Vrienden van vriend

15-04-2020 11:36 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
verwijderd bericht
anoniem_397205 wijzigde dit bericht op 28-04-2020 14:17
99.02% gewijzigd
Geen idee of hij te veel bij hen zit of jij het je te veel aantrekt.

Maar, doe eens gek, en zet eens een stapje achteruit. Wil jij bij iemand zijn die jou niet het gevoel geeft dat je op de eerste plaats staat, die onvolwassen ‘streken’ goed praat en het feit dat je voor hoer wordt uitgescholden maar vergeet?

Want dat is wie hij is en blijft in jouw ogen. Kun je daarmee leven - dan stop je met erover praten, want dat helpt niet in de sfeer. Wil je niet zo’n type man, dan moet je het gesprek aan met hem, dat hij momenteel niet de juiste man voor je is. Of hij dan verandert? Geen id. Misschien kan hij je uitleggen wat hij zo belangrijk vindt aan zijn maten dat hij er jou voor laat staan.

Maar aan jou de keus; accepteer je dit of niet. En een verzoek; neem dat besluit voor je stopt met de pil!
Je irriteert je hier dagelijks aan, dus het is helemaal geen gelukkige relatie. Dit gaat alleen maar erger storen als je samen woont. Ik zou er eerlijk mee stoppen :hug:
Nou zo gelukkig ben je niet.
Daar verwonder ik mij altijd over. Je begint met hoe gelukkig jullie zijn en vervolgens komt het echte verhaal naar voren.

Dr vrienden van mijn man waren ook totaal anders dan ik. Maar mijn stond vierkant achter mij en als zij mij zo behandeld hadden had hij er zeker wat van gezegt.
Dit klinkt als een erg ongezonder verhouding. Een groep die erg gesloten is en waar jij niet doorheen komt.
Ik zou daar voor passen want je komt altijd op plek 5. Dus zeker niet samenwonen en kids. Ik denk eerder aan: afstand nemen en nadenken of je dit zo wel wil voortzetten
Blijkbaar heeft uw vriend een bord voor z'n kop, als hij steeds gaat rennen voor oude maten die misbruik van hem maken.

En blijkbaar naaien ze ook elkaar/zijn er vetes in zijn ex-schoonfamilie.

Heeft hij nog andere vrienden, waar hij wel wat aan heeft?

Ik vrees dat er niet veel anders op zit dat u hem ook in de steek laat voor uw eigen vrienden/vriendinnen, tot hij zich af gaat vragen waarom jullie elkaar zo weinig zien.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
haarklover schreef:
15-04-2020 12:02
.

Heeft hij nog andere vrienden, waar hij wel wat aan heeft?

Ik kan heel goed met zijn ouders en de rest van zijn familie overweg, wat ik zo hoor van zijn moeder(heb het met hun niet over dit gebeuren gehad) Vinden ze het heeeel erg jammer dat hij niet meer om gaat met de jongen voor hij zijn toenmalige vriendin kreeg.
Ik heb meer het idee dat hij geïsoleerd zit in die familie/vriendengroep en de rest van zijn leven heeft laten vallen voor hun en daarom geen contact meer heeft met die hele goeie vriend van vroeger.
Mijn man moet vooral zelf weten, met wie hij bevriend is
Maar hij zou nooit tolereren, dat ik uit een groep(sapp) gegooid werd, of hoer genoemd. Nooit

Trek zelf de grens, wil jij wel een vriend die dit oke vindt?? en geen consequenties verbindt??
Als dit bijna dagelijks gebeurt, ben je toch helemaal niet bijna altijd gelukkig?
Jouw vriend vindt jou niet belangrijk. Nou, dat wordt dus nooit wat.
Zoek een vriend die jou wel belangrijk vindt, ook als hij vrienden en familie heeft.
Ja jij schildert hem in het begin van je OP af als te goed voor deze wereld, ik vind hem gewoon slappe hap. Het zegt natuurlijk wel wat als hij zul je scheldpartijen toelaat. Het zegt ook wel wat dat hij überhaupt omgaat met mensen die zulke taal bezigen.

Zijn prioriteiten liggen bij hen, wens hem er veel succes mee. En maak hem ook geen prioriteit, of nog beter: laat hem sowieso geen onderdeel meer zijn van je leven.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 15-04-2020 12:22
24.59% gewijzigd
Twee keer het woord gelukkig in een zin is voor mij al een rode vlag.
Ik zou minimaal het samenwonen uitstellen.
(niet verder vertellen hoor, maar de truc, als je bij mannen iets gedaan wil krijgen. Zeg, dat je de buurman gaat bellen (eventueel een professional) OF zijn alfa-mannetjes ego krijgt een dreun en hij doet het meteen voor je. OF de buurmans ego is gestreeld en de buurman doet het voor je)

(Eventueel werkt subtiel dreigen het zelf te gaan doen ook goed. Vooral bij zaken met elektrisch gereedschap.)

(dit is trouwens geheim)
Weet je, er zijn ook leuke mannen op de wereld, die blij zijn om een relatie met jou te hebben. Waar je niet hoeft te bedelen om aandacht en die het niet pikken als zijn zogenaamde vrienden jou zo behandelen.
Zo'n loyaliteitskwestie blijft altijd tussen jullie in staan.
Iemand daten die niet vast zit aan zijn ex. Hij laat jou uitschelden en blijft met ze omgaan...dat is geen goede karakter eigenschap. Jij staat blijkbaar op de laatste plaats.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Lillybit schreef:
15-04-2020 12:31
Weet je, er zijn ook leuke mannen op de wereld, die blij zijn om een relatie met jou te hebben. Waar je niet hoeft te bedelen om aandacht en die het niet pikken als zijn zogenaamde vrienden jou zo behandelen.
+1
Als iemand mij uitscheldt voor hoer kunnen ze de Corona krijgen en mijn man als hij niet voor mij opkomt erbij.
Ik denk dat je single een stuk gelukkiger bent.
Ik heb dit gezien bij een goede vriendin van me. Vervang vrienden door sportclub en je hebt hetzelfde verhaal. Haar vriend stond hele weekenden te klussen aan het clubhuis terwijl z’n eigen huis half af was met een baby op komst. En na de geboorte ook. Mijn vriendin moest zich behelpen in een half aangesloten keuken terwijl haar vriend ergens anders aan het klussen was. Het weekend na de geboorte van hun tweede kind ging hij met z’n clubje 3 dagen op kamp. “Toedeloe, succes met de baby en peuter in je eentje.” Ze zijn inmiddels uit elkaar.

TO, goed dat je jezelf de vraag stelt hoe het straks gaat als je een kind hebt. De vraag stellen is ‘m beantwoorden vrees ik.
Simonsxxx schreef:
15-04-2020 11:36
Het volgende is echter als ik hem iets vraag om een vergelijkbaar iets dan duurt het 3 weken tot 3 maanden.
[...]
ik zat in een groepsapp, waar ik uit verwijderd ben en daarna werd uitgescholden als hoer, mijn vriend heeft dit allemaal niet zo opgemerkt en gelezen zegt hij.
Dus jij komt op de laatste plaats, en als je wordt uitgescholden negeert hij dat, in plaats van voor je op te komen? Lekkere vriend...
Simonsxxx schreef:
15-04-2020 11:36
Ik ben al twee jaar erg gelukkig met mijn vriend, we gaan nu samen wonen en samen zijn we echt gelukkig.
Volgens mij houd je zelf krampachtig vast aan het idee dat je vooral maar gelukkig moet zijn met je vriend. Ik kan me echter niet voorstellen dat dat ook echt zo is. Als je echt zo gelukkig zou zijn, zou je dit topic niet hoeven openen, toch?
Ga niet samenwonen met hem, daar krijg je vreselijke spijt van.
kindrebel schreef:
15-04-2020 13:44
Ik heb dit gezien bij een goede vriendin van me. Vervang vrienden door sportclub en je hebt hetzelfde verhaal. Haar vriend stond hele weekenden te klussen aan het clubhuis terwijl z’n eigen huis half af was met een baby op komst. En na de geboorte ook. Mijn vriendin moest zich behelpen in een half aangesloten keuken terwijl haar vriend ergens anders aan het klussen was. Het weekend na de geboorte van hun tweede kind ging hij met z’n clubje 3 dagen op kamp. “Toedeloe, succes met de baby en peuter in je eentje.” Ze zijn inmiddels uit elkaar.

TO, goed dat je jezelf de vraag stelt hoe het straks gaat als je een kind hebt. De vraag stellen is ‘m beantwoorden vrees ik.

Een tweede kind was natuurlijk ook een vreselijk goed idee, gezien de situatie na de eerste.
hallohoihey567 schreef:
15-04-2020 12:01
Je irriteert je hier dagelijks aan, dus het is helemaal geen gelukkige relatie. Dit gaat alleen maar erger storen als je samen woont. Ik zou er eerlijk mee stoppen :hug:
Je ergert je hier dagelijks aan.
Het irriteert je dagelijks.

Sorry, het is corona quarantaine tijd en ik heb inderdaad niks beters te doen.
Wat eten we vanavond?
makreel schreef:
15-04-2020 14:44
Je ergert je hier dagelijks aan.
Het irriteert je dagelijks.

Sorry, het is corona quarantaine tijd en ik heb inderdaad niks beters te doen.
Als het meeste mensen het taal verkeert gaan gebruicen dan word het taal vanself aangepasd. :geek:
hallohoihey567 schreef:
15-04-2020 14:57
Als het meeste mensen het taal verkeert gaan gebruicen dan word het taal vanself aangepasd. :geek:
gelukkig niet zeg
Dat is in feite wel zo! Maar het was een grapje in de context. Sarcasme modus uit: dankjewel.
hallohoihey567 schreef:
15-04-2020 14:57
Wie weet. Maar tot die tijd is het dus gewoon fout.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven