TML foundation ervaringen
maandag 13 april 2020 om 22:57
maandag 13 april 2020 om 23:00
Geen ervaring mee maar foundation die zich aanpast aan jouw huidskleur is een verkooptruc. De foundation zal misschien wit zijn in de flacon en kleur loslaten bij aanraking, maar die kleur wordt niet bepaald door je huid, die kleur zit al in de foundation. Afhankelijk van hoe dekkend de foundation is zal een slecht dekkende foundation dus “natuurlijker” ogen.
Ik ga liever voor een gewone foundation zonder dat soort rare verkooppraatjes.
Ik ga liever voor een gewone foundation zonder dat soort rare verkooppraatjes.
maandag 13 april 2020 om 23:01
Ik heb er geen ervaring mee, maar weet wel dat je 'm beter rechtstreeks kunt bestellen:
€ 0,82 41% Off | TLM 30ml Natuurlijke Kleur Veranderende Vloeibare Foundation Hydraterende Matte Foundation Olie-control Concealer Langdurige Make TSLM1
https://a.aliexpress.com/_dYAZuqc
€ 0,82 41% Off | TLM 30ml Natuurlijke Kleur Veranderende Vloeibare Foundation Hydraterende Matte Foundation Olie-control Concealer Langdurige Make TSLM1
maandag 13 april 2020 om 23:05
Werkelijk? Via AliExpress bestellen.. gatsie. Totaal geen controle op de ingrediënten die ze erin stoppen. Lijkt me geen goed idee, tenzij je gezondheid je niet zoveel uitmaakt.apppie schreef: ↑13-04-2020 23:01Ik heb er geen ervaring mee, maar weet wel dat je 'm beter rechtstreeks kunt bestellen:
maandag 13 april 2020 om 23:08
Ik zag deze ook voorbij komen, maar ben daar niet zo dol op. Iets teveel berichten gelezen over vrouwen die namaak make up via Ali oid bestelden en op de eerste hulp eindigden omdat er rare bestanddelen in de make up zaten.apppie schreef: ↑13-04-2020 23:01Ik heb er geen ervaring mee, maar weet wel dat je 'm beter rechtstreeks kunt bestellen:
Wel bedankt voor het doorgeven!
maandag 13 april 2020 om 23:11
Ik heb hem besteld via Aliexpress. Hij kleurt inderdaad goed met je huid maar ik vind het persoonlijk niet mooi worden bij mezelf. Ik ben erg bleek en de kleur op mijn huid met de foundation wordt dan ook heel bleek. Ik heb met andere foundations ook de lichtste kleuren die altijd wel iets te oranje of rozig zijn, maar dit blend ik goed uit in mijn hals etc, waardoor het wel mooi wordt.
Ik zou zeggen, kijk op aliexpress en bestel daar eentje van voor een paar euro, misschien bevalt het jou wel goed! die van andere sites komen waarschijnlijk ook gewoon van Ali dus dikke oplichterij met die prijzen.
Ik zou zeggen, kijk op aliexpress en bestel daar eentje van voor een paar euro, misschien bevalt het jou wel goed! die van andere sites komen waarschijnlijk ook gewoon van Ali dus dikke oplichterij met die prijzen.
maandag 13 april 2020 om 23:11
Je hebt een bb crème van mabeline die wit uit de tube komt en mij als getint persoon prima staat. Hij wordt al bruiner als je hem opsmeert. Dus het bestaat wel, al zal het beperkt zijn.
maandag 13 april 2020 om 23:12
Het leek mij ook te mooi om waar te zijn. Ik wist niet dat het meer meer BB cream te vergelijken is, dat vind ik sowieso niks.
Ik moet even doorzoeken naar andere foundation.
Welke gebruiken jullie als ik vragen mag?
Ik heb een lichte huid, wat het best lastig maakt. Tint 2 is standaard veel te donker. Ik moet het altijd van tint 1 hebben, maar sommige foundation laten mij nog bleker lijken.
Ik moet even doorzoeken naar andere foundation.
Welke gebruiken jullie als ik vragen mag?
Ik heb een lichte huid, wat het best lastig maakt. Tint 2 is standaard veel te donker. Ik moet het altijd van tint 1 hebben, maar sommige foundation laten mij nog bleker lijken.
maandag 13 april 2020 om 23:15
Deze goedjes komen meestal wit uit de verpakking, maar het kan maar in 1 kleur veranderen. De kleur die zij erin hebben gestopt. Het witte goedje is een gimmick die net zo goed meteen de foundation kleur had kunnen zijn die het uiteindelijk wordt. De kleur matched jou toevallig, maar hij zal een persoon met een andere huidskleur niet matchen.Het-groepje schreef: ↑13-04-2020 23:11Je hebt een bb crème van mabeline die wit uit de tube komt en mij als getint persoon prima staat. Hij wordt al bruiner als je hem opsmeert. Dus het bestaat wel, al zal het beperkt zijn.
maandag 13 april 2020 om 23:15
Oh ik geef net in mijn post aan dat ik er ook “last” van heb dat bleek ben en dat foundation snel te donker is. Welke foundation gebruik jij momenteel?Maryse21 schreef: ↑13-04-2020 23:11Ik heb hem besteld via Aliexpress. Hij kleurt inderdaad goed met je huid maar ik vind het persoonlijk niet mooi worden bij mezelf. Ik ben erg bleek en de kleur op mijn huid met de foundation wordt dan ook heel bleek. Ik heb met andere foundations ook de lichtste kleuren die altijd wel iets te oranje of rozig zijn, maar dit blend ik goed uit in mijn hals etc, waardoor het wel mooi wordt.
maandag 13 april 2020 om 23:16
@2020-12 dat van het bleker lijken is dus ook precies mijn probleem. Maar ik denk dat als je poedert en bronzer gebruikt dat het misschien nog wel wat wordt. Ik vind het alleen best glimmend worden, maar moet wel zeggen dat ik het een paar keer op heb gedaan en toen dacht van nee heb liever andere foundation op, dus ik heb het ook niet helemaal afgemaakt met poeder bronzer etc.
Je kan het altijd proberen door bijv een beetje op je hand te smeren om te kijken hoe je huid reageert, of je moet denken van nee laat maar haha.
BB creams vind ik zelf ook niks, wordt ook te oranje. Ik gebruik zelf nu catrice liquid coverage foundation of rimmel match perfection.
Je kan het altijd proberen door bijv een beetje op je hand te smeren om te kijken hoe je huid reageert, of je moet denken van nee laat maar haha.
BB creams vind ik zelf ook niks, wordt ook te oranje. Ik gebruik zelf nu catrice liquid coverage foundation of rimmel match perfection.
maandag 13 april 2020 om 23:17
Ik gebruik zelf nooit poeder, altijd foundation. Wat is eigenlijk het verschil tussen poeder en foundation?icequeen2000 schreef: ↑13-04-2020 23:13ik weet wat je doormaakt van foundation licht huid, heb ook moeilijk met juiste match te vinden, ik gebruik meestal studio fix poeder van mac die hebben denk ik alle soorten kleuren die er bestaan...
maandag 13 april 2020 om 23:19
Zelf gebruik ik al een tijd foundation van de Lidl, die is voor mij perfect. Maar helaas zag ik hem niet meer. Volgens mij is hij uit het assortiment gehaald...Maryse21 schreef: ↑13-04-2020 23:16@2020-12 dat van het bleker lijken is dus ook precies mijn probleem. Maar ik denk dat als je poedert en bronzer gebruikt dat het misschien nog wel wat wordt. Ik vind het alleen best glimmend worden, maar moet wel zeggen dat ik het een paar keer op heb gedaan en toen dacht van nee heb liever andere foundation op, dus ik heb het ook niet helemaal afgemaakt met poeder bronzer etc.
