Dochter gaat meer met vriend om dan met mij(Geen OP)
donderdag 6 februari 2020 om 15:15
Loepen doet wonderen.

donderdag 6 februari 2020 om 15:16
Wen er maar vast aan, straks gaat ze samenwonen en dan doet ze alles met haar vriend. Kom op, dit meen je toch niet?? Je bent toch niet haar vriendin. Als je dit zou zeggen over je beste vriendin dan heb je nog een punt maar over je dochter?? Doe even normaal. En natuurlijk wordt het nooit meer zoals het was. Je dochter wordt ouder en maakt zich, geheel terecht, los van haar ouders. Ik hoop zo dat je dit niet tegen je dochter hebt gezegd.
donderdag 6 februari 2020 om 15:16
Ik voel mij zo leeg van binnen. Ik gun haar ook geluk, maar ik snap niet waarom ze opeens meer interesse in hem heeft dan in mij

donderdag 6 februari 2020 om 15:18
Waarom heb jij het nodig om in het centrum van de belangstelling te staan?lasloapollo27 schreef: ↑06-02-2020 15:16Ik voel mij zo leeg van binnen. Ik gun haar ook geluk, maar ik snap niet waarom ze opeens meer interesse in hem heeft dan in mij
donderdag 6 februari 2020 om 15:18
Ik weet diep in mijn hart dat het onvermijdelijk is, maar het gaat allemaal zo snel. Ik kan het nauwelijks verwerken.wolkie schreef: ↑06-02-2020 15:16Wen er maar vast aan, straks gaat ze samenwonen en dan doet ze alles met haar vriend. Kom op, dit meen je toch niet?? Je bent toch niet haar vriendin. Als je dit zou zeggen over je beste vriendin dan heb je nog een punt maar over je dochter?? Doe even normaal. En natuurlijk wordt het nooit meer zoals het was. Je dochter wordt ouder en maakt zich, geheel terecht, los van haar ouders. Ik hoop zo dat je dit niet tegen je dochter hebt gezegd.
donderdag 6 februari 2020 om 15:19
Hij zal wel een stuk leuker zijn dan jij bent.lasloapollo27 schreef: ↑06-02-2020 15:16Ik voel mij zo leeg van binnen. Ik gun haar ook geluk, maar ik snap niet waarom ze opeens meer interesse in hem heeft dan in mij

donderdag 6 februari 2020 om 15:19
Natuurlijk snap je dat wel maar je wilt het waarschijnlijk niet snappen. Wat je dochter doet is volkomen normaal en gezond.lasloapollo27 schreef: ↑06-02-2020 15:16Ik voel mij zo leeg van binnen. Ik gun haar ook geluk, maar ik snap niet waarom ze opeens meer interesse in hem heeft dan in mij

donderdag 6 februari 2020 om 15:20
Dat snap je niet? Hoe ben jij ooit met je man getrouwd dan? Jullie hebben jaren lang 1x per week gedate tot hij is ten huwelijk vroeg en toen zijn jullie bij je moeder ingetrokken?lasloapollo27 schreef: ↑06-02-2020 15:16Ik voel mij zo leeg van binnen. Ik gun haar ook geluk, maar ik snap niet waarom ze opeens meer interesse in hem heeft dan in mij
donderdag 6 februari 2020 om 15:22
Ze is toch 20? Best lang de tijd gehad om er aan te wennen. En als je zo door gaat gaat het waarschijnlijk nog veel sneller want als je je zo opstelt naar je dochter toe dan heb je dikke kans dat ze het huis gaat ontvluchten om uit de verstikking te komen. Zoek hulp, dit is niet normaal.lasloapollo27 schreef: ↑06-02-2020 15:18Ik weet diep in mijn hart dat het onvermijdelijk is, maar het gaat allemaal zo snel. Ik kan het nauwelijks verwerken.