Partner contact met een ander
dinsdag 10 maart 2020 om 20:22
Hallo allemaal,
Dit is overigens mijn eerste bericht op dit forum want ik moet wat kwijt.
Ik heb al 6 jaar een relatie met de vader van mijn kind. We hebben beide veel meegemaakt wat ons ook gevormd heeft.
Ik werk en mijn partner zit in de ziektewet.
Door veel stress ben ik ook een tijdje depressief geweest. Hij heeft me wel bijgestaan.
Afgelopen tijd merkte ik dat hij heel stiekem deed, wegdraaien van mij als hij op zijn telefoon zat, zijn telefoon verstoppen.
Iets kloptte niet dacht ik.
En ja hoor, ik zag dat hij met een 10 jaar oudere vrouw zat te chatten en ook veel seksuele dingen bespraken.
Sjongejonge wat een pijn in mijn hart.
Ik heb hem ermee geconfronteerd en hij gaf aan dat dit zijn uitlaatklep was. Hij heeft geen familie of vrienden in de buurt omdat we naar de andere kant van het land zijn verhuisd en spreekt ook bijna niemand meer.
Ook zei hij dat hij niet veel liefde van me kreeg. Dat kwam meerendeels door mijn depressie. Ik heb het hem vergeven en gezegd dat ik hem zal laten zien dat ik van hem hou en omdat hij juist niemand om zich heen heeft mocht hij wel doorpraten maar geen seksuele gepraat meer.
En het ging goed tussen ons, supergoed tot dat ik ineens weer een raar gevoel in mijn onderbuik kreeg.
Hij was niet gestopt ermee. Ik las dat hij naar die andere vrouw had geschreven dat hij "het jammer vond dat ze ongesteld was anders was hij allang naar haar toe gegaan". Ik brak.
Ik heb hem gezegd dat de relatie niet meer hoefde voor mij. Hij was boos. Hij zei me dat hij heel lang moest smeken voor liefde bij me en dat ik hem nu op deze fout aanpak. Ik stak een mes in zn rug volgens hem en draaide het nog een paar keer om.
Het is overigens niet de eerste keer dat hij met andere vrouwen sprak in onze relatie heeft hij toegegeven.
Hij is nooit fysiek vreemdgegaan volgens hem. En hij zegt dat hij het ook niet wilt.
Ook zei hij dat ik niet in zijn telefoon moest gaan omdat ik sowieso "dingen" zou vinden.
Ik weet het echt niet meer. Ik weet niet of ik nou wel of niet bij hem moet blijven, ik weet niet eens of ik van hem hou.
Ik heb alleen maar verdriet.
Ik dacht dat ik oud zou worden met hem en ik wil ook niet dat mijn kind opgroeid zonder 1 van zijn ouders.
Wat zouden jullie in deze situatie doen?
Dit is overigens mijn eerste bericht op dit forum want ik moet wat kwijt.
Ik heb al 6 jaar een relatie met de vader van mijn kind. We hebben beide veel meegemaakt wat ons ook gevormd heeft.
Ik werk en mijn partner zit in de ziektewet.
Door veel stress ben ik ook een tijdje depressief geweest. Hij heeft me wel bijgestaan.
Afgelopen tijd merkte ik dat hij heel stiekem deed, wegdraaien van mij als hij op zijn telefoon zat, zijn telefoon verstoppen.
Iets kloptte niet dacht ik.
En ja hoor, ik zag dat hij met een 10 jaar oudere vrouw zat te chatten en ook veel seksuele dingen bespraken.
Sjongejonge wat een pijn in mijn hart.
Ik heb hem ermee geconfronteerd en hij gaf aan dat dit zijn uitlaatklep was. Hij heeft geen familie of vrienden in de buurt omdat we naar de andere kant van het land zijn verhuisd en spreekt ook bijna niemand meer.
Ook zei hij dat hij niet veel liefde van me kreeg. Dat kwam meerendeels door mijn depressie. Ik heb het hem vergeven en gezegd dat ik hem zal laten zien dat ik van hem hou en omdat hij juist niemand om zich heen heeft mocht hij wel doorpraten maar geen seksuele gepraat meer.
En het ging goed tussen ons, supergoed tot dat ik ineens weer een raar gevoel in mijn onderbuik kreeg.
Hij was niet gestopt ermee. Ik las dat hij naar die andere vrouw had geschreven dat hij "het jammer vond dat ze ongesteld was anders was hij allang naar haar toe gegaan". Ik brak.
Ik heb hem gezegd dat de relatie niet meer hoefde voor mij. Hij was boos. Hij zei me dat hij heel lang moest smeken voor liefde bij me en dat ik hem nu op deze fout aanpak. Ik stak een mes in zn rug volgens hem en draaide het nog een paar keer om.
Het is overigens niet de eerste keer dat hij met andere vrouwen sprak in onze relatie heeft hij toegegeven.
Hij is nooit fysiek vreemdgegaan volgens hem. En hij zegt dat hij het ook niet wilt.
Ook zei hij dat ik niet in zijn telefoon moest gaan omdat ik sowieso "dingen" zou vinden.
Ik weet het echt niet meer. Ik weet niet of ik nou wel of niet bij hem moet blijven, ik weet niet eens of ik van hem hou.
Ik heb alleen maar verdriet.
Ik dacht dat ik oud zou worden met hem en ik wil ook niet dat mijn kind opgroeid zonder 1 van zijn ouders.
Wat zouden jullie in deze situatie doen?
dinsdag 10 maart 2020 om 22:21
Hem met zijn spullen buiten zetten. Als hij zo graag wilt praten met oudere vrouwen kan hij vast wel bij zijn moeder terecht op de bank toch? Familie en kennissen wonen allemaal ver weg maar wel via internet vrouwen zoeken jaja. Het ergste is dat hij de waarheid zo omdraait dat jij de schuld krijgt!
dinsdag 10 maart 2020 om 22:55
Ja, misschien staat er wel een pot met goud aan het einde van de regenboog en staat er een eenhoorn klaar om je er naar toe te brengen. Hij kan ook praten.
Of, heel misschien wordt TO in de maling genomen houdt haar vriend geen rekening met haar en hun kind. Waarom zou hij zeggen dat hij het jammer vindt dat die andere vriendin ongesteld is? Overigens snap ik TO ook niet dat ze het goed vind als het maar niet seksueel is. Zo betrap je hem. Hij had anders niemand? Dat heeft hij je mooi wijs gemaakt. Eigenlijk is hij zielig. Alleen heel anders dan TO denkt.
dinsdag 10 maart 2020 om 23:28
Oh wauw, dat is wel een heel absurde draai die hij er aan geeft, het ligt dus buiten zijn verantwoordelijkheid en alles ligt aan jou. Ik kan me goed voorstellen dat je een enorm veel verdriet doet omdat je afscheid moet nemen van het plaatje wat je voor je had. Je hebt het geprobeerd maar hij is een man die je afbreekt, stukje voor stukje, tot je gelooft dat het allemaal jouw schuld is. Ik vind het oprecht zo rot voor je
woensdag 11 maart 2020 om 07:20
Nog knapper dat ze het geloofd. Echt laat deze man gaan.... Toch van de pot gerukt al dat geheime gedoe en gelieg. Of die dan wel meer liefde van jou krijgt.viva-amber schreef: ↑11-03-2020 06:47Wel knap dat hij iets fout doet en jou wijsmaakt dat het door jou komt.
woensdag 11 maart 2020 om 07:47
Dit.
Je geeft geen goed voorbeeld aan je kind als je blijft bij een partner die tegen je liegt, je schuldgevoelens aanpraat terwijl hij duidelijk in de fout is en je pijn doet. Hij is nog niet fysiek vreemdgegaan, maar dat zal wel gebeuren als je in deze relatie blijft.
woensdag 11 maart 2020 om 07:49
Zij kan gezellig komen mee schrijven in het gaslight topic.
Voor iemand die ziek is heeft je man een hoop energie en tijd over om de verkeerde dingen te doen. Hij is volwassen en hij is verantwoordelijk voor zijn slechte gedrag en niemand anders.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 12 maart 2020 om 19:01
vrijdag 13 maart 2020 om 07:51
Ik denk dat de relatietherapie niet zal helpen. Hij lijkt geen spijt te hebben en door het zeggen dat je niet meer in zijn telefoon moet kijken, omdat je sowieso dingen zal vinden, geeft hij precies aan ermee willen doorgaan. Hij zal alleen willen dat jij accepteert dat hij over je grenzen heen gaat en dus (seksuele) contact met andere vrouwen blijft houden.
Eer aan jezelf houden en je eigen geluk zoeken is het beste, ja.
vrijdag 13 maart 2020 om 08:12
Ik denk dat hij de basis van jullie relatie kapot heeft gemaakt. Door te liegen. Kun je hem ooit nog op zijn woord vertrouwen? Ik denk het niet. Voor mij zou het dus klaar zijn.
Voor jullie kindje zou ik wel proberen zoveel mogelijk drama achterwege te laten. Uit je emoties bij voorkeur niet als hij of zij in de buurt is, maar bij vriendinnen. Probeer het zakelijk te houden tussen jou en je (ex)partner.
Sterkte.
Voor jullie kindje zou ik wel proberen zoveel mogelijk drama achterwege te laten. Uit je emoties bij voorkeur niet als hij of zij in de buurt is, maar bij vriendinnen. Probeer het zakelijk te houden tussen jou en je (ex)partner.
Sterkte.
vrijdag 13 maart 2020 om 09:21
Je kunt nog naar die relatietherapie gaan, dan kan hij niet zeggen dat jij er niks aan gedaan hebt. Maar hou je hoofd erbij. Deze man doet zielig, liegt tegen je en is onbetrouwbaar gebleken. Je kunt nog steeds met hem samen voor jullie kind zorgen, maar dat hoeft echt niet perse onder één dak. En dat kan zomaar een beter voorbeeld voor je kind zijn dan opgroeien bij ouders met een slechte, ongelijkwaardige relatie.
vrijdag 13 maart 2020 om 09:24
Ik vknd het ook rot voor je to. Maar dit is geen liefde. Hij draait en dreigt en doet waar hij zelf zin in heeft zonder aan jou te denken. Je verdient beter.Geronimo2 schreef: ↑10-03-2020 23:28Oh wauw, dat is wel een heel absurde draai die hij er aan geeft, het ligt dus buiten zijn verantwoordelijkheid en alles ligt aan jou. Ik kan me goed voorstellen dat je een enorm veel verdriet doet omdat je afscheid moet nemen van het plaatje wat je voor je had. Je hebt het geprobeerd maar hij is een man die je afbreekt, stukje voor stukje, tot je gelooft dat het allemaal jouw schuld is. Ik vind het oprecht zo rot voor je![]()
vrijdag 13 maart 2020 om 09:55
Totaal eens met vorige reacties.
Wat mij wel nieuwsgierig maakt, je legt nogal een nadruk op het feit dat hij jou heeft ondersteund tijdens ziekte (depressie). Maar hoe zit het met hem eigenlijk? Hij zit in de ziektewet, is dit een tijdelijke situatie of is dit een chronische situatie. Ik neem aan dat je niet zomaar in de ziektewet zit en ik neem zomaar even aan dat jij hem ook gesteund hebt bij zijn ziek zijn?
Wat mij wel nieuwsgierig maakt, je legt nogal een nadruk op het feit dat hij jou heeft ondersteund tijdens ziekte (depressie). Maar hoe zit het met hem eigenlijk? Hij zit in de ziektewet, is dit een tijdelijke situatie of is dit een chronische situatie. Ik neem aan dat je niet zomaar in de ziektewet zit en ik neem zomaar even aan dat jij hem ook gesteund hebt bij zijn ziek zijn?
vrijdag 13 maart 2020 om 10:18
Hij heeft altijd gewerkt maar lijdt aan ernstige rugklachten. Ik heb hem ook keihard gesteund en dat doe ik nogsteeds. Alleen het is nooit goed genoeg. Ik werkte 5 dagen in de week en geen momentje rust voor me zelf. Als ik een moment voor mezelf nam dan kreeg ik te horen dat ik ongezellig ben en andere dingen. Hij vind dat ik hem te weinig liefde geef maar ik geef hem alles wat ik nu heb. Ik ben zelfs minder gaan werken om wat meer tijd met ons gezin door te brengen maar dat is ook niet goed genoeg. Hij verwacht te veel van me maar ik heb een goede baan waarin ik kan groeien en ik moet wat opbouwen voor mijn kleine. Hij moet ook begrijpen dat ik een heel ander leven heb dan hem.Whateffa schreef: ↑13-03-2020 09:55Totaal eens met vorige reacties.
Ik begrijp hem aan de andere kant ook weer, ik denk dat ik in zijn situatie ook meer zou vragen van mijn partner, omdat ik me wat eenzamer zou voelen omdat ik nooit onder de mensen ben.