Eerste date
donderdag 5 maart 2020 om 20:41
Vorige week eerste date gehad in een voor mij onbekende stad maar met een héle leuke vent. Date was ook erg geslaagd, vonden we allebei!
Alleen hadden we de auto niet op dezelfde plek staan maar een behoorlijk eind uit elkaar. Hij is niet meegelopen naar mijn auto/parkeerplaats en ergens viel me dit toch een beetje tegen... of ik ben gewoon een aansteller?
Ben benieuwd hoe anderen hier naar kijken....
Alleen hadden we de auto niet op dezelfde plek staan maar een behoorlijk eind uit elkaar. Hij is niet meegelopen naar mijn auto/parkeerplaats en ergens viel me dit toch een beetje tegen... of ik ben gewoon een aansteller?
haaaerstra74 wijzigde dit bericht op 05-03-2020 20:51
24.13% gewijzigd
donderdag 5 maart 2020 om 20:45
haaaerstra74 schreef: ↑05-03-2020 20:41Dit viel me best een beetje tegen of ben ik nu een enorme aansteller?![]()
Een goede wijsheid is om te beseffen dat iedereen verschillend is en andere normen, waarden en wensen heeft. Dus wat de een normaal vindt, vindt een ander misschien helemaal niks. Als wij jou allemaal een aansteller vinden, dan maakt dat helemaal niet uit want wij zijn jou niet. Als wij jou geen aansteller vinden, dan maakt dat ook niet uit want wij zijn niet jouw date. Volg je eigen gevoel en als jij het niet leuk vond, dan mag dat.
donderdag 5 maart 2020 om 20:48
Het is niet heel hoffelijk, in dusverre begrijp ik je gevoel. Maar misschien wilde hij (nog) niet intiem zijn en niet ongemakkelijk op een donkere parkeerplaats helemaal alleen met jou staan?
Ik zou het even laten rusten en als er meer dingen zijn waar jij je niet in kunt vinden, dan heb je een aantal leuke dates gehad en that's it.
Ik zou het even laten rusten en als er meer dingen zijn waar jij je niet in kunt vinden, dan heb je een aantal leuke dates gehad en that's it.
donderdag 5 maart 2020 om 21:18
Dat zou wel zo gezellig zijn en dan kon hij TO met zijn auto afzetten bij haar auto.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 5 maart 2020 om 21:37
vrijdag 6 maart 2020 om 06:06
vrijdag 6 maart 2020 om 08:34
vrijdag 6 maart 2020 om 16:38
Ik vind ik ook niet hoffelijk. Ik had laatst ongeveer hetzelfde. Date liet mij alleen in donker naar de metro lopen terwijl hij de andere kant uit fietste. Overigens wel vanaf het punt dat hij ook daadwerkelijk de andere kant op moest. Minpuntje. Maar idd, hij kan ook nog niet weten dat ik dat nou juist heel erg waardeer, terwijl, zie ook reacties hierboven, anderen het overdreven vinden. Even verder leren kennen