Anonimiteit kanjerlot
zondag 22 december 2019 om 15:46
Hier ligt het al bij het oud papier.
Zit vrijwel elk jaar zo’n ding bij
zondag 22 december 2019 om 16:03
Anoniem262821034 schreef: ↑22-12-2019 16:02Adres van werkgever invullen. Mag hij de spam lekker zelf hebben.
Je moet wonen op het adres waar de prijs valt, dat is de valkuil.
zondag 22 december 2019 om 16:08
Anoniem262821034 schreef: ↑22-12-2019 16:02Adres van werkgever invullen. Mag hij de spam lekker zelf hebben.
Dan is de eventuele prijs ook voor hem.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 22 december 2019 om 16:18
Klopt, maar dat hoeft jouw adres niet te zijn
Zo viel ooit de hoofdprijs van de postcodeloterij in Moordrecht, en bleek dat mensen die de hoofdprijs hadden, die miljoenen moesten delen met de vorige bewoners die gewoon op oude adres bleven meedoen.
Dan de spam: ja, ik heb daar ook lang last van gehad, niets hielp, terugsturen etc. Tot ik van een vriend die bij de post werkte hoorde dat alle post die naar een antwoordnummer ging, door de houder daarvan altijd in ontvangst m o e t worden genomen.
Ik googelde het antwoordnummer van de PC loterij en stuurde hun bij de volgende spam alles terug in een doos met een straatsteen.
Nooit meer iets gehoord.
anoniem_393629 wijzigde dit bericht op 22-12-2019 16:20
Reden: Correctie
Reden: Correctie
0.11% gewijzigd
zondag 22 december 2019 om 16:25
Dacht altijd dat dit een urban legend was. Maar jij hebt dit echt gedaan?Aristophanes schreef: ↑22-12-2019 16:18Klopt, maar dat hoeft jouw adres niet te zijn
Zo viel ooit de hoofdprijs van de postcodeloterij in Moordrecht, en bleek dat mensen die de hoofdprijs hadden, die miljoenen moesten delen met de vorige bewoners die gewoon op oude adres bleven meedoen.
Dan de spam: ja, ik heb daar ook lang last van gehad, niets hielp, terugsturen etc. Tot ik van een vriend die bij de post werkte hoorde dat alle post die naar een antwoordnummer ging, door de houder daarvan altijd in ontvangst m o e t worden genomen.
Ik googelde het antwoordnummer van de PC loterij en stuurde hun bij de volgende spam alles terug in een doos met een straatsteen.
Nooit meer iets gehoord.
zondag 22 december 2019 om 16:53
Oh dat is een idee.Aristophanes schreef: ↑22-12-2019 16:18Klopt, maar dat hoeft jouw adres niet te zijn
Nooit meer iets gehoord.
Ik ga ook even googlen.
zondag 22 december 2019 om 17:16
Ik had ook zo'n ding in mijn kerstpakketdoos.
Meteen weggegooid want als je dat wil activeren, moet je dus "lid" worden van de loterij en maandelijks meespelen tot je weer opzegt.
Gedoe dus geen zin in. Ik beschouw het als reclame.
Meteen weggegooid want als je dat wil activeren, moet je dus "lid" worden van de loterij en maandelijks meespelen tot je weer opzegt.
Gedoe dus geen zin in. Ik beschouw het als reclame.
anoniem_127265 wijzigde dit bericht op 22-12-2019 17:16
1.08% gewijzigd
zondag 22 december 2019 om 17:16
Je moet er wel (ge)woond hebben. Je kunt niet zomaar willekeurig andermans adres opgeven.Aristophanes schreef: ↑22-12-2019 16:18Klopt, maar dat hoeft jouw adres niet te zijn
zondag 22 december 2019 om 17:51
Ja hoor dat mag wel, er is juist daarover geschreven in de bijlage van NRC, toen.
@Lemoos2,
Ja, ik heb het gedaan, en volgens vriend moest PC loterij ook flink extra betalen, ongeveer 16 euro.
Het is geen grapje en werkt echt. Ik begrijp niet dat Nitflex geen last van PC Loterij spam had, ik kon er niet vanaf komen.
Ook omdat ze doorgingen terwijl ik echt duidelijk had geschreven op alle retourpost: geen belangstelling stop met spam,
zondag 22 december 2019 om 17:53
Als je het op hun site registreert stopt het. Ook voor al die andere loterijen.Aristophanes schreef: ↑22-12-2019 17:51Ja hoor dat mag wel, er is juist daarover geschreven in de bijlage van NRC, toen.
@Lemoos2,
Ja, ik heb het gedaan, en volgens vriend moest PC loterij ook flink extra betalen, ongeveer 16 euro.
Het is geen grapje en werkt echt. Ik begrijp niet dat Nitflex geen last van PC Loterij spam had, ik kon er niet vanaf komen.
Ook omdat ze doorgingen terwijl ik echt duidelijk had geschreven op alle retourpost: geen belangstelling stop met spam,
zondag 22 december 2019 om 17:59
Dat klopt dus niet, want de prijs die in Moordrecht werd uitgekeerd was aan huidige en vorige bewoners.
Hier https://www.ad.nl/binnenland/postcodemi ... uckgo.com/ een kranten artikeltje erover, het bericht uit NRC van 2003 heb ik nog niet gevonden.
zondag 22 december 2019 om 18:00
Dat is 16 jaar geleden....Aristophanes schreef: ↑22-12-2019 17:59Dat klopt dus niet, want de prijs die in Moordrecht werd uitgekeerd was aan huidige en vorige bewoners.
Hier https://www.ad.nl/binnenland/postcodemi ... uckgo.com/ een kranten artikeltje erover, het bericht uit NRC van 2003 heb ik nog niet gevonden.