Erg jammer, want hij werkte voor mijn huidkleur goed en was als leuke bijkomstigheid ook nog spotgoedkoop.
maandag 13 april 2020 om 23:21
@icequeen2000 gebruik je dan alleen poeder? ik gebruik de foundation puur als 'laagje' voor wat meer kleur en om de roodheid te verbergen. Ik ben een roodharige dus errrrug bleek waardoor ik bij de minste inspanning al een rood hoofd heb haha.
Ik heb wel al zoooveel foundations gehad. Ik geloof dat eentje van MAC met NR of Nw 010 wel goed was, maar die is 30 euro en dat heb ik er ook allang niet meer voor over aangezien het er best snel doorheen gaat bij mij.
Ik neem eigenlijk maar genoegen met het feit dat ik door foundation óf te bleek wordt, óf dat het net iets te donker/oranje wordt.
Ik heb wel al zoooveel foundations gehad. Ik geloof dat eentje van MAC met NR of Nw 010 wel goed was, maar die is 30 euro en dat heb ik er ook allang niet meer voor over aangezien het er best snel doorheen gaat bij mij.
Ik neem eigenlijk maar genoegen met het feit dat ik door foundation óf te bleek wordt, óf dat het net iets te donker/oranje wordt.
maandag 13 april 2020 om 23:25
@2020-12 foundation is denk ik echt meer een dekkende basis/laag. Als je alleen poeder op doet dan heb je veel minder dekking? ik weet het niet want ik draag eigenlijk altijd foundation en nooit alleen poeder. Ik doe na mijn foundation meestal wel een lichte kleur poeder erover heen om het glimmende er wat af te halen en zodat het bronzen/contouren beter lukt. Ik gebruik altijd een klein beetje bronzer/bruin poeder om te contouren op mijn wangen en soms voorhoofd, maar dat is ook meer voor wat kleur in mn gezicht.
maandag 13 april 2020 om 23:30
Ik ben zacht uitgedrukt niet zo in de make up thuis. Ik doe altijd een klein beetje foundation op en wat mascara en daarbij laat ik het.Maryse21 schreef: ↑13-04-2020 23:25@2020-12 foundation is denk ik echt meer een dekkende basis/laag. Als je alleen poeder op doet dan heb je veel minder dekking? ik weet het niet want ik draag eigenlijk altijd foundation en nooit alleen poeder. Ik doe na mijn foundation meestal wel een lichte kleur poeder erover heen om het glimmende er wat af te halen en zodat het bronzen/contouren beter lukt. Ik gebruik altijd een klein beetje bronzer/bruin poeder om te contouren op mijn wangen en soms voorhoofd, maar dat is ook meer voor wat kleur in mn gezicht.
Ik wil ook niet mijn hele gezicht vol plamuren. Ik vind het wel prettig om binnen 5 minuten klaar te zijn met make up. Ik doe het hoofdzakelijk op voor wat rode vlekjes die ik in mijn gezicht heb.
maandag 13 april 2020 om 23:37
De foundation van de reclame op social media komt ook gewoon van aliexpress. Via dropshipping. Dus als je 't toch wil kopen, dan kun je 't beter rechtstreeks bestellen en weinig betalen. De verzendtijd is ook hetzelfdeBrownietaart schreef: ↑13-04-2020 23:05Werkelijk? Via AliExpress bestellen.. gatsie. Totaal geen controle op de ingrediënten die ze erin stoppen. Lijkt me geen goed idee, tenzij je gezondheid je niet zoveel uitmaakt.
maandag 13 april 2020 om 23:41
dinsdag 14 april 2020 om 00:00
Ik heb C’est magic van L’Oréal, dat werkt een beetje op dezelfde manier denk ik. Witte crème die kleurt naar je huid. Officieel is het BB Cream, maar ik vind hem aardig dekkend. In eerste instantie lijkt hij wat te bruin voor mij (lichtste variant) maar als je hem beter uitsmeert is hij precies goed (licht beige).