Leuke dingen van kerst

24-12-2019 16:50 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als tegenhanger van...

Waar kijk jij naar uit met betrekking tot de komende kerstdagen?

Ik kijk uit naar het aansnijden van mijn kerstboomtaart en het blijde gezichtje van mijn dochter als de kerstman morgen dan eindelijk geweest is. Ze telt al dagen af :heart:
Ik vind de kerstboom in huis zo gezellig :heart: helemaal in mijn eigen stijl en smaak. Ook de kerstlichtjes-en versieringen buiten vind ik leuk om te zien, en als ik dan langs huizen kom met vriendelijk verlichte vensters word ik helemaal vrolijk :)

In de herfst en winter heb ik altijd wel sfeerlampen en kaarsen aan, maar nu vind ik dat extra gezellig.

En met mijn familie is het ook altijd superleuk, dus dat we met zijn allen kerstmis gaan vieren wordt zo fijn. Zin in!

En heb vanmorgen twee hele mooie vloeibare oogschaduw-sticks gekocht, zo blij mee. Dus ga mezelf morgen extra mooi maken. Vind nieuwe make-up altijd zo fijn! En mijn nieuwe hand/schoudertas gaat mee.

Verder kijk ik vooral geen all you need is love en daar word ik ook echt blij van, ik vind dat zo vreselijk saai.
Ik kijk uit naar kerst 2020.
Lekker lang in de keuken bezig zijn, vandaag al bonbons, fudge en koekjes gemaakt en morgen het diner. Heerlijk vind ik dat, houd erg van uitgebreid koken maar ben alleen, dus doe het niet zo vaak.
Tussen kerst en oud & nieuw komen een paar collega's eten, dus wat morgen een hit is, doe ik dan nog een keer ;-D

Edit: en het allerfijnste bedenk ik nu, is dat ik dankzij de vakantie energie over heb voor dit soort dingen, want door ziekte lukt dat normaal niet zo goed.
Tjezus, wat vals
Over de eerste post na de openingspost, ik zou er niet blij van worden de hele maaltijd naar het weekend te moeten schuiven als alle verplichtingen voorbij zijn, terwijl je morgen wel aan het ontbijt kunt bij je ouders. En de dag erna kunt frituren (en dat kunt opeten). Ik had de hele dag/maaltijd gecanceled als vrienden zijnde.

Wat leuk is? De rust als je geen verplichtingen aangaat omdat je geen kerst viert. Heerlijk. Ik heb al een boek uitgekozen om te gaan lezen, en ben er nu al half in verdwaald. Twee hele dagen rust. Lekker!
MevrouwJack schreef:
25-12-2019 00:29
Lekker lang in de keuken bezig zijn, vandaag al bonbons, fudge en koekjes gemaakt en morgen het diner. Heerlijk vind ik dat, houd erg van uitgebreid koken maar ben alleen, dus doe het niet zo vaak.
Tussen kerst en oud & nieuw komen een paar collega's eten, dus wat morgen een hit is, doe ik dan nog een keer ;-D

Edit: en het allerfijnste bedenk ik nu, is dat ik dankzij de vakantie energie over heb voor dit soort dingen, want door ziekte lukt dat normaal niet zo goed.
Wat fijn dat je nu de energie hebt om dit te doen en er zo van geniet. Zelf bonbons maken, wow dat vind ik echt heel knap!
Eet smakelijk en veel plezier :) (je bent onherkenbaar met die baard :biggrin: )
cat |kat| n.
The furry little sociopath who rules your household and manages to look innocent while doing so.
Calamitycat schreef:
25-12-2019 00:41
Wat fijn dat je nu de energie hebt om dit te doen en er zo van geniet. Zelf bonbons maken, wow dat vind ik echt heel knap!
Eet smakelijk en veel plezier :) (je bent onherkenbaar met die baard :biggrin: )
Ja goeie baard wel he ;-D

Dankjewel! Bonbons maken is echt heel leuk, vandaag een experimentje gedaan met een vulling van chocola, pepermunt en kaneel. Ik vind het erg geslaagd, maar je moet er van houden denk ik ;-D
Tjezus, wat vals
Ik geloof dat ik er wel van hou :proud:
cat |kat| n.
The furry little sociopath who rules your household and manages to look innocent while doing so.
Calamitycat schreef:
25-12-2019 00:44
Ik geloof dat ik er wel van hou :proud:
ik hoop dat mijn ouders er ook zo over denken morgen :proud:
Tjezus, wat vals
:rofl:
Zo niet, ik pb je met liefde mijn adres.
cat |kat| n.
Calamitycat schreef:
25-12-2019 00:45
:rofl:
Zo niet, ik pb je met liefde mijn adres.
:proud:
Tjezus, wat vals
Pyamadag, films en lekker makkelijk eten. Zoals vandaag. Mijn favokerst bezigheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven