VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
Gefeliciteerd Lien met je grote dochter! Drukke tijden en vervelend als je dan niet even kan bijtanken.

Herken het wel een beetje trouwens. Ik denk trouwens ook dat je beginnen met werken ermee te maken heeft. De eerste weken vreten energie.

Leuke slippers zag ik voorbij komen. Ik heb ook Birkenstocks besteld voor Apie. Schattig maatje 27 en dat is nog op de groei gekocht. Bescheiden voetje dus.

Vandaag lekker werkdagje gehad. Presentatie voorbereid, mooi plaatje geworden. Ik ga morgen de foto's op de weblog plaatsen, voor diegene die het leuk vinden om werk te zien: neem een kijkje!

Gefeliciteerd Drop met het behalen van je examen! Data die je voorstelt om af te spreken kan ik helaas niet: wij zitten dan in Frankrijk. Gek idee, al zo snel!
Dropje, zondag 14 juni ben ik jarig, dus dan kan ik niet

Nog geen idee of ik het al dan niet groot ga vieren, maar om nou op die dag tegen de kinderen en Millenium te zeggen dat ik er niet ben is ook wel een beetje suf.

Nathje, ben benieuwd naar je foto's, leuk!

Lien, idd., nieuwe baan is altijd even wennen, zeker als je zo lang niet hebt gewerkt. En BNJMN mag dan niet helemaal meer piepklein zijn, maar het blijft een baby en dan nog Nick en de zorgen/verdriet daarom heen, verbouwing die nog niet zo heel lang geleden was.. Logisch dat je batterij even niet helemaal zo opgeladen is als je gewend bent

Morrie, ik ben bij Nano en Mini rond de 8-9 maanden gestopt met kolven, voedde ze dan wel op niet-werkdagen en op werkdagen kregen ze zodra mijn voorraad op was een fles. Ging prima, tegen die tijd is je lichaam wel zo flexibel ingesteld op het bv geven dat dat lukt. Je zei al dat je amper merkte dat je vergeten was te kolven, maar als je het wel had gedaan of Knorrie wel gevoed had was het vast ook prima gegaan!
Jeetje, dat jullie al zo snel op vakantie gaan Morrie en Nathje! Ik moet nog steeds campings gaan zoeken...

Maat 27 is zeker bescheiden Nathje! maar dat zijn jouw voetjes natuurlijk ook...

Vanavond termijnecho gehad, er spartelt een 4cm groot wurm daarbinnen (en echt eentje maar ). Uitegerekende datum is bijgesteld van 13 november naar 5 november en daarmee ben ik vandaag precies 11 weken zwanger. Blijde berichten dus!

Groot Pebbeltje was ook zichtbaar opgelucht toen we het vertelden van de goede echo. En zei hij glimmend van trots: "ik dacht wel dat het goed zou zijn" en haalde een tekening uit zijn tas met daarop geschreven "lieve papa en mama gefeliciteerd met jullie kindje. groetjes van GP". Erg schattig!
Joehoe! Wat een blij nieuws Pebbles!

4 cm alweer Heerlijk meid!

Moest wel lachen om je voetje opmerking. Ik dacht heel even hoe weet Pebbles dat nou? Maar daar hebben wij het natuurlijk over gehad.

Snel he die vakantie? We hebben het retedruk dat ik de weken zie omvliegen en straks is het al juni!
Goed nieuws Pebbles, heel goed nieuws! Heb er toch wel even aan gedacht hoor vandaag, ineens is het dan toch spannend. Wauw, nu is het echt echt, je krijgt er een kindje bij!

Dropje, ik ben allebei die data op vakantie, wij gaan van 1 juni tot 28 juni naar la douce France.

Vandaag heb ik wel gekolfd, morgen ga ik niet kolven want hele dag een soort 'heidag'. Ga het denk ik zo nog ff doen, af en toe wel, af en toe niet. Mijn kolf recht loopt ook af over een week of 4, dan stop ik er helemaal mee en zie ik wel wat er gebeurd.

Ik dacht hetzelfde over het voetje van Apie icm de voeten van Nathje trouwens.
Joehee wat een goed bericht Peb! En wat een superlieve reactie van je zoon zeg

Lientje, van harte met je grote meid alweer Fijn dat ze zo blij was met haar kado. En zoals alle anderen zeggen, ben je nog maar net an het werk dus neem ook even de tijd om te acclimatiseren.

Nathje, birkenstocks voor meisjes zijn lief! Maar Apie is toch ook niet zo groot? Dan zijn haar voetjes precies goed

Vandaag ben ik wezen lunchen met ex-collegae en het was echt supermooi weer op het terras dus we hebben heerlijk in het zonnetje gekletst en gegeten. Verder wezen hardlopen en niets interessants te vertellen behalve dat ik het megadruk heb op mijn werk. Zit eraan te denken om tattoo op schouderblad groter te maken omdat ik m niet zo mooi meer vind. Misschien gooi ik er wel een grote draak overheen.
Volgens mij heb ik jouw tattoo nooit gezien Vrolijk. Wat heb je er nu op staan?
Tribal met een roosje erin, maar mag allemaal wel wat groter. Ik vind 'm zo saai.
Op de een of andere manier denk ik dat een grote tattoo (een mooie) jou heel mooi zal staan. Ik zie het wel voor me.
Pebbles, gefeliciteerd met goede echo. Fijn zeg!

Nathje, maat 27 is toch niet zo klein. Zen heeft maat 26 en die is toch een half jaar ouder?

Zootje heeft maat 28 en die is ruim 6.

Of hebben die van mij, gewoon minivoetjes?

Lien, gefelciteerd met je grote dochter!

En sterkte met het moe zijn.

Vrolijk, toevallig zat ik vandaag ook na te denken over een tattoo. Maar ik heb dan weer niks met draken.

Wind, alvast een fijn feestje gewenst, ik had natuurlijk al gezegd dat ik niet kom. Ga morgen een weekendje weg!

Dus allemaal een fijn weekend en tot volgende week!
Wind, bedenk me net dat wij nog niets afgesproken hebben voor zaterdag. Morgenavond maar even bellen dan? Morgen overdag ben ik de hele dag in overleg. Sms-en kan dan natuurlijk wel . Als jullie naar Lhof gaan dan geef ik Schorrie daar wel over bij de parkeerplaats, en als jullie niet gaan breng ik hem langs.
Veel plezier Ely! Jij gaat goed met al die weekendjes weg .

Jouw kinderen hebben best kleine voetjes volgens mij, of de mijne heeft grote . Schorrie heeft maat 29.

Hij hoeft niet zo groot, maar ik vind het wel erg mooi!

Dit vind ik wel een mooi formaat
quote:Morrie schreef op 16 april 2009 @ 22:26:

Veel plezier Ely! Jij gaat goed met al die weekendjes weg .

Jouw kinderen hebben best kleine voetjes volgens mij, of de mijne heeft grote . Schorrie heeft maat 29.Mormel heeft 27 en is 3 (wel lengte 104)
Ely, ik heb 2 tattoo's. 1 op bil en die is prima, maar die op rug is nu wel saai. Maar wil dus wel graag groter of erbij.
Meisjes, ik ga douchen en dan lekker op bed tv kijken. Truste!
sextet
Welterusten Vrolijk en anderen! Die tweede tattoo vind ik gaaaaaf! Ik ken een buikdanseres (niet dat ik haar persoonlijk ken, is een bekende uit de VS) die twee pauwen op haar buik en middenrif heeft laten tatoeëren, ook prachtig! Google maar eens op Sharon Kihara.

En Pebbles, wat fijn dat alles goed is zeg! Dat moet toch een hele opluchting zijn voor je!

Lien nog gefeliciteerd met dochter, en Nathje alvast met zoon! Ben niet meer zo druk met het sturen van kaartjes sinds de oude groepen niet meer toegankelijk zijn, sorry! Had het nergens opgeslagen en volgens mij hebben we geen nieuw overzicht meer, klopt dat?

Wind, alvast veeeel plezier met verjaardag, en Ely, heel fijn weekend meid! Leuk!
Even snel, want kom net terug van afscheidsetentje van voormalig afscheidshoofd.

Lien: gefeliciteerd met jarige dochter! En Pebbles met goede echo. Lieve reactie van GP hoor, erg attent.

Verder mooie tattoos vrolijk (ik vind de 1e het mooist). En hier zo te zien kinderen met kleine voetjes, want Boef draagt maat 27 en Schurk maat 22.

Ely: veel plezier op weekendje weg!

En Wind: je had mijn mailtje over zondag toch ook ontvangen he? Iig alvast een fijn feest toegewenst!

Zo, ik ga douchen en plat. Was me het dagje wel, ben moe.
Ohja en Drop gefeliciteerd met behaald examen! Knap hoor, hoe jij dat allemaal doet met werk, gezin, veel sporten, je hobby's en dan ook nog dit erbij. Petje af!
Dank je Athena! Ben nu voor het volgende examen aan het leren. Op zich vind ik het leren zelf geen moeilijke opgave, de materie vind ik interessant, alleen het tijd maken is inderdaad he moeilijkste euvel, moet af en toe ook slapen en zo.

Wil toch nog even met jullie de site www.sharonkihara.com delen, en dan doorklikken naar Gallery. Staan een paar erg mooie foto's van haar buik met pauw op. Als ik zoiets zie dan wil ik ook.

Heb trouwens nog heerlijk 5 km gelopen vanavond, het ging echt lekker, conditie is stukken beter aan het worden. En nu zit ik heel fout aan een dubbele whiskey met een cigarillo.... Al tijden niet meer gedaan en nu ineens onbedwingbare zin in, gek is dat.

Anyway, zo ook maar naar bed, morgen weer een werkdag!
Wow, pittige tattoo's zeg! Voor mezelf heb ik er helemaal niets mee, maar bij sommige mensen vind ik het wel passen. (diplomatiek he? ) Bij Drop d'r buikdanseres bijvoorbeeld wel. En eigenlijk kan ik het me bij Vrolijk ook wel voorstellen. Leuk bij je kittige roze Birckenstock slippertjes. Haha, nee hoor Vrolijk, ik meen het wel. Die combinatie van beetje hippe tuttigheid (als je begrijpt wat ik bedoel) met tattoo maakt het dan juist weer niet ordinair maar stoer.

GP leeft met maat 35 op grote voet, KP heeft met 5 jaar een ook niet onbescheiden maat 30. Maar GP zijn voeten waren toen ook al véél groter.
Dropje, niet dat je nu toch klaarten moet versturen, maar er staat wel een adressenlijst op LP hoor.
Apie heeft ook nog maatje 26, maat 27 was op de groei gekocht.

Vriendinnen van Apie hebben trouwens maat 30. Wat een verschillen he?

Foto's staan op de blog, Mille dus je kunt een blik werpen

Nu even boodschappen doen met Apie, ze heeft soep gekozen als avondeten dus maar het een en ander halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven