Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
Hallo,

even een teken van leven. Maandag met Timo in het zh geweest en hij is weer verstopt. We gaan nu een heel traject in met laxeren, fysio en kleien met pedagogisch medewerker. Mijn handen dus best even vol.

Floortje slaapt al weer een aantal nachten zwaar klote dus energie raakt beetje op nu. Dus ga zo met boek in bad :-)

ADL; ik lees even goed bij als ik echt helder ben. Ben wel heel benieuwd !!

Miriam; wat heeeeeeeerlijk, gefeliciteerd !!!!
ADL, ik heb gereageerd op Hyves, hopelijk kun je er iets mee...sterkte meid!
ook ik heb een reactie gegeven op hyves...

en alles bijgelezen, ga nog even chillen (of ogen dicht doen) op de bank!
ADL sterkte, heb ook gereageerd.

Flodder wat een drama zeg, ik gun je zo wat rust tijdens die laatste weekjes. Ik hoop voor jou en natuurlijk ook voor Timo dat de behandeling snel aanslaat, wanneer mag hij ermee beginnen? Het zou voo jou wel prettig zijn als de behandeling klaar, of een heel eind in de goede richting, is wanneer jullie derde kindje komt. Nou sterkte meid en probeer je rust te pakken.

GB, lekker gechilled? Bij jou begint het ook op te schieten, laatste semester alweer, dat wordt aftellen!

Mirjam ook bij mij begint mijn buik weer zichtbaar te worden. het lijkt wel alsof ie zoiets heeft van oja daar waren we gebleven, bij jou ook al Stella? Ik hoop dat ik het toch tot de echo nog stil kan houden. Ik twijfel wel op mijn werk. Ik werk in een regioteam zeg maar en heb een clubje van 5 collega's. Omdat iedereen elders werkt zien we elkaar maar een keer pe maand en dat is aanstaande dinsdag. De volgende keer is pas 12 mei, zo lang kan en wil ik het niet voor me houden, dus ik denk dat ik mijn eigen collegaatjes alvast inlicht de 14e. Op de plekken waar ik werk kan het wel een week wachten. Vandaag lekker een mama dagje gehad, vooral vanmiddag was het in een keer weer superwarm relaxed! Morgen een half dagje werken en dan pasen, joepie!!
hyves is gelukt.

Flodder..wat vervelend allemaal voor jullie en je zoontje. Ik hoop echt dat je tussen door toch nog wat rust kunt vinden.

carianne..ik blijf voor je duimen meid !!!

hier nog steeds vreselijk moe en last van hoofdpijn al 4 dagen. De misselijkheid is de hele dag aanwezig maar nog te doen. Gelukkig mag ik klagen en ik hoop dat de nog niet zwangeren onder ons ook snel mogen klagen ;)

fijne paasdagen
gezellig pasen!
Floddertje: wat vervelend zeg van Timo, ik hoop voor hem dat het gauw aanslaat en dat je kleine meid ook weer lekker gaat slapen 's nachts. Op sommige momenten zul je wel denken pff dadelijk een derde.... haha.

Hoera: Nee volgens mij is er nog niks te zien qua buik, ja wat zwembanden hahaha. Heb je al een foto ben wel benieuwd op hyves? Ik weet nog niet wanneer ik het op mijn werk ga vertellen, eerst maar weer de echo afwachten. Hopelijk nu extra veel echo's, blijft erg leuk.

Miriam: he gelukt bij de hyves, gezellig. Balen van je misselijkheid en moeheid. Ik zou ook wel meer kwaaltjes willen hebben aan de ene kant want helemaal niks merken vind ik ook wel raar. Bij de beide jongens was ik wel misselijk en nu alleen vreselijk duizelig dus wie weet een meid hahaha.

Prinsess: Ik voel me verder goed, dus ik ga voor een goede echo.

Hier zit ik weer bij mijn ouders. Gisteren bij een vriendin in Rotterdam geweest met de trein en toen doorgereden met de trein naar eindhoven, waar mijn broertje me naar mijn ouders heeft gebracht. Ze wisten van niks dus die waren zeer verrast, wel lekker zo zonder kids.

Vandaag heb ik het mijn ouders verteld, ik had een kaartje op de post gedaan met op de voorkant een getekende opa en oma met een baby ertussen in en aan de binnenkant de tekst.

"Ik ben nu nog heel klein, maar ik ben er wel.

Sinterklaas vieren we dit jaar bij mijn papa, mama en mijn broers. En ik dat jullie dan lekker uitwaaien op Texel en wie weet mag ik mijn schoen wel zetten. Veel liefs ......"

Ze waren helemaal blij, mijn vader zei alleen oh leuk weer naar Texel die las de kaart maar half.

Bij de geboorte van Syb hebben ze de kraamweek doorgebracht op texel wij wonen 10 minuten lopen van de boot naar Texel. En kwamen ze elke dag op bezoek, dus dan leek het ons leuk als ze dat nu weer doen.

Ik ga nog even een dekbed naaien van Cars en dan lekker naar bed.

Veel liefs en Fijn Pasen
up
vrolijk pasen iedereen!

Ik kom helaas ook niet op hyves... wel jammer, sorry adl dat ik niet kan reageren.

Hier heerlijk genoten van het mooie weer. Kids lekker in een opblaasbadje in de tuin geweest. Baby deed lekker mee met pret maken in mijn buik! Ohhhh, ben al 8 kilo aangekomen in 21 weken. Ben ook wel wat ronder dan de vorige keren maar eet ook alles wat los en vast zit nu. Nou ja, straks maar flink borstvoeden en dan slinken die kilo's hoop ik wel weer.

ciao ciao
Vrolijk pasen! En: fingers crossed!
HE hallo, allemaal vrolijk pasen!

Flodder: hoe is het nu met Timo? En met jou, probeer wel je rust af en toe te pakken he???

Stella, ik herken dat wel dat je graag klachtjes wil hebben, maar als je straks je goed eecho hebt ben je blij dat je er zo doorheen kan wandelen toch? Leuk dat je het je ouders al hebt verteld. Maakt het weer wat "echter"he?

Hoera, hoe voel jij je? Stiekum wel leuk zo'n buikje toch?

Princess lekker belangrijk die kilo's dat is voor latere zorg toch? Heerlijk zo;n meeschommelende baby hahaha.

Car...voel je al iets??? Slaat nergens op, mara ik heb een goed gevoel voor je ....duimen!!!

Hier helaas geen goed nieuws; ben vandaag al ongi geworden. Voelde me ook echt naar, hoofdpijn, msselijk zere borsten noem maar op. Het kon gevoelsmatig dus echt 2 kanten op. Maar toen ik gister lage rugpijn kreeg dacht ik: ja hoor en inderdaad, net ongi geworden. Ik baal verschrikkelijk, maar ja, het zou wel erg mooi geweest zijn in 1x weer raak na de miskraam..... Heb geen idee hoe mijn cyclus loopt, wantdeze duurde 37 dagen, dus hou voorlopig maar NOD op 19 mei...

Fijne paasdagen allemaal!
Stella, das idd het voordeel van een miskraam, veel echo's! Heel leuk dat gedichtje voor sinterklaas en het lijkt me fijn om je ouders in de buurt te hebben tzt al is het maar voor de twee mannen.

Princess lekker in het badje buiten, het scheelt wel waar je woont, bij ons was het gister wel lekker, maar ook best bewolkt. En die kilo's dat komt vast allemaal goed straks. Mijn herstelwerkzaamheden staan gepland vanaf januari 2010! Dan ben ik ook echt klaar, voor zover we er nu over denken houden we het bij 3 kindjes.

Car we blijven duimen! duimduimduimduimduimduimduimduim

Mebi wat balen, maar aan de andere kant kun je nu wel weer wat meer vertrouwen op je cyclus, met een ovulatietest komt het hoop ik voor jou de volgende maand helemaal goed!

Wij hebben heerlijke paasdagen gehad tot nu toe. Vanochtend eitjes gezocht in de tuin, darana lekker de bossen in geweest en in de namiddag bij de schoonfamilie lekker gegeten. Morgen weer eitjes zoeken (we hebben nu een klein eitjes overschot hier) en dan naar mijn moeder lekker brunchen. Dus hoeven we zelf niets te doen, heerlijk!!!!

De hooikoorts is wat aan het afnemen, ik heb nu oogdruppels en medicijnen die bij zwangerschap mogen en het begint te verlichten gelukkig, want het was erg vermoeiend. Nou fijne paasavond en paasdag nog morgen,

liefs hoera
wat een rust hier....

car al tekenen? spannend hoor!!!
Iedereen fijne pasen gehad?

Prinsess: Tjee de kindjes al in een badje buiten daar is het hier echt te koud voor. Er staat hier een fris windje. Heb je al foto's van je buik ben wel benieuwd, heb je nog een keer geprobeerd om op de link te klikken, misschien kan ADL je uitnodigen.

Mebi: Balen dat je ongesteld bent geworden, wie weet deze ronde raak met een stapeltje ovulatietesten.

Car: en en?

Hoera: Kreeg net al een leuk kaartje van mijn ouders in de bus, een tekening van een zwangere vrouw van Keith Haring (http://www.keithharing.co ... ges/disneywarhol_p138.jpg) de afbeelding links boven.

