Zwanger of niet
donderdag 13 februari 2020 om 07:43
Ik heb vanmorgen een early Action test gedaan. Zaterdag (hooguit zondag) is volgens mijn laatste cyclus mijn nod. Ik had de afgelopen dagen veel vage klachten, veel plassen, borsten die telkens stijf leken te worden (rare uitleg ik weet het) meer moe dan anders. Maar ik dacht kan natuurlijk ook een opkomend griepje of de drukte zijn..
Kan de foto helaas niet toevoegen maar er is een lichte streep te zien. Dus wel duidelijk genoeg om te zien.
Kan de foto helaas niet toevoegen maar er is een lichte streep te zien. Dus wel duidelijk genoeg om te zien.
donderdag 13 februari 2020 om 07:50
Een streep is een streep, dus nu ben je iig zwanger.
Kan wel zijn dat het niet blijft 'plakken' en je alsnog ongesteld wordt zaterdag of zondag (of nog een paar dagen daarna). Had je niet geweten dat je dan zwanger was, was je gewoon een paar dagen overtijd geweest. Nu maak je het voor jezelf beladen. Is voor mij de reden om nooit eerder dan een paar dagen na nod te testen.
Kan wel zijn dat het niet blijft 'plakken' en je alsnog ongesteld wordt zaterdag of zondag (of nog een paar dagen daarna). Had je niet geweten dat je dan zwanger was, was je gewoon een paar dagen overtijd geweest. Nu maak je het voor jezelf beladen. Is voor mij de reden om nooit eerder dan een paar dagen na nod te testen.
donderdag 13 februari 2020 om 17:00
Action early wilt nog wel eens vals positieve strepen geven.
Ik zou een ander merk proberen, als de action early echt positief was, zou dit ook te zien moeten zijn met een ander merk.
Voor de zekerheid zou ik wel wachten tot het weekend met testen, dan zou de streep, indien positief, zeker donkerder moeten zijn.
Ik zou een ander merk proberen, als de action early echt positief was, zou dit ook te zien moeten zijn met een ander merk.
Voor de zekerheid zou ik wel wachten tot het weekend met testen, dan zou de streep, indien positief, zeker donkerder moeten zijn.
donderdag 13 februari 2020 om 20:12
Nee, de Early testen van Action zijn notoir onbetrouwbaar, google maar eens. Ik vind jou wat overdreven, ook nu weer in je reactie. Je doet - weer - erg onaardig tegen mensen die je proberen te waarschuwen dat je jezelf op deze manier veel stress bezorgt.xxonzeker08 schreef: ↑13-02-2020 19:58Beetje rare reactie.. overdreven ook.
Ben nu een paar dagen voor nod zo vroeg is dat niet.
Vorige maand was de test wit dus overduidelijk. Nu een streep dus dat wil wel wat zeggen niet.
donderdag 13 februari 2020 om 22:59
Nou dit dus. Je bent er behoorlijk obsessief mee bezig, TO