Moderator Mode & Beauty
maandag 26 mei 2008 om 23:43
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
vrijdag 3 april 2009 om 16:30
maandag 6 april 2009 om 11:00
http://www.viva.nl/ledenpagina?userid=simabeauty
Maakt reclame in het topic;
wenkbrouwen epileren,graag advies
Maakt reclame in het topic;
wenkbrouwen epileren,graag advies
dinsdag 7 april 2009 om 22:50
reclames en oproepje zijn verwijderd, dank!
dinsdag 7 april 2009 om 22:53
Het topic Nieuwe mensen ontmoeten in Nijmegen is verplaatst naar het prikbord.
woensdag 8 april 2009 om 19:42
modellen opleiding hairstyling gezocht! verplaatst naar het prikbord. (daar zag ik het verzoek, vandaar dat ik even hier inbreek.)
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
vrijdag 17 april 2009 om 15:43
zaterdag 18 april 2009 om 11:58
zaterdag 18 april 2009 om 23:58
De postings van Lizzysam zijn verwijderd.
zondag 19 april 2009 om 00:02
quote:GeorgieBrown schreef op 15 april 2009 @ 12:02:
Angel, waarschijnlijk had je 'm al gezien maar eh, GRATIS visagie en haarstyling kan naar 't prikbord denk ik.Is verplaatst.
Angel, waarschijnlijk had je 'm al gezien maar eh, GRATIS visagie en haarstyling kan naar 't prikbord denk ik.Is verplaatst.