Fijn dat je hooikoorts af neemt ik heb er gelukkig nog geen last van.

Hier eigenlijk niks bijzonders te melden alleen dat ik zo slap ben echt vreselijk, zo licht in mijn hoofd. Ik reed zondag weer terug met de trein ik voelde me zo ellendig, moest ik tot overmaat van ramp ook nog overgeven op zo'n smerig toilet., bah. Vandaag ook maar lekker niks gedaan lekker op de bank met een tijdschriftje.

Waar is iedereen?
Hoi allemaal,

Hier gaat het op en af.. Ik heb helaas mijn examens niet goed gemaakt, dus moet ik weer aan de studie (had ik al heel hard gedaan, maar kennelijk niet genoeg).. ik had voor beide een 5.. Ik baal(de) wel behoorlijk!

Verder nog geen tekenen, wel lage rugpijn, maar zou kunnen komen van het gras uit onze tuin halen, dat is best een zware klus. En tijdens Pasen heb ik gewoon lekker gegeten etc. Dus ik voel nog niet veel bijzonders eigenlijk.

Verder nog niet veel te melden, ben nu veel buiten in de tuin en van alles en nog wat aan het doen, vandaar dat ik vrij weinig aanwezig ben. Maar lees wel veel mee zo af en toe hoor!

Nou, blijf voor me duimen!

Liefs, Car.
Spannend Car, het kan alle kanten op. Ik heb ook echt getwijfeld, sommige symptonen staan voor allebei, dus tja...ik weet nu wel zeker dat het bij mij niet raak is. Het heeft doorgezet en flink ook. Ik hoop bij jou niet meid, gun het je echt heel erg! toch vind ik het dapper hoe jullie met de hele situatie omgaan hoor, petje af!

Stella balen dat je je zo slapjes voelt, maar ja hoort erbij he?

Neem je rust maar lekker en groene groenten, appelstroop en volkorenbrood eten hahaaha. (hoor mijn moeder praten).

Wat fijn dat je wat hebt gekregen voor je hooikoorts Hoera, je kan daar echt flink last van hebben! Ik heb meer last in juni, met die pluizen haha. Voel je je verder ok?

Hoe is het met de rest? nog bolle buikjes foto's?

Hier in mijn omgeving ook veel zwangeren op het moment, dus zie allemaal bollende buiken haha. Spannend hoor!

Stella en Hoera, bedankt voor de lieve bemoedigende woorden, maar afgelopen maand had ik ook ovulatietesten en ik voel mijn eisprong duidelijk. We waren ook " op tijd". Daarom had ik zoveel hoop.....Klinkt lullig om te zeggen maar ik ben 3x in 1x zwanger geraakt en maak me nu wel eens zorgen of het ons nog gegunt is...Maar ja kan ook mijn stemming zijn hoor, ben een beetje saggo...

Fijen dag meiden, genoiet van het mooie weer!
Stella, idd leuk plaatje! Wat erg kotsen in de wc van de trein bleh lijkt me erg goor. Tja die eerste drie maanden... maar wel goed dat er tekenen zijn!

Car, balen van je cijfers, het lijkt me ook wel were een hele klus om na al die weken de draad weer op te pakken, succes en ik ben nog steeds aan het duimen!

Mebi, toch blijven proberen hoor, je moet ook proberen om te tellen vanaf je eerste ongesteldheid naar de miskraam, al weet ik uit ervaring dat je er voor je gevoel al zooo lang mee bezig bent, succes en sterkte en ook voor jou duim ik dat het raak is deze ronde!

Flodder, al even niets gehoord, trek je het allemaal nog of wie weet ben je al wel aan het bevallen, zou zomaar kunnen!

Wij hebben een gezellige pasen gehad, helaas is hooikoorts weer helemaal terug, erg vermoeiend en het dringt de andere klachtjes naar de achtergrond. Ik heb veel minder eetlust dan normaal en voel me ook regelmatig weeig, dus ik hoop dat dit goeie tekens zijn, ben zelfs een kilo afgevallen (das dan weer mooi meegenomen). Ik ben wel erg aan het uitkijken naar de echo dinsdag, pas dan ben ik echt gerustgesteld, mag de hele wereld het weten en ga ik er echt van genieten!
Ben er wel hoor. Alleen even druk. Met Timo gaat het dankzij de nodige inspanning wel weer de goede kant op. Thuis dan. Nu hopen dat hij het op school en BSO ook weer oppikt !!

Kamertje ben ik aan het afmaken. Kan nu gaan inrichten (eindelijk). Verder is er in huis van alles nog wat er moet gebeuren dus druk druk.

Vanmorgen met Floortje naar theater geweest. Erg leuk !! Het peuterfestival. Een kennismaking met theater voor 2+. Heb Floortje daarna naar het kdv gebracht en Timo is op de BSO dus ik heb mijn handen vrij. Ga even een uurtje plat en dan aan de slag !! Ik hoef nu toch niet de zon in want ik krijg een zwangerschapsmasker .
Even ego hoor...

Allebei rotnieuws gehad op het werk. Bij ons gaat 1 van de 2 grote vestigingen dicht. Ze weten nog niet welke maar dat er mensen (wie?) uitgaan is zeker.

Bij manlief zijn er al 2 mensen ontslagen en er gaan er nog een aantal volgen. Ook nog niet zeker wie. En bovendien willen ze hem en collega's een dag per week minder laten werken (wtv). Scheelt een boel geld.

Dat wordt solliciteren voor ons allebei denk ik.

Mag ik even?

(en de nare bijkomstigheid is dat manlief gaat twijfelen of hij op deze manier wel een 3e kindje wil. De problemen die we nu met oudste dochter ervaren en allebei misschien zonder baan...) Ik snap het wel maar het is toch wel even slikken . We zijn er nog niet uit iig. Tenminste manlief niet, ik ben van mening dat zolang we allebei een baan hebben (vast of niet, die zekerheid heb je toch niet meer tegenwoordig) en we gewoon normaal kunnen rondkomen dat die 3e echt wel kan komen. De liefde voor (nog) een kindje is er toch wel! De laatste condooms zijn bijna op, ik heb al gezegd dat ik de verantwoordelijkheid bij manlief leg. Hij mag voor nieuwe condooms zorgen als hij echt nog niet wil , wil wachten.
Jeetje pff heftig ADL, alles lijkt een beetje tegelijk te komen he?

Kan je niet zo goed advies geven eerlijk gezegd, vind het wel goed dat jullie het er samen goed over hebben.

Weet niet zo goed wat te zeggen, maar als je hier iets kwijt wil, hou je vooral niet in hahah!

Sterkte meid!
ADL heftig zeg dat jullie alle twwe niet weten waar jullie aan toe zijn, ook ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Maar een derde kindje hoeft toch niet perse in de weg te staan, kinderen worden pas duur als ze straks naar school gaan en hobby's krijgen en tegen die tijd zal het allemaal wel weer wat beter gaan met de financiele zaken in de wereld.

Wij zijn heel erg van je gevoel volgen, en ook hier gaat het financieel niet zo best, maar vooral mijn vriend die is zo positief elk probleem lost zich wel weer op. Heel veel sterkte!! En ik duim heeeeel hard voor jullie dat jullie beide jullie baan kunnen houden.

Floddertje: wat leuk die peutervoorstelling ik zag dat die voorstelling hier in januari 2010 is. Fijn dat het met Timo ook weer de goede kant op gaat dat geeft je zelf ook meer rust. Ik dacht al je zal toch niet stiekum al bevallen zijn, haha. Het kan nu zomaar, raar idee weer he. En lekker met het kamertje bezig, altijd leuk om daar de laatste hand aan te leggen.

Hoera: Even afkloppen maar hier nog geen last van hooikoorts, maar het zal me niks verbazen als ik maandag weer aan het werk ben en dan last krijg. Hoe is het met je buikje al weer meer zichtbaar? Hier 's avonds een heel klein buikje. Ben ook zo benieuwd naar de echo.

Car: Balen van je examens, nu hopen dat je lekker zwanger kan studeren. Spannend weet je al iets, zit hier nog steeds te duimen.....

Hier verder vreseljk moe, duizelig en beetje misselijk zit mezelf gewoon in de weg. En heel benieuwd naar de echo volgende week.

Fijn weekend allemaal!!!!!
Nou Flodder, is alles klaar? En nu tijd voor jezelf hoor, het is nog maar even toch?

ADL wat moeilijk allemaal, kan me voorstellen dat je man gaat twijfelen, volgens mij hebben mannen dat toch eerder. Onzeker en hopelijk ontspringen jullie de dans. Ik hoop voor je dat er geen condooms bijkomen..sterkte iig ook met jullie meisje.

Stella, heb je er weer zin in om maandag naar je werk te gaan? Das wel snel gegaan zo'n maandje sabatical en ach als het goed is nog een maandje of 6 en dan heb je weer 16 weken 'verlof'.

Hier nog steeds volop last van hooikoorts, gelukkig regent het vandaag dus zal het misschien wat minder worden. Het is erg vermoeiend namelijk. Ik merk dat ik erg zenuwachtig ben voor dinsdag (echo), nog eventjes volhouden. Verder alles prima hoor, lekker bijna weekend en niets gepland, heerlijk!!!
Oja en Car....morgen Dday, toch? We duimen nog steeds!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven