Waarom is het over en blijf ik met die onbegrip achter..

07-04-2009 23:46 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ola,

Heb me aangemeld omdat ik graag met jullie van gedachten wil wisselen wat mijn relatie betrefd die nu sinds een maand over is.

Waren bijna 2jr bij elkaar waarvan hij een jaar bij me is ingetrokken. We hadden wel een leeftijd verschil van 13jr (ik25 hij38) Maar daar was niets mee aan de hand hij was geestelijk 5jr jonger en ik 5jr ouder waardoor dat heel goed ging.

Ineens van de ene dag op de andere zag hij het niet meer zitten. Dat kan natuurlijk als daar een reden voor is. Maar die is niet duidelijk en in mijn ogen er dus niet is.

Tot op de laatste avond hing hij nog om me heen en zei lieve dingen tegen mij waardoor ik het ook nooit heb zien aankomen. Misschien dat ik het niet heb willen zien omdat het allemaal goed voelde. (Zelfs vrienden en familie dachten die gaan zo leuk en goed met elkaar om dat zit wel goed.) Nooit echt ruzie heel af en toe een mening verschilletje.

Wat bij ons wel speelde was werk. Allebei een onderneming waar we ook met elkaar over konden praten. Misschien ook soms te veel daarover. En daarbij hadden we allebei ook nog eens een rechtzaak mbt tot werk aan ons hoofd. Maar dat is in mijn ogen een fase wat je doorgaat en dat veranderd ook wel weer.

We hadden het er zelfs over om voor een tijdje naar het buitenland te gaan omdat hij voor mij af en toe ook wel eens in het buitenland zat.

Door de druk van werk was ik heel graag in mijn vrije tijd bij hem. Afleiding voor mij. Maar zag op een gegeven moment ook wel in dat dat niet goed is en zij ook je moet eens vaker naar je vrienden gaan. En ik ook meer mijn ding doen. Dat was een weekje ervoor.

Zijn reden is tot op vandaag nog niet duidelijk. Het is een binnenvetter waardoor hij ook nooit met mij over zijn gevoel heeft kunnen praten. Daarbij kwam ook nog het werk dus er ging genoeg in dat koppie van hem om.

Op het moment zij hij dat hij ons niet in de toekomst samen ziet. Toen ik vroeg waarom zie je ons dan niet samen krijg ik als antw. 'Dat heeft vele oorzaken maar wat zijn ze, vrijheid,liefde,angst,emotie,werk,leeftijd noem maar op ik weet het niet'. Maar hij weet wel te zeggen dat het beter is zo.

Ik heb het gevoel dat hij van een mug een olifant in zijn hoofd heeft gemaakt waardoor dit zijn enige uitweg is om tot rust te komen. En misschien zijn vrijheid.

Daar komt ook nog bij op de momenten als we elkaar tegen komen praten en hangen we de hele tijd om elkaar heen en hangt er een spanning. Zegt ie dat hij mij nog steeds een zeer aantrekkelijke jonge dame vindt. 'Prik mij maar lek'.

Ik wil graag voor hem vechten omdat ik geen duidelijk antwoord van hem heb waarom. Maar wil ook niet te veel hem pouchen en lastig vallen omdat je dat nu snel wilt doen met liefdesverdriet. Sms hem af en toe nog wel en reageerd ook gewoon. Denk dat ik volgende wk maar eens ff een hapje met hem ga eten.

Wat denken jullie. Het voelt voor mij goed om er over te praten.
Niet wat je wilt horen waarschijnlijk, maar eigenlijk doet het "waarom"er niet zo heel veel toe.

Hij geeft aan dat zijn gevoelens voor jou op dit moment niet sterk genoeg zijn om de relatie te laten voortbestaan. Of dat komt doordat ie stiekem nog gevoelens heeft voor zijn ex, zijn secretaresse, bindingsangst, leeftijdsverschil of omdat de zon schijnt, is eigenlijk bijzaak. Hij is aan het rondkijken naar "iets anders" dus jij bent nu niet zijn nummer 1, niet de vrouw van zijn dromen die hij nooit meer kwijt wil. Wil jij het vruwtje zijn dat ie achter de hand heeft totdat het betere voorbij komt?

jij zoekt heel hard naar een reden, een excuus, maar soms is dat r gewoon niet en gaat verliefdheid over zonder over te gaan in houden van. Ik zou het contact verbreken, kans is groot dat je an het lijntje gehouden wordt.
Diva, je moet proberen op te houden met verklaringen zoeken

Nu ook weer, emoties bij hem???

Wat boeit het?

Het enige wat telt is precies wat kreng zegt, zijn gevoelens voor jou zijn niet genoeg om een relatie mee te onderhouden

Je bent iets aan het analyseren wat je niet KUNT analyseren

Namelijk zijn gevoel.

Laat het gewoon los en ga lekker meer van het soort weekenden hebben die je afgelopen weekend hebt gehad.

Succes meis
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nogmaals bedankt dames!!

Idd het doet er ook niet toe waarom, het is gewoon over!!

Moet zeggen dat het erg goed met me gaat, ook al denk ik natuurlijk veel aan hem maar dat hoord er volgens mij bij..

Heb helemaal niet meer de neiging om contact met hem op te zoeken omdat ik gelukkig in zie dat ik daar alleen mezelf maar enorm mee kwets..

Sprak vorige wk nog wel z'n neef en die zei laat hem maar ff in z'n eigen sop gaar koken begrijp momenteel ook niet veel van hem..

Maar daar gaat het niet om want het gaat om mij.. En gek genoeg is het net of ik zelf ineens helemaal weer begin te genieten van alles.. We hebben de laatste tijd te veel op elkaars lip gezeten en ik hem toch op de één of andere manier geclaimt heb anders denk ik er nu niet zo over lijkt mij.. Dat ik ineens weer anders tegen het leven aan kijk..

Op de dag dat hij naar het buitenland ging heb ik ook weer een hele leuke middag gehad met vrienden.. Wat ik echt het laatste jaar niet meer heb gedaan.. Dat bestond alleen maar uit werken, werken en als ik dan vrij was wou ik gewoon lekker thuis voor de buis bank hangen met hem.. Af en toe deden we wel leuke dingen maar waren gewoon steeds gebroken.. Maar goed eenmaal thuis viel ik weer in die dip.. Computer aangezet en bepaalde forums of topics (weet niet echt wat het verschil hier is) gelezen en ik stond erweer boven.. Hij heeft mij verlaten terwijl hij blij mocht zijn met een 13jr jongere dame.. Haha.. Klinkt misschien wel een beetje arrogant..

Denk veel aan hem maar de forums helpen me er doorheen te komen.. Wel apart om te lezen hoe iedereen zich er doorheen probeert te slepen.. Maar ik merk toch echt dat contact verbreken het juiste recept is.. Ook omdat ik weet hem de komende tijd niet tegen te komen is dat weer makkelijker gezegt dan gedaan.. Maar door jullie heb ik dat gedaan en gaat het nu veel beter met me en dat al na zo'n korte periode komt denk ik ook wel een beetje door het mooie weer..

Tot de volgende keer..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven