Afscheid nemen doet pijn
donderdag 16 april 2020 om 10:18
Afscheid nemen van iemand waar je ongevraagd wat mee gehad heb, omdat hij op je viel, maar je zo problematisch een relatie moest voortzetten en zelfs 3 keer schijnzwanger van hem bent geweest. Voor mij was het veel te laat, te laat om een keuze te maken en mijn kinderwens in vervulling kunnen laten (mogen) gaan. In huis ging het nog wel die dikke buik, maar toch vond ik hem raar. Had nog foto s ervan gemaakt, maar die heb ik later vernietigd, omdat ik niet meer tegen dat gegeven kon. Hij woonde nog wel op mijn lip, wat het helemaal soms moeilijk maakte en hij had soms last van stemmen. Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik mijn hart moet luchten naar die persoon toe. Hij was een echte lieverd, een gevoelig persoon, maar maakte de verkeerde keuzes en ja, als je er dan dicht opstaat willen ze niet luisteren. Dat is gewoon de waarheid. Dan kom je er wel achter en als ik je dan loslaat begrijp je later dat je verkeerde keuzes hebt gemaakt om een relatie met mij te beginnen. Je was gewoon te jong voor mij.
Ik hoop voor jou dat ook al het mooie is weggelegd. Dat gun ik iedereen. Maar laat mij als ik de dingen soms niet kan.
Ik hoop voor jou dat ook al het mooie is weggelegd. Dat gun ik iedereen. Maar laat mij als ik de dingen soms niet kan.

donderdag 16 april 2020 om 12:54
Ik denk dat psyche beter past.hallohoihey567 schreef: ↑16-04-2020 11:04Je hebt dit in het geld & recht topic gezet, niet relatie. Ik denk niet dat je hier hulp zal krijgen