Proost!
dinsdag 21 april 2009 om 12:22
Ik heb sinds kort een nieuwe manager, want de ouwe had een burn-out of zoiets (directeur was daar vaag over). Nou is die nieuwe heel relaxed en die laat mij gewoon mijn werk doen zonder bij elke stap om tekst en uitleg te vragen, mijn verantwoordelijkheid en daarmee uit, als het maar gebeurt. Zeer prettig werken vind ik dat. Nu is die ouwe ff hier deze week om de boel over te dragen en ik ben nu al helemaal klaar ermee. ALLES moet ik kunnen verantwoorden en verklaren, ook dingen die ik haar 100 keer al heb uitgelegd. Ook al is de nieuwe manager er al, die uiteraard de dingen op haar eigen manier regelt, ze probeert te forceren dat haar werkmethode weer aangehouden wordt deze week. Ook al is die totaal niet efficient, omdat alles dubbelop gedaan en verklaard moet worden, ze staat er op. De hele ochtend is ze al totaal overspannen aan het gillen en doen, met die verrekte schelle stem van dr, en ik word er helemaal gestrest van.... Dit wordt een lange week.
Dus, kan iemand mij ff die borrel faxen. Alvast bedankt
Dus, kan iemand mij ff die borrel faxen. Alvast bedankt
dinsdag 21 april 2009 om 12:36
dinsdag 21 april 2009 om 15:23
Oh Prima Lein, ik had bijna de vorige manager onherstelbaar beschadigd met een perforator...maar ze kwamen net op tijd met champagne
Ze is nu weg, maar dreigde morgen terug te komen. Dit wordt een laaaaaange week! Hoop dat ze elke dag champagne komen brengen want dit gaat niet goed. Ze probeerde me net te dwingen iets te doen waarvan de nieuwe manager had gezegd dat ik dat volstrekt niet moest doen. Ik heb ouwe gemeld dat ze het fijn met nieuwe moest oplossen en dat ik het dan wel zou horen. Punt. Ben verdorie geen wapen in een machtstrijd dank u....
Dat vond ze natuurlijk prima...NOT!
Ze is nu weg, maar dreigde morgen terug te komen. Dit wordt een laaaaaange week! Hoop dat ze elke dag champagne komen brengen want dit gaat niet goed. Ze probeerde me net te dwingen iets te doen waarvan de nieuwe manager had gezegd dat ik dat volstrekt niet moest doen. Ik heb ouwe gemeld dat ze het fijn met nieuwe moest oplossen en dat ik het dan wel zou horen. Punt. Ben verdorie geen wapen in een machtstrijd dank u....
Dat vond ze natuurlijk prima...NOT!
dinsdag 21 april 2009 om 19:33
Vanaf volgende week is ze definitief weg en zie ik dr denk ik niet meer. Denk ik. Hoop ik. Het stomme is dat ik dr persoonlijk helemaal niet zo'n naar mens vind, maar ik word helemaal gestrest van dat drukke en chaotische gedoe van dr. Het werk duurt gewoon 1,5 keer zo lang als zij er is omdat alles steeds verantwoord moet worden en ze steeds weer van gedachten verandert over hoe het moet.
Maar nu eerst, vrije avond!
Maar nu eerst, vrije avond!