Leuke dingen van kerst
dinsdag 24 december 2019 om 16:50
dinsdag 24 december 2019 om 23:55
Ik vind de kerstboom in huis zo gezellig
helemaal in mijn eigen stijl en smaak. Ook de kerstlichtjes-en versieringen buiten vind ik leuk om te zien, en als ik dan langs huizen kom met vriendelijk verlichte vensters word ik helemaal vrolijk 
In de herfst en winter heb ik altijd wel sfeerlampen en kaarsen aan, maar nu vind ik dat extra gezellig.
En met mijn familie is het ook altijd superleuk, dus dat we met zijn allen kerstmis gaan vieren wordt zo fijn. Zin in!
En heb vanmorgen twee hele mooie vloeibare oogschaduw-sticks gekocht, zo blij mee. Dus ga mezelf morgen extra mooi maken. Vind nieuwe make-up altijd zo fijn! En mijn nieuwe hand/schoudertas gaat mee.
Verder kijk ik vooral geen all you need is love en daar word ik ook echt blij van, ik vind dat zo vreselijk saai.
In de herfst en winter heb ik altijd wel sfeerlampen en kaarsen aan, maar nu vind ik dat extra gezellig.
En met mijn familie is het ook altijd superleuk, dus dat we met zijn allen kerstmis gaan vieren wordt zo fijn. Zin in!
En heb vanmorgen twee hele mooie vloeibare oogschaduw-sticks gekocht, zo blij mee. Dus ga mezelf morgen extra mooi maken. Vind nieuwe make-up altijd zo fijn! En mijn nieuwe hand/schoudertas gaat mee.
Verder kijk ik vooral geen all you need is love en daar word ik ook echt blij van, ik vind dat zo vreselijk saai.
woensdag 25 december 2019 om 00:29
Lekker lang in de keuken bezig zijn, vandaag al bonbons, fudge en koekjes gemaakt en morgen het diner. Heerlijk vind ik dat, houd erg van uitgebreid koken maar ben alleen, dus doe het niet zo vaak.
Tussen kerst en oud & nieuw komen een paar collega's eten, dus wat morgen een hit is, doe ik dan nog een keer
Edit: en het allerfijnste bedenk ik nu, is dat ik dankzij de vakantie energie over heb voor dit soort dingen, want door ziekte lukt dat normaal niet zo goed.
Tussen kerst en oud & nieuw komen een paar collega's eten, dus wat morgen een hit is, doe ik dan nog een keer
Edit: en het allerfijnste bedenk ik nu, is dat ik dankzij de vakantie energie over heb voor dit soort dingen, want door ziekte lukt dat normaal niet zo goed.
Tjezus, wat vals
woensdag 25 december 2019 om 00:37
Over de eerste post na de openingspost, ik zou er niet blij van worden de hele maaltijd naar het weekend te moeten schuiven als alle verplichtingen voorbij zijn, terwijl je morgen wel aan het ontbijt kunt bij je ouders. En de dag erna kunt frituren (en dat kunt opeten). Ik had de hele dag/maaltijd gecanceled als vrienden zijnde.
Wat leuk is? De rust als je geen verplichtingen aangaat omdat je geen kerst viert. Heerlijk. Ik heb al een boek uitgekozen om te gaan lezen, en ben er nu al half in verdwaald. Twee hele dagen rust. Lekker!
Wat leuk is? De rust als je geen verplichtingen aangaat omdat je geen kerst viert. Heerlijk. Ik heb al een boek uitgekozen om te gaan lezen, en ben er nu al half in verdwaald. Twee hele dagen rust. Lekker!
woensdag 25 december 2019 om 00:41
Wat fijn dat je nu de energie hebt om dit te doen en er zo van geniet. Zelf bonbons maken, wow dat vind ik echt heel knap!MevrouwJack schreef: ↑25-12-2019 00:29Lekker lang in de keuken bezig zijn, vandaag al bonbons, fudge en koekjes gemaakt en morgen het diner. Heerlijk vind ik dat, houd erg van uitgebreid koken maar ben alleen, dus doe het niet zo vaak.
Eet smakelijk en veel plezier
cat |kat| n.
The furry little sociopath who rules your household and manages to look innocent while doing so.
The furry little sociopath who rules your household and manages to look innocent while doing so.
woensdag 25 december 2019 om 00:43
Ja goeie baard wel heCalamitycat schreef: ↑25-12-2019 00:41Wat fijn dat je nu de energie hebt om dit te doen en er zo van geniet. Zelf bonbons maken, wow dat vind ik echt heel knap!
Eet smakelijk en veel plezier(je bent onherkenbaar met die baard
)
Dankjewel! Bonbons maken is echt heel leuk, vandaag een experimentje gedaan met een vulling van chocola, pepermunt en kaneel. Ik vind het erg geslaagd, maar je moet er van houden denk ik
Tjezus, wat vals
woensdag 25 december 2019 om 00:45
ik hoop dat mijn ouders er ook zo over denken morgen
Tjezus, wat vals
woensdag 25 december 2019 om 00:46