Niet ruilen maar lullen: de kletszone.

17-04-2009 18:55 1031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.

niet lullen... maar ruilen

Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
Ow enne
sterretje, ook van mij een
Dan gooi ik er ook nog een tegenaan

Welterusten ladies!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ikbenik? Bannetje? Wat mis ik?
668, the neighbour of the Beast
Trusten dames!
Tsssk het is weer algemene bedtijd
Marels, Ikbenik had off topic gereageerd op het blokkade-topic, terwijl daar vandaag een algemene waarschuwing is gegeven... Maar ze staat niet tussen de bannelingenhoor, en anders moeten we een handtekeningenaktie starten.
quote:Schravelvot schreef op 21 april 2009 @ 23:16:

Tsssk het is weer algemene bedtijd

Ja, hier ook bijna. Kijk ... jij zit natuurlijk heerlijk winkeltje te spelen met al je nieuwe speelgoed, jij vermaakt je nog wel eventjes ... ik val bijna in slaap. Maar eh .. ik heb je toevallig net even nog gemaild. Truste en tot snel.

Hopelijk is morgen iedereen in een goede bui en wat vriendelijker tegen elkaar dan vandaag hier op t forum en de hyves.
Jaja blablabla, toevallig ben ik heel erg blij is Kind heel erg blij met zijn winkeltje Maar stiekem he

Welterusten en je hebt morgenvroeg weer wat te lezen in je mailbox
jeetje zeg, ik dacht voor het slapen gaan nog ff bij te lezen hier... ben steeds te laat om mee te krijgen wat er nu allemaal aan de hand is! Ga nu ff Hyves checken om te kijken wat er allemaal is gebeurd... Wordt een latertje voor me!

Truste voor iedereen!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Geen zorgen ik ben niet geband! (maar wel lief van je hoor om een handtekening actie voor me te willen beginnen)

Was even irl druk en ik probeer ook het topic over het beleid bij te houden. Daarnaast de hyves mee gelezen en inmiddels reactie gegeven. (en mijn foto veranderd, de kerstman is inmiddels wat laat he)
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Mogguh, dames! Artemis is vandaag weer fris en vrolijk (en into the tshirts van Schravel).

Ben blij dat je er nog bent, IBI!
Ik merk wel dat als je een paar uur niet geweest bent, dat je dan weer veel mist.
Artemis ik had het gezien, mail me maar even!

Goedemorgen!
Goedemorgen.

Sallie, helaas was je waarschuwing te laat, ik had het al gelezen. Maar daar wordt het inderdaad niet duidelijker van
Nog net goedemorgen allemaal.

Ik heb mijn vrijwilligerswerk al weer achter de rug voor vandaag en ik sta nog keurig voor de deur van de Hyve op de Almachtige Beheerder te wachten.
Hello ladies! Ik ben ook weer present en bijgelezen. Leuk dat je er bij komt, Livre! Hoe is het met de medicatie? Ben je inmiddels al een beetje gewend aan de bijwerkingen? Heb je een tijdje niet gelezen... vandaar mijn vraagjes.

Speciaal voor degenen die het nodig hebben: dikke !
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Je leest even niet mee en mist een boel geloof ik...

Ga maar even op de hyves kijken...

Jennie
Zo heb eindelijk mijn trouwringen.

Toen we ze kochten gevraagd of ze ook konden graveren. Ja hoor koste niks extra.

Kregen later een telefoontje dat zij het toch niet konden doen en dat ze naar de goudsmid moesten. Was inmiddels bijna 3 weken verder. Niks meer gehoord van hun. Vandaag heeft vriend en ik een vrije dag dus ernaar toe. Nee nog niet terug, moeilijk lastig. Zoeken, bon nodig hebben, elders zoeken. JA gevonden!

Mooi, klaar. "Dat wordt dan 20 euro." "Nee ik heb ze al betaald" (waren ze maar zo goedkoop :-)) "Ja maar het graveren is 20 euro." "Dat ga ik niet betalen, tegen mij is gratis gezegd." "Niet als die naar de goudsmid moet mevrouw."" Maar dat is mij niet verteld. Ik weiger te betalen." "Tja dan moet morgen terugkomen als de chef er is." "Ja daaag! Heb morgen geen vrije dag, de ringen zijn er en ik wil ze gewoon hebben."

"Nou ik zou haar bellen. Nee ze is niet te bereiken, misschien belt ze nog terug. Als u straks even terug komt?" "Dat doe ik!"

Half uur later:

"Hallo, we hebben gesproken met de chef en het was idd. nalatig van ons om u niet op de hoogte te stellen van de kosten. We willen voorstellen op het bedrag te splitsen." "Nou ben het er niet echt mee eens maar laten we het maar doen dan heb ik ze tenminste" "Dat wordt dat 10 euro" "Bedankt hoor veel plezier ervan"!

Grrr, nou ja we hebben ze in ieder geval!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Lekker is dat ik ben ik. Maar je hebt ze dat is het belangrijkste.

wanneer trouw je precies?
Borodinie Gefeliciteerd met je zoon. gaan jullie het van het weekend vieren?

Pfff... De trouwdag zelf is geweldig, Ik, maar de voorbereidingen... Okee, van de meeste heb ik wel ontzettend genoten, maar zoals dit soort dingen, dat kan je toch missen als kiespijn.

Fijne service...!
We trouwen 19 juni!

Komt nu wel erg dichtbij hoor!

Ach, het gaat natuulijk niet echt om die 20 euro, maar eerst kunnen ze daar binnen 3 dagen gegraveerd worden, na 3 dagen telefoontje. Nee kan toch niet. Even naar de goudsmid. 3 weken lang niks horen en dan dit. Is gewoon niet netjes.
ik weet nog wel dat ik alles zo strak in de touwtjes had, en er alleen dingen mis konden gaan, die je aan anderen over moest laten en dat ging ook mis..... niet alles hoor, haha

prachtige dag!
Spannend Ikbenik, dat is bijna!

Boro, proficiat met je zoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven