Eerste date

05-03-2020 20:41 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week eerste date gehad in een voor mij onbekende stad maar met een héle leuke vent. Date was ook erg geslaagd, vonden we allebei!

Alleen hadden we de auto niet op dezelfde plek staan maar een behoorlijk eind uit elkaar. Hij is niet meegelopen naar mijn auto/parkeerplaats en ergens viel me dit toch een beetje tegen... of ik ben gewoon een aansteller? 😅 Ben benieuwd hoe anderen hier naar kijken....
haaaerstra74 wijzigde dit bericht op 05-03-2020 20:51
24.13% gewijzigd
Het is me wat
haaaerstra74 schreef:
05-03-2020 20:41
Dit viel me best een beetje tegen of ben ik nu een enorme aansteller? ;-)

Een goede wijsheid is om te beseffen dat iedereen verschillend is en andere normen, waarden en wensen heeft. Dus wat de een normaal vindt, vindt een ander misschien helemaal niks. Als wij jou allemaal een aansteller vinden, dan maakt dat helemaal niet uit want wij zijn jou niet. Als wij jou geen aansteller vinden, dan maakt dat ook niet uit want wij zijn niet jouw date. Volg je eigen gevoel en als jij het niet leuk vond, dan mag dat.
Ik snap je wel TO, hoffelijk is het niet. Wat is 'een stukje uit elkaar?' Praten we over meer dan 1 km?
Het is niet heel hoffelijk, in dusverre begrijp ik je gevoel. Maar misschien wilde hij (nog) niet intiem zijn en niet ongemakkelijk op een donkere parkeerplaats helemaal alleen met jou staan?

Ik zou het even laten rusten en als er meer dingen zijn waar jij je niet in kunt vinden, dan heb je een aantal leuke dates gehad en that's it.
Ik zou het overdreven vinden als iemand zou meelopen naar mn auto.
Ben jij wel met hem meegelopen?
Hij liep ook niet mee toen jij vroeg: "Loop je anders nog even met me op naar mijn auto? "
Of had hij het moeten aanvoelen...?
Uh waarom zou hij mee moeten lopen naar jouw auto als die van hem elders staat?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Betty_Slocombe schreef:
05-03-2020 21:06
Ben jij wel met hem meegelopen?
Dat zou wel zo gezellig zijn en dan kon hij TO met zijn auto afzetten bij haar auto.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dit zou mij totaal niet uitmaken.
Het zou mij ook niet uitmaken. Lijkt mij juist fijn, geen ongemakkelijk “ik ga nu in de auto stappen”-moment.
Oudblond schreef:
05-03-2020 21:18
Dat zou wel zo gezellig zijn en dan kon hij TO met zijn auto afzetten bij haar auto.
Ja, precies. Zulke dingen deed mijn man altijd toen wij nog verkering hadden, maar we hadden geen auto maar een fiets. Misschien maakt dat verschil.
Ik vind het ook niet hoffelijk
Ik zou me hier echt niet druk om kunnen maken, zou het zelfs overdreven vinden.
Was het diep in de nacht? Of over dag/ avond?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik snap het niet. Stond je auto in een gevaarlijke buurt? Maar dan ben je toch ook alleen naar de plaats van afspraak gestapt?
Iets typisch NL misschien?
Mensen verschillen. Zou me hier niet druk over kunnen maken. Zou het juist een beetje ouderwets vinden en er niet op zitten wachten.

Leuke mannen zijn zeldzaam, geen problemen maken die er niet zijn!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Bij een geslaagde date zou me hier al helemaal niet druk om maken. Als het nou de hele avond een hork was en je dan ook nog eens niet aanbood om mee te lopen, wat je bij een hork natuurlijk afslaat, dan was het wat anders. Maar na een leuke avond zou dit niet iets zijn waar ik over zou vallen.
Feministen willen dat niet, die kunnen makkelijk alles alleen.
Ik snap het ook niet? Wat is nu precies het probleem? Het is toch gewoon veilig in Nederland. En als dat in die buurt niet het geval is, had je daar van te voren zelf een oplossing voor moeten bedenken.
Ik vind het ook een beetje tegenvallen dat je niet meer hebt gereageerd.
Ik vind ik ook niet hoffelijk. Ik had laatst ongeveer hetzelfde. Date liet mij alleen in donker naar de metro lopen terwijl hij de andere kant uit fietste. Overigens wel vanaf het punt dat hij ook daadwerkelijk de andere kant op moest. Minpuntje. Maar idd, hij kan ook nog niet weten dat ik dat nou juist heel erg waardeer, terwijl, zie ook reacties hierboven, anderen het overdreven vinden. Even verder leren kennen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven