Lastige situatie

30-03-2020 16:45 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik zit nogal met verwarring en twijfels momenteel.
Ik heb het altijd redelijk moeilijk gehad met liefde en relaties. Viel altijd op de verkeerde en veel meegemaakt.
Ik was nu een hele tijd alleen maar wou terug iemand leren kennen me terug openstellen voor iemand. Dus probeerde ik het eens op Tinder algemene datingapp en ik zat er al even op tot ik bericht kreeg van een jongen. Zo aan de praat geraakt en erna beginnen sturen via Whatsapp. Hadden dagelijks contact ook paar keren afgesproken. Op de eerste date voelde ik al wel een goeie klik met hem en erna nog meerdere keren afgesproken en het zat goed en ik werd terug verliefd op hem en ik had echt een gevoel bij hem en aantrekkingskracht echt iets tussen ons. En na 5de keer afgesproken ben ik bij hem blijven slapen en was het serieuzer tussen ons. Na een paar dagen erna begon hij plots gelijk minder te sturen en had hij twijfels en vond hij dat het wat te rap ging voor hem en dat hij iets had voor me maar zijn gevoelens niet zo intens zijn als bij mij en dat hij nog dingen zocht om verliefd te kunnen worden op me. En dat hij met 2 soorten gevoelens zat en wat hij ook zou kiezen het me zou kwetsen.We hebben daarna blijven afspreken omdat ik het nog niet wou opgeven maar hoe vaak ik ook probeerde hij duwde me meer en meer weg en stuurde vaak dagenlang niks en volgens hem werkte het niet echt. We zijn dan uiteindelijk verder gegaan met vriendschap en omdat er een aantrekkingskracht is tussen ons ook meer. Dit is nu enkele maanden aan de gang maar ik kan mijn gevoelens voor hem niet onderdrukken en ze blijven er nog altijd en ik wil ook meer . Maar hij vind het enorm leuk zoals het nu is en hij heeft een druk leven en zijn eigen woning en hij stuurt nu vaak om de 5 a 6 dagen niks tot we afspreken maar ondertussen ben ik daar dan vaak mee bezig en wil ik hem wel meer horen en niet afspreken en erna dagen radiostilte of enkel eens een bericht als hij wil afspreken . Ik heb hem onlangs mijn gevoelens vertelt en dat ik het echt wil proberen met hem dat ik hem graag zie en hij zei enkel dat ik mezelf moet blijven en hij dat ook doet en dat hij geen extra moeite en energie gaat insteken dat dat anders toch niet werkt.. heel verwarrend allemaal voor me
Live every moment, laugh every day, Love beyond words
Het lijkt er helaas op dat hij de dates (wellich seks) wel leuk vindt maar je verder niks kan bieden. En hij je dus aan het lijntje probeert te houden. Triest, maar je verdient beter.
Hij wil geen relatie met jou en jij wil dat niet accepteren.
Niets lastigs aan; hij wil dat jij beschikbaar bent als hij dat wil. Zo werkt het nu al een tijdje en het bevalt hem.

Aan jou de vraag of je daarmee kunt leven.
Hij wil geen vaste liefdesrelatie met jou. Jij bent verantwoordelijk voor wat je daar mee doet en niet hij. Je kan iemand niet dwingen. Het is niet verwarrend: nee, het zijn maar 3 letters. De rest doe jezelf. Je bent niet verplicht om contact te onderhouden met iemand die jou niet wil. Stop met het doordrammen van jouw zin.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Man_87_7 schreef:
30-03-2020 16:47
Het lijkt er helaas op dat hij de dates (wellich seks) wel leuk vindt maar je verder niks kan bieden. En hij je dus aan het lijntje probeert te houden. Triest, maar je verdient beter.
Ze kan er ook voor kiezen om geen contact meer met hem te hebben, als hij geen serieuze relatie met haar wil.
Hij houdt haar niet aan het lijntje, dat doet ze helemaal zelf.
Ik zou ook je verleden er buiten houden. Het is niet zo dat er op Tinder een recht bestaat op een vaste relatie wanneer je een kut verleden hebt. Het waren een paar dates. Je bent 25-26-30 geworden zonder die man en het dubbele lukt je ook.

Iemand mag na een paar dates besluiten dat dit het niet is, dat er geen verliefdheid is dat het niet past, wat dan ook. De ander is daar vrij in.

Wanneer je dat niet snapt dat is daten via tinder het niet voor jou.

Misschien is je probleem wel dat je te graag wil en te lang vasthoudt aan iets dat niet werkt.
viva-amber wijzigde dit bericht op 30-03-2020 17:10
9.47% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
hannaa45 schreef:
30-03-2020 17:03
Ze kan er ook voor kiezen om geen contact meer met hem te hebben, als hij geen serieuze relatie met haar wil.
Hij houdt haar niet aan het lijntje, dat doet ze helemaal zelf.
Als je verliefd bent zie je dat soms anders, toch? Dan blijf je hoop houden en blijkbaar speelt hij daar goed op in.
Zij is verantwoordelijk voor haar gevoelens niet hij. Hij is eerlijk geweest. Hij twijfelt en hij is niet verliefd en dat heeft hij besproken. Dat TO ondanks dat contact wil en daarom bedelt is haar eigen verantwoordelijkheid. Ze had ook kunnen denken. Ik verwerk dit en ik gun mezelf daarna iets beters en iemand die wel 100% voor mij gaat ipv elke week naar de bekende weg vragen.
Hij wil neuken, en verder geen gezeur/geapp.
ik geef mn bek ook maar een douw
Hi,

Mag ik vragen hoe deze jongen heeft of waar hij vandaan komt?
Ik heb namelijk contact gehad met een jong via Tinder en dat lijkt echt bijna hetzelfde.
Je mag geen persoonlijk info delen van anderen op het forum. Dus geen namen en woonplaatsen. Je bent hier anoniem dus ga je zeker geen info van derden delen. Daarbij zijn er zoveel mannen op tinder die niet aan eeuwige trouw doen.
Maar het zou van hem sieren als hij haar niet meer neukt zodat zij lust en liefde niet meer met elkaar hoef te verwarren.

Zijn gevoelens waren niet meer zo sterk voor haar toen hij haar eenmaal het bed in had gekregen.

TO dit gaat niks worden, hij gebruikt je voor de sex totdat hij iemand vindt waar hij zich wel mee wil binden.

He is not into you. Jawel in jouw poes.
Sorry het is meer omdat hij dan het een zegt en vervolgens 6 dagen niks laat horen. Het lijkt dezelfde persoon. Ergens wil je het telkens nog een kans geven maar je weet ook dat het niet werkt.

Je mag me altijd een berichtje doen, met alleen een voornaam kan je toch niks. Of een eerste letter van een voornaam .
Vervelende situatie ja! Helaas komt dit wel vaker voor als je iemand ontmoet via tinder, wat niet fijn is natuurlijk. Maar wat hier al wordt gezegd; hij heeft het eerlijk aangegeven en jij kiest er zelf voor om hem alsnog te zien en met hem naar bed te gaan. Hij vindt het uiteraard wel prima zo, als jij verder niks aangeeft en nu gewoon friends with benefits.

Enige manier om erger verdriet te voorkomen is door het te stoppen. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat bij hem blijven ‘hangen’ en intimiteit hem niet ineens gaan overtuigen dat hij een relatie wilt. Voor jezelf kiezen!
Dankjewel voor de reacties allemaal. Tja moeilijk als je hart zegt dat je hem echt graag ziet en je verstand zegt stop ermee steek er geen tijd en energie meer in. Het lastige is dat ik dagelijks blijf denken aan hem en blijf checken of hij al actief is geweest en al dan niet mijn berichten gezien heeft en of gereageerd heeft. Ik wil ook niet kwijtraken welk gevoel ik heb bij hem en is gewoon lange tijd geleden dat ik me nog gelijk zo gevoeld heb bij iemand. Nu heb ik hem laatste keer alles verteld en mijn gevoelens verteld en dat is geleden van donderdag en nu hoor ik hem nietmeer dusj sinds maar dat gebeurd standaard zo. Radiostilte
Hi Blair,

Dat deed hij bij mij ook.
To, wanneer de ander niet wil dan verander je daar niets aan.
LindaMerel323 schreef:
30-03-2020 19:18
Hi Blair,

Dat deed hij bij mij ook.
Heb je een berichtje gestuurd erover
Bericht gehad? Anders kun je me ook sturen x hopelijk gaat het hier niet om dezelfde persoon
Recept voor verdriet dit en een gebroken hart. Maar ja, zelf weten.
Denk je dat je uiteindelijk vrede kan sluiten met hoe het niet gaat? Het komt over alsof jij opzoek bent naar iets wat serieus en hij niet. Ga je verder zoeken? (ook al kan dit moeilijk zijn, gevoelens kunnen we niet sturen). Of leg je je erbij neer hoe hij het wilt?
Blair0808 schreef:
30-03-2020 19:15
Dankjewel voor de reacties allemaal. Tja moeilijk als je hart zegt dat je hem echt graag ziet en je verstand zegt stop ermee steek er geen tijd en energie meer in. Het lastige is dat ik dagelijks blijf denken aan hem en blijf checken of hij al actief is geweest en al dan niet mijn berichten gezien heeft en of gereageerd heeft. Ik wil ook niet kwijtraken welk gevoel ik heb bij hem en is gewoon lange tijd geleden dat ik me nog gelijk zo gevoeld heb bij iemand. Nu heb ik hem laatste keer alles verteld en mijn gevoelens verteld en dat is geleden van donderdag en nu hoor ik hem nietmeer dusj sinds maar dat gebeurd standaard zo. Radiostilte
Als je ermee blijft doorgaan gaat dat zogenaamde gevoel dat je niet kwijt wil omzetten in meer en meer pijn. Jij hebt je gevoelens duidelijk gemaakt, hij de zijne ook. Het is niet wederzijds. Luister naar je verstand en kap ermee. Je doet jezelf pijn door ermee door te gaan. Dat gevoel ga je heus nog wel voor iemand anders voelen, maar het is belangrijk dat het wederzijds is. Dan ga je gelukkig worden. Met dit niet.
Blair0808 schreef:
30-03-2020 19:15
Meid... hoe kut het ook is, dit gaat hem niet worden.

Giet er een fles wijn in (geen coma zuipen please), huil tot je ogen dik zijn en zet een vet slechte romcom op (Love actually) en als je de volgende ochtend wakker wordt denk je bij jezelf.. dit nooit meer!!!!!

Je hart gaat vaker breken of niet, maar deze man kan niet duidelijker tegen je zijn. Hij wilt je enkel voor de seks. Niets meer en niets minder. Jij wilt het blijkbaar niet. Herpak jezelf dan en ga voor een leukere kerel.
[quote=Mai* post_id=31176056 time=1585593744 user_id=385743
Herpak jezelf dan en ga voor een leukere kerel.
[/quote]

Dit dus!
Dankjewel en idd ik weet dat dit het beste is om te doen voor mezelf. Het zal moeilijk zijn vooral als hij een ander zal hebben of tegenkomen maar zo kan ik ook niet verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven