Napraattopic deel 125
maandag 27 januari 2020 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 21 februari 2020 om 09:09
Ik weet niet of het alleen dat was. Misschien de druppel.Th∅rdis schreef: ↑21-02-2020 09:07Het is een forum. Dat je iemand niet vergeeft die met een dronken kop je kind heeft doodgereden snap ik. Maar een discussie op een forum waar je zelf bepaald niet chique in bent gebleven als onvergeeflijk bestempelen dan is het allemaal wel wat uit verhouding wat mij betreft
vrijdag 21 februari 2020 om 09:12
Mee eens. Het zijn letters op een schermpje van mensen die je helegaar niet kent.Th∅rdis schreef: ↑21-02-2020 09:07Het is een forum. Dat je iemand niet vergeeft die met een dronken kop je kind heeft doodgereden snap ik. Maar een discussie op een forum waar je zelf bepaald niet chique in bent gebleven als onvergeeflijk bestempelen dan is het allemaal wel wat uit verhouding wat mij betreft
Als je het schermpje wegklikt, is alles poef weg.
Geen bijzonderheden

vrijdag 21 februari 2020 om 09:13
vrijdag 21 februari 2020 om 09:15
Dat is geen sneer op de man hè?
Die stafjes moeten eens uit de anonimiteit. Dat zal ze leren!
Moet je eens kijken hoeveel minder er dan gestaft wordt want ze zijn laf en dat je zelf je eigen fitties kunt regelen. Net zoals vroeger, toen dit forum veel leuker was.
Geen bijzonderheden
vrijdag 21 februari 2020 om 09:15
Shifty zegt daar wel degelijk dat een naam als Tokkie net zoiets is als Hitler heten, als je van zo'n naam last ondervindt moet je niet 'in de slachtofferrol' gaan maar je naam veranderen.Marana schreef: ↑21-02-2020 06:58Ik heb destijds ook alles meegelezen en dit was heel duidelijk niet wat er toen bedoeld werd door Shifty. Wat overigens nog terug te lezen is, er zijn van hem geen Posts gewist.
overig/napraattopic-deel-124/list_messages/455297/65
Ik kon me voorstellen dat enkele (m.i. terecht respectvolle) reacties op PJK's familie-onthullingen het lontje bij Woef ontstoken. Maar dat weet ik natuurlijk niet, kan ook een andere aanleiding hebben gehad. Dus misschien had ik dit stukje beter weg kunnen laten.
Feit blijft, dat ik lees dat Woef hier in napraat uitlegde waarom sommigen hun naam willen behouden, uit respect voor familiegeschiedenis (even in mijn eigen woorden: ze wilden ons, als bevolkingsgroep, van de kaart vegen maar kijk, we zijn er nog want onze naam leeft voort). Waar ze haar eigen familiegeschiedenis als voorbeeld bij aanhaalde. Waar ze van Shifty een reactie op kreeg met woorden als mafklapper, pilletje en hij trok het blijkbaar ook nog even persoonlijk naar zich toe dat ze hem niet lastig moest vallen.
Dat je iemand dat niet zomaar vergeeft, begrijp ik echt heel erg goed.
Er zijn van Shifty wel degelijk posts weggehaald, dat zie je in die gelinkte discussie op np. En die posts van gisteren hier op np van hem zijn ook verdwenen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

vrijdag 21 februari 2020 om 09:20