Liefde over?!

02-03-2020 15:16 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
C
anoniem_396156 wijzigde dit bericht op 02-03-2020 17:56
0.00% gewijzigd
Wat doen jullie dan samen?

Eten
T.v. kijken
Seksen
Slapen
Repeat

?
Klinkt als een saaie relatie zo. Ga samen avond poolen, x uit eten, wandelingen doen, weekendje weg, avondje hotel, sauna/wellness.

Ik zou snel uitgekeken zijn als mijn man alleen maar wil bankhangen en geen actie wil ondernemen en leuke dingen samen wil doen. Wellicht vind je vriend dit ook een beetje saai worden allemaal.
8,5 jaar samen en nog niet weten waar je samen blij van wordt?
Misschien toch verstandig van je vriend om te stoppen zodat je eerst allebei kunt kijken waar je zelf blij van wordt, voordat je een ander een gaan vermaken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik zou het samenwonen nog maar even uitstellen? Is het een koop of huurhuis en op wiens naam staat het?
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 02-03-2020 16:09
1.98% gewijzigd
plantiful schreef:
02-03-2020 15:44
Klinkt als een saaie relatie zo. Ga samen avond poolen, x uit eten, wandelingen doen, weekendje weg, avondje hotel, sauna/wellness.

Ik zou snel uitgekeken zijn als mijn man alleen maar wil bankhangen en geen actie wil ondernemen en leuke dingen samen wil doen. Wellicht vind je vriend dit ook een beetje saai worden allemaal.
Maar dat jij dat saai vindt, betekent niet dat een ander dat ook vindt toch? Bijna alles wat je opnoemt vind ik bijv. helemaal niks, behalve uit eten gaan. Als ik TO was zou ik gewoon een goed gesprek aan gaan.
Jullie huis is bijna af en dan gaan jullie samenwonen.
Hoe wonen jullie nu? Zelfstandig of nog bij ouders?
Jullie schema is erg saai. Het zou beter zijn ook dingen te doen los van elkaar.
Ik ben een stuk ouder en al lang ziek. Mijn schema ziet er, buiten werk, hetzelfde uit....
vanlippebiesterveld schreef:
02-03-2020 15:52
Jullie huis is bijna af en dan gaan jullie samenwonen.
Hoe wonen jullie nu? Zelfstandig of nog bij ouders?
Jullie schema is erg saai. Het zou beter zijn ook dingen te doen los van elkaar.
Ik ben een stuk ouder en al lang ziek. Mijn schema ziet er, buiten werk, hetzelfde uit....
Wij wonen allebei nog bij onze ouders.
Natuurlijk gaan wij wel eens uit eten, of maken wij een wandeling.
Wij doen juist ook heel veel los van elkaar.
Maar bedankt.
Werken jullie? Sporten jullie? Hebben jullie gezamenlijke hobbies?

Ik heb (goddank) een lat relatie en wij komen altijd tijd te kort. Afspreken met vrienden voor borrels of etentjes, culturele uitstapjes, dat soort dingen maar we besteden ook gewoon veel tijd samen, lekker kletsen, muziek luisteren, whisky proeven, seks...

Hoe je goed communiceert? Nou, vertel, hoe communiceren jullie nu en waar lopen jullie tegenaan? Het is een beetje lastig tips geven zo.

Ik vind het overigens wel een beetje kinderachtig van hem om bezopen te vertellen dat hij je niet meer mot. Knap je daar niet gigantisch op af?
Ik denk dat het belangrijk is dat jullie goed met elkaar in gesprek gaan.
Zeker bij relaties die zo jong starten is de kans op uit elkaar groeien groot.
Maar hij kan ook koudwatervrees hebben voor het samenwonen, bijv.
Dat er iets speelt (onderhuids) lijkt me wel: anders doet hij zo’n uitspraken niet.
De chemie van verliefdheid duurt max 2 jaar daarna is het houden van.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hebben jullie gezamenlijke vrienden? Avondjes met gezamenlijke vrienden zijn hier ook altijd erg gezellig naast onze privé tijd met eigen vrienden.

Uit eten, bios pakken op zondag middag, zwemmen wandelen met een lunch onderweg gezellig samen naar een concert, festival doen ect ga er gewoon lekker op uit samen
where ever you go, go with your heart
Dronken mensen spreken de waarheid toch?
Ja en?
jullie waren jong toen je verkering kreeg, samen volwassen geworden
allebei erg veranderd. Het is heel fijn, om zonder hem, de volgende stappen te zetten.
Het leven is te leuk voor sleur op je 25e
plantiful schreef:
02-03-2020 15:44

Deed ik samen met mijn vrouw, 2 keer per ook nog op vakantie, concerten, elfia maar nee dat allemaal was niet genoeg. Nu ben ik dus weer alleen en ga lekker heerlijk alleen verder met al het bovenstaande.

Mijn ex vrouw nu dus, heeft dat bovenstaande dus niet. Want geen geld voor, partner alimentatie gaat ook maar tot zover.
fietsen varen vrouwelijk doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven