Mode & Beauty alle pijlers

Leuke broek?

30-03-2020 15:40 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai!
Vraagje;

Wie vind dit een leuk broeken?
Kopen?

Zo ja, waarom
Zo niet, waarom niet?

https://www.mupload.nl/img/vdwagfqqt.jpg

Leuk?

Totaal aantal stemmen: 130

Ja (7%)
Nee (93%)
Happysan schreef:
30-03-2020 16:33
Ah oké. Hij valt opzich qua laagte als een normale heupbroek toch?
maakt toch niet uit
je gaat hem toch niet kopen??
Happysan schreef:
30-03-2020 16:33
Ah oké. Hij valt opzich qua laagte als een normale heupbroek toch?
Nee joh, dit is tippelhoogte.
Happysan schreef:
30-03-2020 16:35
Zie tegenwoordig alleen maar hogere jeans helaas!
Zal je dan een bouwvakkersdecolleté hebben als je zit met deze broek denk je?
Wat zegt jouw denkertje als antwoord op deze vraag?
Happysan schreef:
30-03-2020 16:35
Zie tegenwoordig alleen maar hogere jeans helaas!
Zal je dan een bouwvakkersdecolleté hebben als je zit met deze broek denk je?
Je hoeft maar een beetje te bukken en je ziet alles, ja. Je hebt wel broeken zonder high waist. Meer zo; Afbeelding
Als je bukt kijken ze direct in je aars met die broek.
Ik denk dat er maar twee mensen op de wereld zijn te vinden die deze broek mooi vinden. De ontwerper en degene die besloot het ding in productie te nemen.

Hoewel die producent ook alleen uit winstoogmerk kan hebben gehandeld. Dat hij het ook wel lelijk vond, maar er wel winst in zag.
lilalinda schreef:
30-03-2020 16:32
zonder die gaten is de broek vooral heel erg gedateerd
hele lage heup (dat droeg ik gok ik in 2001 voor het laatst)
Valt wel mee, alle heuphoogtes zijn tegenwoordig verkrijgbaar en persoonlijk vind ik een lage broek vele malen mooier dan zo'n hoog geval dat tot onder je oksels valt. Ik draag altijd lage heupmodellen áls ik al jeans draag, wanr liever rokken en jurkjes. Deze broek vind ik verder wel erg lelijk en ordinair door de wassing en het kant.
Deze broek ziet eruit alsof hij van de markt is geplukt ergens tussen 2005-2009.
Andersom schreef:
30-03-2020 16:41
Ik denk dat er maar twee mensen op de wereld zijn te vinden die deze broek mooi vinden. De ontwerper en degene die besloot het ding in productie te nemen.

En Happysan, dat is al drie!
Sjulia schreef:
30-03-2020 16:39
Je hoeft maar een beetje te bukken en je ziet alles, ja. Je hebt wel broeken zonder high waist. Meer zo; Afbeelding
Dit vind ik al een hoge taille. Niet mooi. Als je gaat zitten krijg je zo' rare toet bij je kruis. De hippies in d ejaren 60 droegen ook heel lage broeken en als je daar een riem om draagt blijft ie echt wel zitten waar hij hoort.
Als die spijkerstof een andere stof was, was ie misschien best leuk geweest. In elk geval geen dertien in een dozijn.
Happysan schreef:
30-03-2020 16:00
Ik was gewoon benieuwd naar de meningen...
Kan je níet beter naar de meningen van mensen in je omgeving vragen in plaats van aan een stel onbekenden op een forum?
Trotter schreef:
30-03-2020 16:46

Nou, die vroeg het zich nog af, ze was nog niet helemaal overtuigd.
Sylphide75 schreef:
Dit vind ik al een hoge taille. Niet mooi. Als je gaat zitten krijg je zo' rare toet bij je kruis. De hippies in d ejaren 60 droegen ook heel lage broeken en als je daar een riem om draagt blijft ie echt wel zitten waar hij hoort.
Je bent nu een van de weinigen denk ik. Tegenwoordig hebben mensen besloten dat alles wat niet high waisted is, lelijk is.
Ik kan me nog goed herinneren dat het precies andersom was en dat high waisted gelijk stond aan dik makend, onflatteus en oubollig. Grappig hoe makkelijk mensen met de mode meewaaien.
Sylphide75 schreef:
Ik draag ontzettend vaak high waist jeans maar een rare toet heb ik nog nooit gezien. Ik vind high waist de vrouwelijke vormen meer benadrukken.
Happysan schreef:
30-03-2020 15:49
Hoezo vind je?
Omdat het echt een kinderbroekje is die nagemaakt is voor grote mensen die graag in kinderkleding lopen.
Ik zie er echt een klein meisje in rondhuppelen met een wit kanten blousje erop.
Sjulia schreef:
30-03-2020 16:51
Ik draag ontzettend vaak high waist jeans maar een rare toet heb ik nog nooit gezien. Ik vind high waist de vrouwelijke vormen meer benadrukken.
Ik krijg er echt een hele platte kont in en ik hou ervan om shirtjes etc een stukje in mijn broek te doen maar dat vind ik met high waist ook geen porem. Maar een heupbroek kan om mijn lovehandles eigenlijk weer niet 😂
In de jaren 90 waren die lage broeken in. Het merk “ indian rose” werd door mijn hele las gedragen. Behalve door mij, want ik had er idd een bouwvakkers decolleté in en droeg Levi’s.
Ik had wel in een van die broeken scheuren en droeg daar een felgekleurde legging onder. Dat had wel een vergelijkbaar effect als deze broek.... en als je een trend al eens hebt meegemaakt, ben je er nu te oud voor.😄
fryskefaam schreef:
30-03-2020 16:55
Ik krijg er echt een hele platte kont in en ik hou ervan om shirtjes etc een stukje in mijn broek te doen maar dat vind ik met high waist ook geen porem. Maar een heupbroek kan om mijn lovehandles eigenlijk weer niet 😂
Mid rise het handigst voor jou misschien? Dan kan je shirt er van de voorkant in en aan de achterkant gewoon los, zodat het daar een beetje breekt en niet hoog lijkt.
Draakje2018 schreef:
30-03-2020 15:49
Voor kinderen is dit een leuke broek.
Zou je hem als volwassenen aanhebben loop je echt gigantisch voor lul.
Nee nee nee, absoluut niet!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Sjulia schreef:
30-03-2020 16:39
Oeh die blouse, leuk!! Scotch&Soda?
-
Trotter schreef:
En Britney, denk ik.

TO, als jij hem leuk vindt zou ik hem gewoon kopen. Tenzij je de mening van forumers heel belangrijk vindt.

Ik persoonlijk zou deze broek nooit dragen. Ik vind 'm lelijk en ik denk dat ik er zelf ook niet top uitzie in die broek.
Gelukkig voor mij bestaat er ook nog zoiets als een middelhoge taille.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Die broek is ontzettend ordinair, ook voor kinderen. Gewoon alles Erasmus vreselijk.
Ik denk zelfs dat alle seizoenen hadder den mai dadder er hun gepiercete en zonnebank bruine neuzen nog voor op zouden halen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Phloxx schreef:
30-03-2020 17:05
Oeh die blouse, leuk!! Scotch&Soda?
Staat er helaas niet bij. Ik vond hem ook leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven