Proost!

18-04-2009 17:29 1450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toegegeven aan de verleiding....wie ook?

Bent gij een geheelonthouder?

Totaal aantal stemmen: 51

Ja hoor, ik onthoud mij geheel van alles (12%)
Ja hoor, ik vergeet in het geheel niks (12%)
Neen, ik onthoud mij van niks (27%)
Neen, ik vergeet alles (8%)
Neen, want ik weet niet wat het is (2%)
Half, ik onthoud mij van sommige dingen (22%)
Hips....een wat...hik....? (18%)
Ja ik ook de fles is open,ik kon de verleiding niet meer weerstaan.

Een pratende fles rosé in de koelkast nou zeg daar maar eens nee tegen..

PROOST.!!!
Zijn droge witte neefje zit nu tevreden sweet little nothings in mijn oor te fluisteren omdat ie uit de fles mocht en in mijn glas.
Heerlijk hè dat de geest na urenlang zeuren eindelijk uit de fles is..

Ik ga zo maar even wat pannenkoeken bakken voor iets hartigs bij die fles..
Mijn fles vraagt om pasta. Beetje veeleisende fles zeg!
Ja zeg heeej die fles van jou moet nu niet denken dat hij helemaal de baas is zeg,hij mag blij zijn dat jij hem leeg wil drinken
Nou, die fles heeft nog geluk dat ik het met m eens ben, maar anders.... Ik ga toch verdorie mij niet een beetje laten dicteren zeg! Tssssk....
Hey, we hebben een geheelonthouder in ons midden! Vertel eens wat meer Anonieme Geheelonthouder. Waarom, hoezo, kan dat, is dat leuk, word je daar blij van?
tsssssk die fles begint verdomd veel op een man te lijken
Nogal he? Nu issie nog lekker, maar straks ben ik er beroerd van en word ik misselijk als ik er aan denk.... Net een kerel dus!
Aha hier zitten jullie te zuipen.............

Oké ik trek alvast een pot bier open en doe mee.
quote:minny schreef op 18 april 2009 @ 17:47:

Nogal he? Nu issie nog lekker, maar straks ben ik er beroerd van en word ik misselijk als ik er aan denk.... Net een kerel dus!Nou idd in het begin zijn ze heel aandoenlijk net alsof je een lieve puppy uit het nest in huis haalt maar na een tijdje nemen ze alle ruimte in beslag en kun je ze niet met goed fatsoen ergens mee naartoe nemen.
Hey Elle! Proost!

Ja, net een puppy idd. En dan ineens worden het incontinente oude honden, die te pas en te onpas overal over zeiken...
En dan vooral te onpas Min en dat is nog het ergste van alles.
Een vrouw zou er goed aan doen om eerst eens goed na te denken wat ze eigenlijk in huis haalt.

Ik bedoel als je een hond neemt dan denk je toch ook eerst na?
Komt ie uit een goed nest, issie niet doorgefokt, heeft ie alle inentingen gehad, issie zindelijk, kan hij met kinderen omgaan, issie opgevoed, bijt ie weleens.... Dat zijn toch dingen die je je moet afvragen voordat je een man in huis haalt ja.
quote:minny schreef op 18 april 2009 @ 18:01:

Komt ie uit een goed nest, issie niet doorgefokt, heeft ie alle inentingen gehad, issie zindelijk, kan hij met kinderen omgaan, issie opgevoed, bijt ie weleens.... Dat zijn toch dingen die je je moet afvragen voordat je een man in huis haalt ja.Idd en bij de meesten zal je dan zien dat de weegschaal negatief uitslaat..
Eigenlijk zou je ze 3 jaar op zicht moeten krijgen. Bevalt het niet, dan zonder gezeur weer terugsturen, geen discussie mogelijk. Tussentijds terugsturen is uiteraard ook een mogelijkheid.
Om 10u 's morgens al...

Kan mij nog een ontbijtje met koffie met wat Russische ouwe besjes herinneren, was voor tienen al aardig bezopen (vodka in de koffie, he).

Maar het is zoooo unlike Minny hoor, dit. Tsk.
Ja, dit had je natuurlijk nooit van mij verwacht he Digi? Ben je nu heel erg teleurgesteld in mij?
Maar ik ben helegaar niet om 10 uur 's morgens al begonnen hoor, toen lag ik er net in
Ik trek er nog eentje open, op een been kun je niet lopen hè?
Ik vind dit topic een slechte zaak. Dit is gewoon alcoholpromotie en dat is slecht voor de moraal en voor de lever. Verfoeilijk, dit gedrag.

*drukt bij iedereen op meldknop*
Hoor haar met heur alcoholprobleem
Aha, dus Digi is de geheelonthouder. Ik had al zo'n vermoeden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven