Kritiek op Vivablog mag niet?

18-04-2009 16:03 249 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las net een stukje van Nynke, over de recessie. En daar gaf ik commentaar op. Daar is de reactiemogelijkheid voor toch?

Heb ik dat even verkeerd begrepen! Nynke reageerde met 'HPL misschien is het beter dat jij mijn stukjes niet meer leest, aangezien ze je tegen de borst stuiten' (vrije quote)

Blijkbaar kan Nynke niet tegen kritiek (ik had ook al kritische kanttekeningen geplaatst bij haar stukje over het witte, lillende vet)

Is dat het beleid wb de blogs?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Djoels schreef op 21 april 2009 @ 21:04:

Pip, waarom reageer je niet? Ben je niet online? Het is 21.03 uur ik zou zeggen dat je normaliter echt online bent, waarom nu dan niet? Ik geef je nog 5 minuten, anders vraag ik of Boekje een ambulance belt en naar je toestuurt. Ik maak me nu al zorgen.

Groetjes en kusjes,

Djoels

Het is toch fijn dat ik niet snel in paniek raak, Djoelsie.

quote:Livre schreef op 22 april 2009 @ 08:26:

[...]

Het is toch fijn dat ik niet snel in paniek raak, Djoelsie.

Ik normaliter ook niet heaur!
DTEEZ!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 22 april 2009 @ 06:09:

Sorry dat ik jullie heb laten schrikken. Ik probeerde ook een keer een LÉ-VEN op te bouwen

Proberen?

pro·be·ren -beerde, h geprobeerd 1 de proef van iets nemen; beproeven 2 onderzoeken; toetsen 3 wagen

En. Gelukt?
DTEEZ!
HH doethetechniesnappennie.

Liev

Djoels: nope
Oh, dus dit is gewoon een moppertopic. Nu snap ik het.
quote:Djoels schreef op 22 april 2009 @ 00:06:

Pjoei!

(Pjoei??)

Gelukkig, ik kan ein-de-lijk mijn luiken dicht doen.... dat was het witbier, moest natuurlijk Pfjoei, pfjieuw zijn
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
ach, en goedemorgen mede verslaafden

Ik ben borodini, ik ben 30 jaar , en ik ben forumverslaafd..
quote:heejhallo schreef op 22 april 2009 @ 07:29:

Het enige wat ik lees is dat jij Nynke's reacties niet bliefts. Prima, staat je vrij, maar je mag toch nog steeds je kritiek leveren?

Je wordt niet verwijderd, niet geband en volgens mij ook niet gewaarschuwd. Dan is hat antwoord op je vraag in te titel "Kritiek op Vivablog mag niet?" "Natuurlijk wel".

Alleen is niet iedereen het met je eens. Maar is dat niet inherent aan het forum, blogs, het leven etc...dat niet iedereen het altijd met elkaar eens is? Ik snap niet zo goed waarom in dt geval het anders is, of je je er zo in vast bijt. Maar ook dat staat je volkomen vrij uiteraard.

HH heeft hier wel een punt. Hoe kom je erbij dat je van Viva geen kritiek zou mogen hebben op blogs? Je mag schrijven wat je wil, maar bloggers mogen ook op hun manier reageren. En ik vond de reactie van Nynke nogal meevallen eerlijk gezegd.

Niet te geloven dat daar speciaal een topic over wordt geopend en dat er al meer dan 10 pagina's over wordt gemiept.

Sowieso worden er de laatste tijd veel zeiktopics geopend waar ellenlang gezeurd wordt over beleid, angels, huilies etc.

Mensen, ga allemaal lekker forummen en zeur niet zo over kleine dingen.
HH wéér fout!
Pip, nog even over LI; ik heb niet meegekregen dat ik nagetrapt werd eigenlijk. Heb ik iets gemist?
O, en voor de broodnodige OT: ik ben bijna jarig en vandaag heb ik als cadeau alvast een lichtgewicht rollator afgeleverd gekregen.
Geen idee meer wat ze precies zei hoor (en te lui om terug te lezen) maar wel dat ik dacht 'k*twijf
'Dat wist ik toch van je verjaardag zaterdag? Of vrijdag?

Kijk je uit dat je lichtgewicht gadget niet wegwaait?
Zaterdag ja, het ging ook meer om mijn boodschappenkarretje. Mijn gadget is trouwens donkergroen, in plaats van het massa-blauw van de echte oude dameskarretjes.

Als ik hem vasthoud, gaat er echt niks wegwaaien.

Groen is chicque!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 22 april 2009 @ 06:09:

Sorry dat ik jullie heb laten schrikken. Ik probeerde ook een keer een LÉ-VEN op te bouwen

Een LÉ-VEN? Wat is dat HPL, want dat heb je toch nie, en wat te denken van je postingsaantallen. Die zijn gisteren danig gekelderd. Hoe moet dat nu met de tellingen?
quote:Livre schreef op 22 april 2009 @ 15:22:

O, en voor de broodnodige OT: ik ben bijna jarig en vandaag heb ik als cadeau alvast een lichtgewicht rollator afgeleverd gekregen. Je kunt hem wel pimpen he. Met biertender en dergelijke erop. Gewoon je eigen zuipschuit rollator er van maken.
Laat ik nou geen alcohol drinken. Misschien moet ik er boeken opplakken.
Ik zou er een fikse geluids installatie in maken lekker wandelen onder het genot van een rustgevend deathmetal cd'tje moet het helemaal goed komen
Met van die gigantische boxen.
Oeps wist ik niet Livre, maar wat Boro zegt is natuurlijk nog leuker!
Als die deathmetal niet op hoeft wel!
Jouw rollator (wilde rollade intypen hahah) jouw feestje Boekie. Dus ook jouw muziek
quote:phillippa schreef op 22 april 2009 @ 09:29:

[...]

HH heeft hier wel een punt. Hoe kom je erbij dat je van Viva geen kritiek zou mogen hebben op blogs? Je mag schrijven wat je wil, maar bloggers mogen ook op hun manier reageren. En ik vond de reactie van Nynke nogal meevallen eerlijk gezegd.

Niet te geloven dat daar speciaal een topic over wordt geopend en dat er al meer dan 10 pagina's over wordt gemiept.

Sowieso worden er de laatste tijd veel zeiktopics geopend waar ellenlang gezeurd wordt over beleid, angels, huilies etc.

Mensen, ga allemaal lekker forummen en zeur niet zo over kleine dingen.Thank you
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven