Centerparcs voucher

29-04-2020 14:30 32 berichten
Wij hadden een reservering bij Centerparcs voor 24-27 april. Die is begin april door hen gecanceld. Inmiddels heb ik nog (steeds) geen voucher ontvangen. Ik kan geen mailadres van ze vinden, en telefonisch sta ik steeds zo lang in de wacht dat ik maar afhaak.
Hoe ging dat bij jullie? Is het veilig om nog even geduld te hebben, of is er iets mis gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht ook al een maand op m’n voucher van KLM haha. Ze hebben t druk..
Internagelaktisch
En ik op die van een expedia.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb een mail ontvangen (midweek volgende week is afgelopen pas officieel gecancelled) dat ik in de komende weken een voucher ontvang, via de mail. Dus ik ben ook erg benieuwd.
We wachten er ook op .
Ik lees mee
Ik wacht al 5 weken op die van een reisorganisatie. Het komt wel, voorlopig boek ik toch niets. Ik kan me voorstellen dat je bij Center Parcs al wel opnieuw wil boeken.
Het heeft geen haast want we boeken nu waarschijnlijk pas voor de volgende meivakantie, maar een beetje vlotter mag wel. Het is best veel geld wat ze nu een jaar mogen bewaren.
Hier eind maart centerparcs gepland. Ook nog geen voucher ontvangen
MinkeDeWit schreef:
29-04-2020 14:44
Het heeft geen haast want we boeken nu waarschijnlijk pas voor de volgende meivakantie, maar een beetje vlotter mag wel. Het is best veel geld wat ze nu een jaar mogen bewaren.
Doen ze expres nou goed.
Wij hadden een weekend weg gepland staan, naar een park van centerparcs, aankomst begin april 2020. Heb afgelopen week de voucher ontvangen.

Dus nog maar even geduld hebben denk ik....
Alles komt goed, het kan alleen even duren
zjuulz84 schreef:
29-04-2020 14:54
Wij hadden een weekend weg gepland staan, naar een park van centerparcs, aankomst begin april 2020. Heb afgelopen week de voucher ontvangen.

Dus nog maar even geduld hebben denk ik....
Dan vind ik het wel vreemd dat ik nog niks heb ontvangen
.
anoniem_6523c94669e08 wijzigde dit bericht op 30-04-2020 12:38
Reden: Zoek het lekker zelf uit
99.65% gewijzigd
Waar heb je dat ding nu voor nodig dan, waar ben je bang voor?
Je kan toch zelf ook wel bedenken dat ze nu druk zijn?
MinkeDeWit schreef:

:facepalm:
Je denkt dat ze gezellig achterovergeleund zitten in deze tijd? Je bent niet de enige die heeft geboekt hè?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wij waren daar toen het ging sluiten en krijgen ook een voucher. 13 mrt en gisteren ontvangen via email.
himalaya schreef:
29-04-2020 15:13
:facepalm:
Je denkt dat ze gezellig achterovergeleund zitten in deze tijd? Je bent niet de enige die heeft geboekt hè?
Ja en in plaats van een beetje tijd steken in een blik op de website werpen, liever gaan tetteren op het Viva Forum.
anoniem_6523c94669e08 wijzigde dit bericht op 29-04-2020 15:36
3.12% gewijzigd
Wij hadden geboekt 6- 14 april. Kregen 17 april de voucher.
Kennissen hadden 3-6 april en 15 april de voucher.
Beide alweer nieuwe boeking gemaakt die voordeliger was. Dus nog geld over op de voucher. Daar nemen ze tegen de tijd dat hij afloopt contact over op begrijp ik.
Voucher krijg je via mail?
Ik wacht nog op een voucher van Transavia. Zou voor eind april komen. Nou, dan mogen ze wel opschieten...
PikkuMyy schreef:
29-04-2020 15:18
Ja en in plaats van een beetje tijd steken in een blik op de website werpen, liever gaan tetteren op het Viva Forum.
Och ja, en kun jij weer even lekker azijn zeiken.
Arcticfox1 schreef:
29-04-2020 14:55
Dan vind ik het wel vreemd dat ik nog niks heb ontvangen
Dat is dan inderdaad wel vreemd...
Arcticfox1 schreef:
29-04-2020 15:33
Voucher krijg je via mail?
Wij hebben de voucher per mail ontvangen, met daarbij uitleg en voorwaarden
MinkeDeWit schreef:
29-04-2020 16:21
Och ja, en kun jij weer even lekker azijn zeiken.
Graag gedaan hoor dat emailadres en die andere informatie :smooch:
Maaique schreef:
29-04-2020 14:35
Ik wacht ook al een maand op m’n voucher van KLM haha. Ze hebben t druk..
Van KLM had ik binnen 12 uur in mijn email....was wel een rare mail trouwrns...dacht bijna dat het spam was.
viva-amber schreef:
29-04-2020 14:36
En ik op die van een expedia.
Expedia heeft mijn hotel boeking uit hun zelf terug betaald.
Binnen 3 weken nadat ze zelf annuleerden.
MinkeDeWit schreef:
Wacht even.. dit is dus echt een rare gedachten gang hoor. Dat geld hebben ze dan wellicht ontvangen maar volgend jaar krijgen ze dus niks. De opbrengst is dus maar de helft van normaal. Ik krijg inmiddels een sik van huurders/gasten die alles maar normaal vinden en verwachten zonder even na te denken wat het eigenlijk betekent dit gedoe. Voor iedereen vervelend, niet gewild, niet gepland maar ineens moet de gast/huurder alles aangereikt krijgen.....

*boze modus uit*

Hoop dat jullie snel de voucher krijgen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven