UD oktober 2020
vrijdag 7 februari 2020 om 09:14
vrijdag 7 februari 2020 om 10:47
@ ga toch poetsen: Ik vind het ook super spannend, maar sta er wel nuchter in. Als het niet goed gaat, was er waarschijnlijk iets mis. Het komt voor mij waarschijnlijk wel doordat ik in ronde 1 zwanger geworden ben. Ik kan me voorstellen als we al wat bezig waren, dat het misschien nog wel spannender is. Ik had er niet echt op gerekend dat het zo snel zou lukken.
@ ActualNoodle: Wij hebben nog niets verteld aan familie of vrienden. Gaat ook zeker niet gebeuren tot na de eerste echo op 9 weken. Dat voelt voor mij niet goed. Ik heb zelf de voorkeur om te wachten tot 12 weken. Ik ben rond die tijd ook jarig, lijkt me een mooi verjaardagscadeau voor de familie.
Man is niet zo van het geheim houden, dus het zou kunnen dat we het toch voor 12 weken bekend gaan maken. Hij heeft in ieder geval gezegd dat hij het niet gaat ontkennen als iemand er naar vraagt. Ik weet nog niet wat ik daarvan denk. Hij heeft rationeel gewoon gelijk, maar mijn gevoel gaat heen en weer tussen, 'als ze het merken, dan is dat zo' en 'NEEEEE'. Dus eigenlijk hoop ik maar dat ze het niet merken
@ ActualNoodle: Wij hebben nog niets verteld aan familie of vrienden. Gaat ook zeker niet gebeuren tot na de eerste echo op 9 weken. Dat voelt voor mij niet goed. Ik heb zelf de voorkeur om te wachten tot 12 weken. Ik ben rond die tijd ook jarig, lijkt me een mooi verjaardagscadeau voor de familie.
Man is niet zo van het geheim houden, dus het zou kunnen dat we het toch voor 12 weken bekend gaan maken. Hij heeft in ieder geval gezegd dat hij het niet gaat ontkennen als iemand er naar vraagt. Ik weet nog niet wat ik daarvan denk. Hij heeft rationeel gewoon gelijk, maar mijn gevoel gaat heen en weer tussen, 'als ze het merken, dan is dat zo' en 'NEEEEE'. Dus eigenlijk hoop ik maar dat ze het niet merken
maandag 10 februari 2020 om 11:21
dinsdag 11 februari 2020 om 11:41
woensdag 12 februari 2020 om 09:31
Tuurlijk ! Gewoon lekker mee schrijven.ActualNoodle schreef: ↑11-02-2020 11:41Dat is leuk! Ik weet alleen mijn uitgerekende datum niet helemaal zeker. Ik kan er namelijk wat dagen vanaf zitten omdat mijn app mijn menstruatie had verschoven. Kan dus goed zijn dat ik in september uitgerekend ben. Is het wel oké als ik hem invul met 1 oktober?
Alvast bedankt![]()
Ik zit zelf ook op 2 oktober, kan zou maar dat ik straks ook wordt terug gezeg