te beschermen voor een tegenvaller, maar ondertussen ben je er alsnog maar druk mee en zit je alsnog aan de afwachtende kant.
Ik snap het niet helemaal
* staat hij nu wel of niet open voor een nieuwe vriendin na de break met zijn ex?
Blijf in jezelf geloven !
05-2019 schreef:
22-12-2019 20:39
Ik snap het niet helemaal
* staat hij nu wel of niet open voor een nieuwe vriendin na de break met zijn ex?
hij staat er wel open voor, maar vind het moeilijk zich te binden aan iemand en zegt daarom ook dat die op dit moment niks te verliezen heeft om met andere te zoenen
Nitflex schreef:
22-12-2019 15:37
Zeg dan dat je er open voor staat. Dat vraagt hij toch?
jaa heb ik al gedaan, al gelijk toen hij zei dat er meer was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven