Afscheid nemen doet pijn

16-04-2020 10:18 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afscheid nemen van iemand waar je ongevraagd wat mee gehad heb, omdat hij op je viel, maar je zo problematisch een relatie moest voortzetten en zelfs 3 keer schijnzwanger van hem bent geweest. Voor mij was het veel te laat, te laat om een keuze te maken en mijn kinderwens in vervulling kunnen laten (mogen) gaan. In huis ging het nog wel die dikke buik, maar toch vond ik hem raar. Had nog foto s ervan gemaakt, maar die heb ik later vernietigd, omdat ik niet meer tegen dat gegeven kon. Hij woonde nog wel op mijn lip, wat het helemaal soms moeilijk maakte en hij had soms last van stemmen. Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik mijn hart moet luchten naar die persoon toe. Hij was een echte lieverd, een gevoelig persoon, maar maakte de verkeerde keuzes en ja, als je er dan dicht opstaat willen ze niet luisteren. Dat is gewoon de waarheid. Dan kom je er wel achter en als ik je dan loslaat begrijp je later dat je verkeerde keuzes hebt gemaakt om een relatie met mij te beginnen. Je was gewoon te jong voor mij.

Ik hoop voor jou dat ook al het mooie is weggelegd. Dat gun ik iedereen. Maar laat mij als ik de dingen soms niet kan.
?
3 x schijnzwanger? Ben je een konijn?
Honey, you should see me in a crown
Iemand die het forum verwart met haar dagboek?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Je hebt dit in het geld & recht topic gezet, niet relatie. Ik denk niet dat je hier hulp zal krijgen
En dat op geld&recht?

Je wilt de nep-buik nu terugsturen maar de leverancier wil hem niet retour nemen?
Hoe kun je nu ongevraagd iets met iemand hebben. Je kiest er voor om iets te hebben of je begint er niet aan...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Een prachtige nick bij dit topic, ik heb er beeld bij.
dianaf schreef:
16-04-2020 11:06
Hoe kun je nu ongevraagd iets met iemand hebben. Je kiest er voor om iets te hebben of je begint er niet aan...
Die snapte ik ook niet helemaal.
¡Apagando las luces!
Lijkt me best lastig als iemand op je lip woont
stellar schreef:
16-04-2020 11:23
En ongevraagd ook nog.
Ligt het aan mij dat ik geen ene moer van dit warrige schrijfsel begrijp?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ja, die schijnzwangerschappen komen door de quarantaine.

Ik heb er ook last van, na een kilo paaseitjes en drie zakken chips.

Ben inmiddels 8 kilo aangekomen door mijn schijnzwangerschappen.
:woa:

Wat is dit nou weer?
Ga hulp zoeken en neem contact op met je huisarts om een afspraak te maken met een psychiater want dit klinkt zwaar ongezond.

- ben je dronken?
- drugs gebruikt?
Blijf in jezelf geloven !
Pijn in je portemonnee?

Wel sterkte gewenst!
:?:
stellar schreef:
Mee-eter?
Wie was er nu schijnzwanger? Hij of jij?
Ongevraagd schijnzwanger op een te jong iemands lip wonen. Een echte gevoelige lieverd met verkeerde keuzes. Sja....
TO: Neem contact op met je HA.
Echt doen en liefst vandaag nog want je lijkt wat verward.
hallohoihey567 schreef:
16-04-2020 11:04
Je hebt dit in het geld & recht topic gezet, niet relatie. Ik denk niet dat je hier hulp zal krijgen
Ik denk dat psyche beter past.
Moemoe64 schreef:
16-04-2020 12:52
TO: Neem contact op met je HA.
Echt doen en liefst vandaag nog want je lijkt wat verward.
Dit
stellar schreef:
Pijnlijk zelfs
*2020* schreef:
16-04-2020 11:08
Een prachtige nick bij dit topic, ik heb er beeld bij.
Zijn er dan meer mensen die weer naar boven scrollen om te kijken wat de nick is? Of doe ik dat alleen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven